Midt Data Messe i Aarhus

  • Nogen som har været inde og kigge lidt på de forskællige ting de udstiller ?
    Var selv derinde i går (torsdag) og det så da meget spændende ud.
    Ved gainward standen har de en quad SLI pc'er hvor man kan prøve et bilspil på en 40" tommer (tror jeg det var) skærm.
    Ellers har Midt Data ved intel standen en Quad Core med :crazyeyes:


    Og der var fanme gratis Nødder WUHU


    http://www.computereforalle.dk/

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

    Rettet 2 gange, sidst af Artisan ().

  • Det koster GRATIS :P

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • hvor lang tid vare det

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

  • øvv... sur...(bagdel)

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

  • jeg var deroppe og kigge lidt, men synes ærligt talt at det er for småt...


    Der er ikke rigtig nok at kigge på, og for at finde en crossfire setup skulle man ikke kigge i ATI/MSI standen men deriomd i en tilfældig Asus computer i asus standen... Lidt skuffende faktisk...


    Og i Intel standen havde de stillet en fin quad core maskine op, og så kommer jeg jo, nysgerrig som jeg er, og vil se en 3dmark2006 på den maskine (ligesom der var på alle andre maskinere i hallen) men det har de sørme ikke installeret...


    Og da jeg spurgte en person i LG standen ang paneltypen i en fladskærm måtte han ringe rundt for at finde svaret....


    Men det værste var sq ham der holdt foredrag om windows media center, jeg skal nok lade være med at komme flere kommentarer om hans "show" for det bliver sq ikke kønt at læse så... MEGET uproffesionelt mildest talt...!


    Derudover savnede jeg at der kørte noget overclocking på bare een eneste computer :(



    Alt i alt så er det ikke noget jeg gider at køre efter igen, der skal sq mere kød på!


  • Ja det var en lækker pc.. Det var det eneste som jeg tog et billede af, inden vi smuttede igen.


    [Blocked Image: http://alcoholic.dk/view.php?id=580&thumb=true]

  • Jeg var ligesom try-this også en smule skuffet, da jeg torsdag kl. 18.30 forlod århus kongres center - der var alt for lidt action, og hvis man havde forventet at se noget nyt, blev man da endnu mere skuffet.


    Men thumbs up for at midtdata stabler et sådan arrangement på benene, og at de oveni købet er gratis er jo voldsomt lækkert, men næste år må de altså vise nogle nyheder.