Tdc <> Kundeservice = Sand

  • D. 12/9 vender jeg hjem fra udlandet til en ADSL-forbindelse der er blevet bestilt d. 29/8.
    Jeg har sagt ja til et kampagnetilbud på en 1024/128 Kbit-forbindelse der indtil d. 24/10 2006 skulle blive boostet til værende 8Mbit/512 Kbit.


    D. 12/9 var forbindelsen ikke boostet og jeg ringede til TDC, der fik klaret fejlen til dagen efter, så jeg nu fik forbindelsen som aftalt. (8Mbit/512 Kbit).
    Endvidere lød det i kampagnetilbuddet at der ingen bindingsperiode er. En måneds opsigelse er der dog.


    Da jeg skal flytte d. 15/11 (Har solgt huset) og endnu ikke ved hvor jeg skal bo, ringer jeg til TDS og vil opsige mit abonnement pr. 14/11 2006. Dette gør jeg d. 20/10.
    Jeg bliver stillet om til salgsafdelingen der spørger hvorfor jeg ikke bare får stillet bredbånd samt telefonlinje i bero til senere flytning. Jeg fortæller den rare dame, at jeg kan få 8Mbit / 512 KBit hos CC langt billigere, hvorefter hun overtaler mig med TDC's fremragende service og Support, hvilken hun bedyrer slet ikke er hos CC.


    I eftermiddags foretog jeg en hastighedstest og finder ud af, at jeg nu har 1024/128 kbit, selvom dette først skulle ske i morgen. Jeg ringer klokken 19.25 ind til TDC første gang og taler med Hanne XXX der fortæller mig at hun kun kan se at jeg skulle have en 1024/128 forbindelse. Hun kan slet ikke se at jeg har haft en 8mbit forbindelse.


    Så hun kan ikke gøre noget og stiller mig om til support.
    Support Malene XXX kan ligeledes heller intet se og kan kun beklage og stiller mig tilbage til kundeservice.


    Jeg får fat i samme Hanne XXX fra Kundeservice der stadig intet kan se i systemet med hastigheden, men dog kan se at jeg ingen bindingsperiode har og at jeg skal have stillet linjen i bero fra 14/11.


    Uden videre stiller hun mig videre over til support hvor jeg kommer til at tale med Hans Christian XXX, der heller intet kan se. Klokken er nu 20.12 og jeg har talt med TDC i 45 min.


    Hans Christian XXX siger at han vil stille mig om til kundeservice igen, hvor jeg beder ham om at ringe dem op og lade mig vente på linjen mens han ordner tingene. Ja siger han og 15 sek. efter... DUT DUT DUT DUT DUT... Forbindelsen blev desværre afbrudt; klokken er over 20 og kundeservice er desværre lukket for personlig betjening.


    Kundeservice... BESTEMT NEJ. Men TDC holder en masse mennesker beskæftiget som jeg og andre TDC-kunder er med til at betale for!

  • Har os lige noget at tilføje.


    Efter fire bestillinger af mit 20mb internet (hvoraf den første bestilling var fra d. 1 august) er det stadig ikke kommet. Og jeg er blevet lover hver gang at det kommer inden for kort tid. Nu er det så over 2 en halv måned siden jeg bestilte det første gang.


    TDC's hjælp at finde på nettet kan man lige så godt printe ud og hænge ved siden af toiletpapiret, i tilfælde af at løbe tør for noget at tørre røv i.

  • Quote

    Originally posted by Claes
    Har os lige noget at tilføje.


    Efter fire bestillinger af mit 20mb internet (hvoraf den første bestilling var fra d. 1 august) er det stadig ikke kommet. Og jeg er blevet lover hver gang at det kommer inden for kort tid. Nu er det så over 2 en halv måned siden jeg bestilte det første gang.


    TDC's hjælp at finde på nettet kan man lige så godt printe ud og hænge ved siden af toiletpapiret, i tilfælde af at løbe tør for noget at tørre røv i.


    Der er vel ikke andet at gøre end og ringe ind hver dag og brokke sig indtil de til sidst bliver så trætte af at høre på dig at hende ved supporten opgraderer den ( ved ikke om det er dem der normalt gør det ), eller at de giver dig en grund til de endnu ikke har opgraderet.

  • Må indrømme at jeg heller ikke rigtigt har haft andet end problemer med TDCs kundeservice. Jeg havde bestilt flytning til både internet og kabel tv 3 måneder før vi skulle flytte, men da jeg ikke modtog bekræftelse ringede jeg ind og de sagde at de ikke havde modtaget anmodningen om flytninge(det kan ske). Så hun lover at gøre det med det samme så jeg slipper for at undvære nogen af delene når jeg flytter.
    Da der så er en måned igen til jeg skal flytte har jeg stadig ikke modtaget noget brev med en bekræftelse og ringer derind igen og det er samme problem...
    Hun lover mig så igen at det vil blive gjort med det samme. Da jeg så flytter kan jeg ikke forstå at jeg ingen af delene har og ringer selvfølgelig ind til TDCs support der kan fortælle mig at de ikke på noget tidspunkt har modtaget nogen anmodning om at jeg skulle flytte(?!?!?!!)
    Heldigvis er det en flink mand der kan ordne internettet inden for 2 timer da det bare var noget med computeren, men jeg kom desværre til at undvære mine fjernsynskanaler i 1 måned fordi de blev nødt til at sende en mand ud for at trykke på en knap i en boks :(

    - Core 2 Duo E6600 - Coolermaster V8
    - Asus P5K-E Wifi/AP - P35
    - Corsair XMS2-6400 - 4x1 Gb
    - Sapphire Radeon HD4850 - Standard Cooled
    - WD Raptor 36Gb - WD Caviar 320Gb
    - Antec p182 - Corsair HX520W
    - Samsung Syncmaster 2232BW
    - Logitech G15 - Razer Mamba

  • Har egentlig ikke noget negativt omkring TDC's kundeservice. De har da hjulpet mig ganske fint de få gange, hvor det har været nødvendigt.


    Det gik eksempelvis upåklageligt med at flytte kabeltv samt webspeed, da jeg flyttede for et par måneder siden. Eneste der gik galt her var, at bekræftelsen blev sendt til min nye adresse begge gange den blev efterspurgt. I alt var den blevet sendt 3 gange til min nye adresse, men småting i mine øjne.


    Føler mig derimod efterhånden lidt snydt, hvad angår pris og hastighed på mit Webspeed, men det er vel en anden sag.

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Jeg synes du er lidt utålmodig ;)


    Det her er tålmodighed når det er bedst :))


    http://ekstrabladet.dk/forbrug…nyheder/article235476.ece



    vildt nok og vente så lang tid. tror nok jeg var blevet mere end sur langt for inden alle de år var gået :rolleyes:


    on topic: jeg har prøvet noget ligende med kundeservice. var lige flyttet ind i min lejlighed og fik så internet efter noget tid, det virkede i 2 dage så virkede det ikke mere.. ringer til tdc. som fastholder at det er min computer der er noget galt med og siger jeg skal ringe til dell (havde dell på daværende tidspunkt) ringer til dem som ikke ser der er nogen fejl på min computer ringer tilbage til tdc som igen siger jeg skal sige sådan og sådan til dell, snakker med dell som siger at alt er som det skal være bede mig lige gå på deres hjemme side og geninstallere driver for en sikkerheds skyld, viker staidg ikke... ringer igen til tdc, som soger jeg skal ringe til dell, sådan gik der 3 dage med.. X( under de 3 dage bliver jeg 2 gange bedt om at ringe tilbage i morgen for nu har han altså fri for arbejde og vil gerne hjem... har ihvertfald brugt 4-5 timer på dem om dagen...!!


    til sidste siger der der kommer en mand ud og kikker på det.. det går der så 14 dage med... han kommer og finder ud af at det er mit modem der ikke virker sætter et ny op og vupti så jeg på nettet X(


    kender flere der har haft problemer med dem.. brude måske skrive et klage brev..!! med underskrifter for alle dem der har haft problemer... syntes de yder meget dårlig service.

  • Er pænt træt af TDC af tdc, så har opsagt min forbindelse og fundet en anden.. Jeg har så samtidigt søgt arbejde i deres kundeservice, men satser nu på et andet job, ku ellers være lidt paradoksalt..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg


  • Jeg kan kun undre mig over, at Dell siger du skal gå på nettet og opdatere drivere, når problemet er, at nettet ikke virker ;)


    Forhåbentlig fik du en anden til at hjælpe dig med at få fat i de nyeste drivere.


    Selv har jeg kun gode erfaringer med TDC kundeservice, og det gælder både Mobil, Fastnet og Internet. Det sker, at de oplysninger man får ikke er helt korrekte, men det er de heldigvis villige til at rette op på.

  • Jeg synes der er mange problemer med alle udbydere..
    Og de færreste problemer jeg har haft er hos TDC..


    Mit sidste problem var hos CyberCity, som åbenbart ikke kunne levere net hos os, men alligevel formår de at sende regninger til en på noget man ikke har.. :crazyeyes:

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • ;)


    yep yep, fik en til at lægge dem ned på en cd til mig og fik dem der af.. ;)