Vis din Tattoo

  • Ja jeg fik lavet en lille tus her sidste tirsdag, så tænkter jeg om der var andre tweakere end mig som havde nogen tatoveringer på kroppen ? :crazyeyes:


    Fik den lavet hos " The Bomb Tattoos & Piercing" i Hobro.
    Min kostede 1400 kr :boxing:


    http://www.stalkerzone.dk/upload/DSC002284.JPG

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

    Rettet en gang, sidst af Artisan ().

  • Må jeg spørge hvorfor du fik den tatovering? Der er jo intet personligt i den. Det er bare en tilfældig tribal tattoo? Så hellere få noget personligt, eller noget du selv har tegnet som du ved ingen andre har? :)


    Jeg har selv min fødselsdagsdato på håndleddet. Skulle jo starte småt ud. Er også kun 16 år :)


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/1006/lakshu.jpg]

  • Quote

    Originally posted by Shiver
    Må jeg spørge hvorfor du fik den tatovering? Der er jo intet personligt i den. Det er bare en tilfældig tribal tattoo? Så hellere få noget personligt, eller noget du selv har tegnet som du ved ingen andre har? :)


    Jeg har selv min fødselsdagsdato på håndleddet. Skulle jo starte småt ud. Er også kun 16 år :)


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/1006/lakshu.jpg]


    Ja, og med det sagt er det også ulovligt at du er ejer af en tatoo ;)

  • Quote

    Originally posted by GummiMogens


    Ja, og med det sagt er det også ulovligt at du er ejer af en tatoo ;)


    Hmm er det da ikke, hvis han har sine forældres underskrift.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

    Rettet en gang, sidst af Don_Jabbe ().

  • Det er på ingen måde ulovligt at have en tatovering, når man er under 18! Det er en fejlfortolkning af loven. Derimod er det strafbart at udføre tatoveringen, men det er jo tatovørens problem.


    EB

  • Quote

    Originally posted by EdgarBaba
    Det er på ingen måde ulovligt at have en tatovering, når man er under 18! Det er en fejlfortolkning af loven. Derimod er det strafbart at udføre tatoveringen, men det er jo tatovørens problem.


    EB


    Okay, jeg formulerede mig dårligt, det var også det jeg mente, at tattovøren ikke må gøre det.



    Don_Jabbe ->


    Nej, uanset hvad må man ikke tatovere på folk under 18 år ;)

  • Quote

    Originally posted by Shiver
    Må jeg spørge hvorfor du fik den tatovering? Der er jo intet personligt i den. Det er bare en tilfældig tribal tattoo? Så hellere få noget personligt, eller noget du selv har tegnet som du ved ingen andre har? :)


    Jeg har selv min fødselsdagsdato på håndleddet. Skulle jo starte småt ud. Er også kun 16 år :)


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/1006/lakshu.jpg]


    Den er da mindst lige så meningsløs, som den tribal tatoo. Hvad skal du bruge den til? Og tror du ikke, du bliver pænt træt af at have den på håndledet, hvis du engang får et job, hvor det ikke er super fedt at gå rundt og flashe tatoveringer? Den er jo ikke lige til at gemme.

  • Quote

    Originally posted by Lecter


    Den er da mindst lige så meningsløs, som den tribal tatoo. Hvad skal du bruge den til? Og tror du ikke, du bliver pænt træt af at have den på håndledet, hvis du engang får et job, hvor det ikke er super fedt at gå rundt og flashe tatoveringer? Den er jo ikke lige til at gemme.


    Det er jeg sådan set ligeglad med. Jeg er under uddannelse som håndværker, så det er ligemeget. Skal ikke skjule den.


    Og der er i det mindste noget personligt over min. Jeg siger ikke at Artisans tatoo er grim. Den er pæn, men der er intet personligt præg over den :)

  • Har Fra albuen på begge arme, op til halsen hvor der stikker 2 spidser op af hver hals og den går også lidt ned af ryggen på hver side... .... Har dog ikke fået min skygger færdig endnu i den ...Men det kommer snart ......


    Hvis jeg skulle ha lavet den inde i byen ... ville den koste omkring de 15k ...


    Skal lige låne et kamera så jeg kan få taget nogen billeder... 8)

  • hvad har du så givet for det. Sort?:D

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by sunshine2003


    hvor der stikker 2 spidser op af hver hals


    Det vilde jeg alså gå til lægen med...


    hehe :P


    Fed7haS


  • Der står Thiim... mit efternavn...


    Og jaaaa en plov... lad os sige jeg har min egen taattoovør

  • Nej der er skam ikke noget persomnligt i min, men jeg kunne bare godt li den så jeg fik den lavet :T

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Kæresten har også i tankerne at få lavet en lille en lidt under navlen, eller på lænden.. Kunne sikkert se meget godt ud, men bare sur røv hvis man fortryder.
    Jeg skal dog aldrig ha en.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb