Amd/intel Vs Tweak.dk

  • Denne tråd er oprettet for at give tweak holdet et statistisk grundlag for enten at fjerne eller beholde de evindelige amd vs intel posts. Diskussioner så som fordele ved AMD 64 eller Intels nye prescott i forhold til konkurrenten er ikke omfattet af denne pole.


    Det er efter min mening på tide, som det også er sket i andre forummer, at lue ud i de værste pubertets pols, så man er fri for at se på den samme bumse krig 3 gange om ugen. MEN STEM.

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

  • Synes ikke der er nogen grund til at fjerne den...


    Hvis man synes det er for meget, kan man bare ignorere den, og den vil hurtigt synke ned i alle de mange tråde der alligevel dukker op dagligt.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by cla
    Synes egentli det er ok den er der, det danner et overblik over udviklingen ;)


    Ok hvis i ikke er til den slags poles så la' da vær' at kig' i den ;)


    Helt enig - cla.
    Li'som man jo også bare kan la' vær' at kigge i alle learner's underlige indlæg ;) Undskyld men ku' ik' la' vær :)

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    Helt enig - cla.
    Li'som man jo også bare kan la' vær' at kigge i alle learner's underlige indlæg ;) Undskyld men ku' ik' la' vær :)


    LOL


    kan nu heller ikke se der er et problem
    gider man ikke se på en tråd kan man jo bare
    lade være med at læse den.

  • Hejsa


    Ja det er næmt


    gider ikke at se sådan en tråd ja så lad være med at læse den !!!! :D:D;)

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • Hvis man ser på trådene bliver der ikke sagt noget længere, kun et par sure amd eller intel opstød, efterfulgt af 20 beskeder hvor der står kaffe eller te… der er tærsket langhalm på de poles…. Det er fame godt der er cpu generationsskifte (prescot og amd 64) så der bare kan kunne en smule indhold i tråddene…

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

  • Quote

    Originally posted by sol_jakobsen
    Denne tråd er oprettet for at give tweak holdet et statistisk grundlag for enten at fjerne eller beholde de evindelige amd vs intel posts. Diskussioner så som fordele ved AMD 64 eller Intels nye prescott i forhold til konkurrenten er ikke omfattet af denne pole.


    Det er efter min mening på tide, som det også er sket i andre forummer, at lue ud i de værste pubertets pols, så man er fri for at se på den samme bumse krig 3 gange om ugen. MEN STEM.



    Du må meget undskylde - men hvad fanden er det for noget bræk - nu må der ikke snakkes AMD vs. Intel - der må vel snart ikke snakkes om andet fucking ligegyldigheder (ikke fordi jeg er vild med lige det emne - men forummet er vel frit- lige undtaget en vis mongol som har en viC Chop.. ;);) ). Vi skal vel ikke derhen at Tweak team skal rende rundt og slette alle de "forbudte" tråde.....!!!!!!!!!!

  • Quote

    Diskussioner så som fordele ved AMD 64 eller Intels nye prescott i forhold til konkurrenten er ikke omfattet af denne pole.



    Øøøøøøøøøøøh - det vil sige det er kun folk som overvejer køb at ovenstående som må være interesseet i info om AMD vs. Intel. Hvad så med alle de nye brugere som ikke har og ikke overvejer køb af de nyeste nye CPU'er - skal de bare finde et andet forum..... ?(?(?(

  • Quote

    Originally posted by WizZarD



    Du må meget undskylde - men hvad fanden er det for noget bræk - nu må der ikke snakkes AMD vs. Intel - der må vel snart ikke snakkes om andet fucking ligegyldigheder (ikke fordi jeg er vild med lige det emne - men forummet er vel frit- lige undtaget en vis mongol som har en viC Chop.. ;);) ). Vi skal vel ikke derhen at Tweak team skal rende rundt og slette alle de "forbudte" tråde.....!!!!!!!!!!


    folk for jo netop ikke noget ud af de nye tråde der står jo kun lort som jeg har skrevet før.. amd bla intel bla. og 20 beskeder med kaffe og the... gem en gammel god post som folk kan gå tilbage og se i, istedet for sådang en bræk som du selv raffineret udtrykker det...

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

  • Ville det ikke være lidt dobbeltmoralsk hvis jeg oprettede en pool om der var for mange pools eller ej?


    Fordi jeg syntes nu at det er lidt i overkanten...

  • hvem har oprettet en pool om der var for mange pools ???????????????? (Læs overskriften på denne pole).


    Lidt statetik til tweak holdet er vel ikke af vejen, den var jo trals hvi alle nu ville af med dem og ingen gjorde noget ved det........ men det ser ud til at det er 50 50.....

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet