Advarsel: Link til side i Nyheden om CPU-Z på forsiden - er behæftet med snask !!!

  • Udover - at den side der bliver linke til, er fyldt med ulovlige programmer, så er chancen for at få trojaner o.lign snask, vist også noget man skal vare sig for.
    Jeg hentede et af de få lovlige programmer der er på siden og fik så denne besked af min udemærkede NIS 06, at den havde fundet en trojan, som var beregnet til at hente oplysninger om bankkonto o.lign.
    Så hvis i vil undgå evt. snask på jeres pc'er, så spring denne side over og blokér videre trafik fra denne side.


    Også lidt utroligt, at der linkes til en side, med ulovlige programmer - her på tweak.dk. :ohmy:

  • Det er ikke kun ulovlige programmer der er på den side, og så vidt jeg ved så linker den side vidre til en anden side eller en bitorrent klient hvor man kan hente filen fra, og der findes også mange nyttige programmer på den side så som catalyst 6.10 og osv.


    Og desuden er NIS også er i stand til at brokke sig over ting som ikke er farlige så som cracks og keys.

  • Rettet

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards