D. 12/9 vender jeg hjem fra udlandet til en ADSL-forbindelse der er blevet bestilt d. 29/8.
Jeg har sagt ja til et kampagnetilbud på en 1024/128 Kbit-forbindelse der indtil d. 24/10 2006 skulle blive boostet til værende 8Mbit/512 Kbit.
D. 12/9 var forbindelsen ikke boostet og jeg ringede til TDC, der fik klaret fejlen til dagen efter, så jeg nu fik forbindelsen som aftalt. (8Mbit/512 Kbit).
Endvidere lød det i kampagnetilbuddet at der ingen bindingsperiode er. En måneds opsigelse er der dog.
Da jeg skal flytte d. 15/11 (Har solgt huset) og endnu ikke ved hvor jeg skal bo, ringer jeg til TDS og vil opsige mit abonnement pr. 14/11 2006. Dette gør jeg d. 20/10.
Jeg bliver stillet om til salgsafdelingen der spørger hvorfor jeg ikke bare får stillet bredbånd samt telefonlinje i bero til senere flytning. Jeg fortæller den rare dame, at jeg kan få 8Mbit / 512 KBit hos CC langt billigere, hvorefter hun overtaler mig med TDC's fremragende service og Support, hvilken hun bedyrer slet ikke er hos CC.
I eftermiddags foretog jeg en hastighedstest og finder ud af, at jeg nu har 1024/128 kbit, selvom dette først skulle ske i morgen. Jeg ringer klokken 19.25 ind til TDC første gang og taler med Hanne XXX der fortæller mig at hun kun kan se at jeg skulle have en 1024/128 forbindelse. Hun kan slet ikke se at jeg har haft en 8mbit forbindelse.
Så hun kan ikke gøre noget og stiller mig om til support.
Support Malene XXX kan ligeledes heller intet se og kan kun beklage og stiller mig tilbage til kundeservice.
Jeg får fat i samme Hanne XXX fra Kundeservice der stadig intet kan se i systemet med hastigheden, men dog kan se at jeg ingen bindingsperiode har og at jeg skal have stillet linjen i bero fra 14/11.
Uden videre stiller hun mig videre over til support hvor jeg kommer til at tale med Hans Christian XXX, der heller intet kan se. Klokken er nu 20.12 og jeg har talt med TDC i 45 min.
Hans Christian XXX siger at han vil stille mig om til kundeservice igen, hvor jeg beder ham om at ringe dem op og lade mig vente på linjen mens han ordner tingene. Ja siger han og 15 sek. efter... DUT DUT DUT DUT DUT... Forbindelsen blev desværre afbrudt; klokken er over 20 og kundeservice er desværre lukket for personlig betjening.
Kundeservice... BESTEMT NEJ. Men TDC holder en masse mennesker beskæftiget som jeg og andre TDC-kunder er med til at betale for!