Lukning af nogle tråde !

  • Ved godt det ikke er så populærtet emne. Jeg vil dog mene at jeg har lov til at spørge ?(
    Hvorfor lukker i kun tråde som omtaler chippen.dk dårligt og ikke f.eks dem om midtdata, pcfocus, imw og waterheads ?( De bli'r da også svinet til herinde. Det virker s.. lidt skummelt ?(?( Håber jeg får et svar inden denne tråd bli'r lukket :(

  • Den tråd blev lukket da "tankabbot", ikke kunne styre hvad han skrev og begyndte at svine mig til! Har slettet hans post!


    Angående andre tråde kan jeg ik helt udtale mig om, da det ikke har været mig der har lukket dem!


    Men folk har altid fået en advarsel inden en tråd bliver lukket!


    Men grunden til at det for det meste er Chippen tråde er at folk ikke kan beherske sig!

  • for det meste er det jo Chippen tråde hvor uffe kommer og blander sig og det mest af alt kommer til at ligne en samtale i en børnehaveklasse ..


    midtdata og de andre synker slet ikke så dybt ..


    til mit eget og andres forsvar skal det da siges at der bliver grebet ind hvis folk opføre sig som fjolser ..

  • Quote

    Originally posted by Soltani
    Den tråd blev lukket da "tankabbot", ikke kunne styre hvad han skrev og begyndte at svine mig til! Har slettet hans tråd!


    Angående andre tråde kan jeg ik helt udtale mig om, da det ikke har været mig der har lukket dem!


    Men folk har altid fået en advarsel inden en tråd bliver lukket!


    Efter hvad jeg kan se i den omtalte tråd, ja så var han ikke meget mere grov end nogle andre var i de andre jeg omtalte og jeg ka' heller ikke finde nogen steder i hans indlæg hvor han sviner dig til - så ?
    Vedr. de andre tråde, så var mit spørgsmål, hvorfor de IKKE er blevet lukket 8o

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    Efter hvad jeg kan se i den omtalte tråd, ja så var han ikke meget mere grov end nogle andre var i de andre jeg omtalte og jeg ka' heller ikke finde nogen steder i hans indlæg hvor han sviner dig til - så ?
    Vedr. de andre tråde, så var mit spørgsmål, hvorfor de IKKE er blevet lukket 8o


    Hvis du læser ordentlig efter har jeg slettet hans POST

  • Quote

    Originally posted by Soltani
    Hvis du læser ordentlig efter har jeg slettet hans POST


    Jeg har læst tråden, men jeg viste ikke at i slettede det i ikke vil ha' stående ?(
    Hvis nu jeg havde haft mulighed for at læse alt hvad han havde skrevet, så ku' det jo være at jeg ikke havde undret mig over, at den var blevet lukket !

  • og densuden kan man ikke bare begynde at svine andre folk til hvis man ikke har købt ved vedrørene? <--at stave :) så.. det fra tankabot's side er kun for at få tiden til at gå hvis han aldrig har hanlet det.. og han bestemmer slet ikke over hvad tweak og alle moderators går og laver<---at stave :D villle ikke blande mig mere :)

  • Well, der vil jo altid være visse retningslinie for hvordan man bør bebærdige sig rundt omkring ... Jeg har aldrig set det omtalte indlæg, så vil ikke udtale mig omkring dette, men har da lagt et lille indslag på en tråd omkring Midt-Data .. Der er sikkert blevet skrevet mere, men der blev i hvertfald ikke ligefrem svinet til osv., men nærmere forklaret hvad den uheldige person kunne gøre ..

  • Man skal jo have lov at dele personlige erfaringer og meninger om forretninger med andre.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • jeg nåede at se det omtalte indlæg og forstår godt at de lukkede den.... ville heller ikke finde mig i at blive svinet til på den måde...

  • Quote

    Originally posted by silver
    jeg nåede at se det omtalte indlæg og forstår godt at de lukkede den.... ville heller ikke finde mig i at blive svinet til på den måde...


    Nej det ville jeg skam heller ikke

  • Hvorfor er den omtalte lukkede tråd øverst på siden
    nu og markeret med Important?


    Nogen speciel grund til det ?

  • Hejsa


    SENSUR og PENGE er nok svaret på det spørgsmål...


    men hvad ved jeg :rolleyes:

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    Jeg har læst tråden, men jeg viste ikke at i slettede det i ikke vil ha' stående ?(
    Hvis nu jeg havde haft mulighed for at læse alt hvad han havde skrevet, så ku' det jo være at jeg ikke havde undret mig over, at den var blevet lukket !


    Høøøøøøøøøøøøøøørt......!!!!! - man burde lade folk selv vurdere om den elller den bruger går over stregen.......


    Siger ikke at der ikke skal lukkes tråde - men enten burde alle posts være tilgængelige - eller ingen - det andet lugter af Esbjerg Havn.... X(

  • Quote

    Originally posted by Brumbassen
    Hejsa


    SENSUR og PENGE er nok svaret på det spørgsmål...


    men hvad ved jeg :rolleyes:


    well uden kontrol vil der herske anerki ..


    penge kan jeg godt nok ikke svare på .. men kan ikke se hvorfor det skulle gøre det store .. Tweak har op til flere gange sagt at han ikke har modtaget penge fra chippen.dk

  • Gosh mand hvor er det her dog utroligt.


    Vi siger det for sidste gang, lukning af chippen tråde har intet at gøre med vores samarbejde med omtalte. Erfaringen fortæller at det ALTID går galt og folk kommer ud med deres meninger, formuleret med den bedste børnehave snak de kan komme i nærheden af.


    Dernæst blander chippen sig og det hele går op i en spids som totalt ødelægger forumets værdighed.


    Så hold dog op med at være så pisse negative og komme med alle de skide påstande.


    Der er intet galt i at snakke om forhandlere.... det eneste er at hvis een begynder en diskussion eller spørgsmål om forhandleren, er der ALTID een som blander sig med et indlæg der provokerer flere til at skrive, eller at hr. chippen skal svare.


    DERFOR GIDER VI IKKE AL DEN CHIPPEN SNAK! Vi er også trætte af at vi altid skal kaldes diverse ting og sager grundet vores holdning til denne sag..... men sådan er det bare, sorry!

  • Synes der har været en fin balance i forhold til lukning af tråde.


    Hver gange chippen er indvolveret går det galt og tråde bliver lukket. No wonder.


    De andre tråde vi har haft om imw og midtdata har fungeret fint og er ikke blevet lukket :)

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Synes der har været en fin balance i forhold til lukning af tråde.


    Hver gange chippen er indvolveret går det galt og tråde bliver lukket. No wonder.


    De andre tråde vi har haft om imw og midtdata har fungeret fint og er ikke blevet lukket :)


    Nemlig, det er ikke fordi vi ville censurere diverse brugere og deres indlæg, men deriomod at tråden ender i totalt kaos!


  • HØRT


    Jeg synes på ingen måde, at nogle af de chippen.dk relaterede tråde, er blevet lukket uden en ordentlig grund. Moderatorerne på Tweak.dk behøver ikke retfærdiggøre de "lukninger" der er blevet foretaget, da det er indlysende at trådene ikke fører til andet end mudderkastning. Jeg fatter bare ikke, at folk bliver ved med at hyle op omkring emnet! Det her bliver min absolut sidste post i denne sammenhæng, da det simpelthen er ved at være for latterligt. Det er konstant de samme argumenter (fra samme brugere) der bliver smidt på bordet, og når tråden lukkes (eller mods advarer) så hyler folk også over det. Tag jer sammen. Der er ikke brug for selvudnævnte hævnere.