hvam styrer???

  • Syntes faktisk at begge er geniale. Sjovt nok ligger begge deres udsendelser på samme tid herhjemme. Kan faktisk best lide Jay Leno. Han er ikke helt så tør som Letterman (Som i sig selv også er genial).
    Bryder mig dog ikke om Paul Shaffer (Lettermans band leader).

  • Mangler der ik' en mulighed: Ingen af dem -
    For det er efter min mening, en stor gang american "crap". Der er kun en ting der er værre og det er hende der - Jenny "et el. andet" - eller hva' hun nu hedder ?(

  • Jeg synes Jay Leno er mest underholdende, men skyldes nok også at hans jokes og replikker er mere "universelle" på et internationalt plan. Mange af DL's jokes er "american-insidere", og kræver stor kendskab til Amerikas historie, celebs og politik.

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Mangler der ik' en mulighed: Ingen af dem -
    For det er efter min mening, en stor gang american "crap". Der er kun en ting der er værre og det er hende der - Jenny "et el. andet" - eller hva' hun nu hedder ?(


    Helt enig...

  • Jeg kender dem ikk, andet end jeg har set i TV oversigten at der kom noget med David Letterman.


    Har aldrig set det :]

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • David Letterman er sejest af de to. Han kan få folk til at grine bare ved at holde sin kæft. Fantastisk udstråling den mand har. Jay Leno er også fantastisk underholdende.


    Mht. Paul Schaffer. Han er fandme sej. Såvel som Kevin fra Leno's. Mage til musiske talenter skal man alligevel lede længe efter.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by znuffi


    Synes ikk det kommer mere?


    Jerry springer er bare nogen skodhoveder der får penge for at sige "FUCK YOU MOTHERFUCKER, IM GONNA KILL YOU AND YOUR WHOLE FAMILY AND THEN IM GONNA FUCK THEM" også smide en stol...

  • Jerry Springer og shows i den stil er så latterlige. Særlig hader jeg Jenny Jones. Det er så overfladisk og utrolig trivielt. De hjælper ikke nogen.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • JERRY !!! JERRY !!! JERRY !!! JERRY !!!


    heheh ej jeg synes sgu at Letterman er helt klart at foretrække hvis man endelig skal se den slags tv :rolleyes:

  • Syntes at Jenny Jones, og Talkshows i den stil er sjovest når de går amok på hinanden og de store bredskuldrede bodyguards kommer ind.. Eller vis nogle siger noget DYBT latterligt får jeg den vildelste medfølelse og håbede at vis det var mig ville jeg LØBE SKRIGENDE UD!!! X(

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Jerry Springer og shows i den stil er så latterlige. Særlig hader jeg Jenny Jones. Det er så overfladisk og utrolig trivielt. De hjælper ikke nogen.


    Hørt!