Ros til forhandler

  • I langt de fleste tilfælde når en forhandler bliver nævnt, er det i forbindelse med dårlig service, det værende RMA eller fortrydelsesret osv.


    Jeg synes derfor lige jeg vil smide et par roser mod Midtdata.dk for en, imo hurtig og seriøs betjening.


    Sendte gfx retur på fortrydelsesretten torsdag, så de ville have det i hænde fredag. Fredag omkring middag kunne jeg allerede se at GFX var ankommet og sagen var afsluttet med at beløb skulle krediteres.
    Lørdag kommer så brev med kreditnota og tirsdag morgen står beløbet igen på min konto.


    Det synes jeg sq er god og hurtig service.


    Tilføjer da også lige Proshop.dk for at klare en RMA på en lettere defekt Antec PSU, inden for små 10 dage.
    Heller ikke dårligt.


    Det er sq dejligt når sager bare bliver afviklet som de burde......mere af den slags :clap:

  • Jeg skulle have ordnet min splinternye bærbare hos midt-data, og det tog dem godt nok 100 år, og så var den ved at blive væk i systemet da jeg ringede engang. så de er ikke lige gode altid...
    de kunne ikke finde den fejl som var der, og jeg måtte sende den ind til producenten, og får den så efter et godt stykke tid, og så ser det ud som om fejlen er ordnet, men en dag kom fejlen et kort øjeblik, og var så væk igen.. men gider bare ikke det rma pis mere, så stort set ikke min bærbare i 4-5 måneder...

  • Har os kun fået god service fra midtdata. Har købt der kun 2 gange dog. Men om ikke alt er deres service fuldstændig tilfredsstillende. Det eneste de burde gøre er at indføre køb med visa electron :).. Betaler for pr. efterkrav der..

  • Har en lille fodnote med modsat fortegn - vedr. midtdata !!
    Købte nogle forsk. dele - deriblandt et Samsung DVD-drev, fik tingene dagen efter. Fint og flot.
    Opdagede så, at der intet sted på drevet stod, at det var et Samsung og efter isættelse, blev det heller ikke genkendt som et Samsung-drev.
    Kontaktede dem og spurgte hvorfor og fik så at vide, at det var det samme som et Samsung (samme komponenter), det hed bare noget andet. Okay (det virker også fint nok)
    Jeg spurgte så om det var til samme pris og svaret var:
    "Nej det er 15 kr. billigere."
    "Fint men jeg har så betalt 15 kr. for meget ?"
    "Ja - og dem overfører vi til det kontonr. som du sendte betalingen fra."
    "Det lyder fint - og tak for den gode behandling."


    Det er nu et ½ år siden - og jeg har endnu ikke set de 15 kr. :rolleyes:
    Har sendt dem en email uden resultat. Men det ka' ik' være rigtigt, at de er så bedøvende ligeglade - har dog droppet, at bruge mere tid på det.
    For ringe af dem - også selv om det "kun" er 15 kr.
    SÅ no more Midtdata her fra ! X(

  • Jeg har gode erfaringer med SHG.
    første gang var et cold katode sæt som jeg egentlig lidt selv var skyld i brænde af. fik det byttet til et nyt sæt og fik det med posten 2 dage efter.
    I forbindelse med bestilling af min nye computer bestiller jeg nogle få dele hos shg. deriblandt mit kabinet. Det skal de have hjem fra deres forhandler. Der går godt nok lidt fisk i den da de kommer til at give det til en anden. skriver til dem og de er så vendelige at sende det de har på lager den samme dag. Kabinettet sender de 2 dage efter uden fragt gebyr.
    synes da det er god service.

    | AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |

  • Dagen efter jeg sendte mit defekte gfx retur, fik jeg mail om at de ikke længere førte det mærke, så jeg kunne vælge et tilsvarende. Ringede og modtog et andet dagen efter.
    Når det så er sagt, så er jeg sikker på der er andre der har mindre gode oplevelser med dem. Det svinger meget fra RMA til RMA, så det er nok mere held en forstand.

  • Midtdata er et godt sted at handle IMO.
    Har kun haft gode oplevelser, selvfølgelige enkelte bummerter som lørdagsekspres som ikke kom med lørdagsekspres, blev så refunderet da jeg oplyste det.


    Havde et meget meget lækkert grafikkort skift - i grove træk x850XT -> x1900XTX.