I De Sidste Sene Nattetimer...

  • .. det er den SIDSTE nat i ferien, så ALLE må foretage sig noget helt specielt ;)..


    Jeg sidder til LAN i Fjellerad, og der er stadig en 20-30 stykker, der holder ud! Hvad med jer? -


    Hvad bruger i jeres sidste aften i friheden til?


    :cheers:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

    Rettet en gang, sidst af Dare_Devil ().

  • jeg er lige kommet hjem efter at have været til forskellige privat fester. Der er kommet rigeligt ned at procenterne og det der nu hører til, så :D


    Fik dog ikk fundet en pige :(

  • Quote

    Originally posted by Hardstyler
    jeg er lige kommet hjem efter at have været til forskellige privat fester. Der er kommet rigeligt ned at procenterne og det der nu hører til, så :D


    Fik dog ikk fundet en pige :(


    Argh, nederen ;).. Jeg sidder og SERIØST overvejer at gå i seng :P

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Hmm, omkring den tid du lavede tråden spiste jeg aftensmad :P
    Men ellers sov jeg :P


    ... Ferier resultere ofte i usund livsstil.. :\ - 300 gram andebryst, en røvfuld kartofler osv. midt om natten, fordi man lige skulle et eller andet først.. :) - OVervejede at ta' i byen, men var for uoplagt..
    ... Den usunde livsstil har oxo resulteret i der er kommet en god 2kg på iløbet af ferien :\ - Så skal vidst løbes snart.. :O


    Overvægtig 25.0-29.9
    Mig: 25.7 :O


  • Jeg ligger vist endnu højere? :O.. Men er det ikke noget med, at den ikke taget højde for muskler :))...


    - Jeg tror jeg var værre igår aftes/nat; 3 romkugler, 400g pasta, 300g kødsovs, 12 toasts, 12 dåser cola, chips, slik, chokolade :P

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Jo, det er helt korrekt :)


    Men tvivler nu på jeg ligefrem har taget på i muskler i denne ferie... Fældet et træ, tjoh, gået en del, men kontra mit normale motionsniveau er det temmelig langt under ;)

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    Det er sgu længe siden jeg har haft efterårs ferie. Er det ikke kun noget folkeskolerne bruger?


    Tja... I og med jeg ikké går i folkeskolen, og der også er andre, der har ferie, tror jeg IKKE kun det er folkeskolen :))

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]


  • Min BMI ligger vist omkring de 20-22 stykker, så jeg sq ikk for fed:)


    Hmm.. mig og et par af æ kammier festede lidt herhjemme, for derefter at gå til en anden fest. Ganske hyggelig måde at afslutte ferien på, + jeg fik ikk tømmermænd:D

  • Børnene der går i skole, argh :D


    Altså her på handelshøjskolen (uni) har vi nu også ferie...
    Tilgengæld fik jeg lige super nedtur på... - Blev lige ringet op og spurgt om jeg ville med på ferie i uge 7, ferie? - Der er ikke ferie :(


    EDIT:
    BMI siger ikke om man er fed eller noget ;)
    Personligt har jeg det godt med at være under betegnelsen: "Overvægtig" såfremt jeg fortsat holder mig på under 10% fedt mod de almindelige 15% hos mænd.. ;)

  • Jeg var sammen med kæresten :D


    Vi så Saw og Saw 2, så det var rigtig hyggeligt :clap:


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Tror jeg sad og gamede Metal Gear Solid 2: Substance på den bærbare langt ud på natten, da min stationære pc's skærm skulle lånes af den gamle.


    Oven i hatten havde jeg en ordenlig hovedpine over det venstreøje. Så megen snigen rundt i MGS2 blev det ikke men mere kvajefejl og skyderier.
    Jeg så også sådan kvart med det ene øje en eller anden dårlig gyser på TV2, sådan en lidt gammel en man ikke rigtig forstod. Ja så røg der vidst også 1 liter cola. Jeg tænkte jo at jeg havde behov for væske pågrund af hovedpinen (ingen hovedpinstabletter af nogen art så må man jo improvisere).

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().