RACING CARS - The Art Dimension

  • Nu hvor der er en del bilinteresserede og dermed også formel 1 og Le Mans fans her på siden, synes jeg lige, at jeg vil gøre opmærksom på en udstilling Aros i Århus kører de næste par måneder. Jeg overvejer endda selv, om jeg skal tage min nevø med derop.


    [Blocked Image: http://www.aros.dk/upload/billeder/2340_Jaguar_F1_2003_Lillebitte.jpg]


  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Er nu bekendt med det foregår, har længe været på tale, men tager desværre ikke derhen, den slags bør foregå i Danmark og ikke Jylland..


    Yadda yadda...

  • Vil meget gerne ind og se det, det lyder jo virkelig spændende og så langt er der jo heller ikke til Århus ;)


    Priserne er som følger:


    Voksne kr. 125
    Pensionister kr. 100
    Studerende kr. 100 (husk studiekort)
    Studie gruppebillet kr. 50
    Børn under 18 år Gratis (ifølge med voksen)
    Grupper over 20 pers. kr. 100


  • Nu når du er så go' til priser. :)) Hvad er så prisen fra Brøndbyøster og tilbage igen så ? :))
    Keder mig og Århus er jo en fin by. :9xo Det ta'r vel heller ikke så lang tid nu om dage ?


    Så ku' vi jo evt. mødes til en lille én og så kigge på noget nice og så måske snuppe en lille én mere. :cheers: :$

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Nu når du er så go' til priser. :)) Hvad er så prisen fra Brøndbyøster og tilbage igen så ? :))
    Keder mig og Århus er jo en fin by. :9xo Det ta'r vel heller ikke så lang tid nu om dage ?


    Så ku' vi jo evt. mødes til en lille én og så kigge på noget nice og så måske snuppe en lille én mere. :cheers: :$


    Ifølge rejseplanen.dk så omkring 300 kr. hver vej hvilket må være uden pladsbillet. Det er så med IC3 Lyn, og sådan en tur ta'r omkring 3 timer. Du kunne jo evt. planlægge det lidt ud i fremtiden, og så se om der er orangebilletter at få ;)


    Du må så gerne sige til i god tid, for så skal jeg nok holde mig fra Århus der :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Ifølge rejseplanen.dk så omkring 300 kr. hver vej hvilket må være uden pladsbillet. Det er så med IC3 Lyn, og sådan en tur ta'r omkring 3 timer. Du kunne jo evt. planlægge det lidt ud i fremtiden, og så se om der er orangebilletter at få ;)


    Du må så gerne sige til i god tid, for så skal jeg nok holde mig fra Århus der :crazyeyes:


    Så så - jeg er slet ikke så slem irl. ;) Syn's da det ku være sjovt, at møde nogle af brugerne, hvis jeg sku' finde på at tage et smut til Århus.
    Har faktiks tænk på det - så ku' jeg jo se lidt andet end Kvickly og Netto samt det som ellers ligger på min daglige tur her i området. [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/old.gif]

  • Jeg skal helt klart ind og se den udstilling, og samtidig fylde mit memorycard med billeder derfra. :9xo

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Originally posted by Fruitloop
    Jeg skal helt klart ind og se den udstilling, og samtidig fylde mit memorycard med billeder derfra. :9xo


    Lige præcis, skal også ind og skyde en ordentlig gang billeder.

  • Skal helt sikkert ind og se det. Jeg skylder vist også en kammerat, i århus, et besøg, så det passer jo meget godt.


    Der er heldigvis god tid til det, for udstillingen fortsætter jo resten af året.