Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 20. oktober 2006, 09:46

Nogen som har været inde og kigge lidt på de forskællige ting de udstiller ?
Var selv derinde i går (torsdag) og det så da meget spændende ud.
Ved gainward standen har de en quad SLI pc'er hvor man kan prøve et bilspil på en 40" tommer (tror jeg det var) skærm.
Ellers har Midt Data ved intel standen en Quad Core med :crazyeyes:

Og der var fanme gratis Nødder WUHU

http://www.computereforalle.dk/

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Artisan" (20.10.2006, 10:02)

2

fredag, 20. oktober 2006, 13:28

Skulle have været oppe men skulle arbejde :(

4

fredag, 20. oktober 2006, 15:46

Det koster GRATIS :P

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

5

fredag, 20. oktober 2006, 17:27

var derinde sammen med en ven(torsdag).. vandt et xfi lydkort og 512sd-kort:P

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "PaW^" (20.10.2006, 17:27)

6

fredag, 20. oktober 2006, 19:48

hvor lang tid vare det

kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger

system:
Intel core 2 E6850
MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
GFX: 2x nvidia 8800 gt

7

fredag, 20. oktober 2006, 19:58

Det er slut nu.. det var torsdag 10 til 20 og fredag 10 til 18

8

fredag, 20. oktober 2006, 20:00

øvv... sur...(bagdel)

kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger

system:
Intel core 2 E6850
MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
GFX: 2x nvidia 8800 gt

9

lørdag, 21. oktober 2006, 10:58

jeg var deroppe og kigge lidt, men synes ærligt talt at det er for småt...

Der er ikke rigtig nok at kigge på, og for at finde en crossfire setup skulle man ikke kigge i ATI/MSI standen men deriomd i en tilfældig Asus computer i asus standen... Lidt skuffende faktisk...

Og i Intel standen havde de stillet en fin quad core maskine op, og så kommer jeg jo, nysgerrig som jeg er, og vil se en 3dmark2006 på den maskine (ligesom der var på alle andre maskinere i hallen) men det har de sørme ikke installeret...

Og da jeg spurgte en person i LG standen ang paneltypen i en fladskærm måtte han ringe rundt for at finde svaret....

Men det værste var sq ham der holdt foredrag om windows media center, jeg skal nok lade være med at komme flere kommentarer om hans "show" for det bliver sq ikke kønt at læse så... MEGET uproffesionelt mildest talt...!

Derudover savnede jeg at der kørte noget overclocking på bare een eneste computer :(

Alt i alt så er det ikke noget jeg gider at køre efter igen, der skal sq mere kød på!

10

lørdag, 21. oktober 2006, 16:21

Citeret

Originally posted by Artisan
Nogen som har været inde og kigge lidt på de forskællige ting de udstiller ?
Var selv derinde i går (torsdag) og det så da meget spændende ud.
Ved gainward standen har de en quad SLI pc'er hvor man kan prøve et bilspil på en 40" tommer (tror jeg det var) skærm.
Ellers har Midt Data ved intel standen en Quad Core med :crazyeyes:

Og der var fanme gratis Nødder WUHU

http://www.computereforalle.dk/

Ja det var en lækker pc.. Det var det eneste som jeg tog et billede af, inden vi smuttede igen.

[img]http://alcoholic.dk/view.php?id=580&thumb=true[/img]

11

lørdag, 21. oktober 2006, 20:39

Jeg var ligesom try-this også en smule skuffet, da jeg torsdag kl. 18.30 forlod århus kongres center - der var alt for lidt action, og hvis man havde forventet at se noget nyt, blev man da endnu mere skuffet.

Men thumbs up for at midtdata stabler et sådan arrangement på benene, og at de oveni købet er gratis er jo voldsomt lækkert, men næste år må de altså vise nogle nyheder.

medio 2011 iMac 27" & medio 2009 MacBook Pro 13"

Seneste tests og artikler

0

CM Storm Resonar In-ear Gaming Headset

Hvis du tilbringer megen af di
Læs Mere

1

Xtrfy XG1-R LED mekanisk gamer tastatur

Det kan være svært for produce
Læs Mere

3

Sapphire Radeon R9 290 Tri-X 4 GB

Vi skal i dag se lidt på et Ra
Læs Mere

0

Corsair Graphite 380T

Vi skal i denne test tage et k
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Flere NVIDIA GeForce GTX 980 informationer

NVIDIAs næste high end grafikk
Læs Mere

0

Nyt In Win D-Frame Mini kabinet

In Win har lanceret deres nye
Læs Mere

0

Første trailer til The Hunger Games - Mockingjay Del 1

Første trailer til den tredje
Læs Mere

0

Masser af billeder af NVIDIA GeForce GTX 980

Der er dukket mere end en hånd
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.