Hvad ska man ønske sig til jul/føzdag?

  • Ja de gamle bad mig om at tænke over hva jeg ønsker mig her til min føzdag i december og til jul...


    Men jeg ka ikk finde på noget der ikke er for dyrt?


    Det ska ikk være over 1000-1500kr ihvertfald....




    og nej det er ikke en "hey se jeg er forkælet" tråd....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe
    og nej det er ikke en "hey se jeg er forkælet" tråd....


    Når du selv nævner det, så syns jeg da det er morsomt du ikke ved hva du ønsker dig, men bare vil ha et ønske...


    Du ku evt. bare sige at du ønsker dig en opsparing, så du har noget stående til når du ska flytte hjemmefra eller whatever... så ku de købe dig nogle Danske kort obligationer eller andre nogenlunde stabile værdipapirer


    Hvis du har alt hva du ønsker dig, så har du jo ingen ønsker... så syns jeg det er noget pjat at finde på noget, bare fordi man har mulighed for det :)

  • Jeg så en tråd herinde for længe siden med samme emne men ka ikk finde den igen :(


    Karga: Normalt sys jeg da der er mange ting jeg godt ku bruge men nu hvor jeg så ska tænke over det er jeg helt blank :roller:


    Og det jo heller ikk fordi jeg har alt....men de ting som jeg rigtig godt ku tænke mig er sådan noget som tv, ny dele til computeren osv...det jo lidt halv dyrt hehe

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Du kunne starte med en ny s-tast så du rent faktisk kan skrive fødselsdag :))
    Ud over det kan jeg nu godt sætte mig ind i din tvivl. Har selv en hang til dyre ting jeg selv vælger, og føler principielt at jeg har nok til at mit liv er godt når jeg selv topper lidt op med lækre sager.
    Men altså praktiske ting, en barbermaskine kunne jeg feks godt klare at have mig. Møbler er godt at have. Musik, film spil. Bøger.

  • Quote

    Originally posted by Slacker
    Du kunne starte med en ny s-tast så du rent faktisk kan skrive fødselsdag :))
    Ud over det kan jeg nu godt sætte mig ind i din tvivl. Har selv en hang til dyre ting jeg selv vælger, og føler principielt at jeg har nok til at mit liv er godt når jeg selv topper lidt op med lækre sager.
    Men altså praktiske ting, en barbermaskine kunne jeg feks godt klare at have mig. Møbler er godt at have. Musik, film spil. Bøger.


    Uh en barbermaskine er faktisk ikk en dum ide...


    Nu vil jeg gå til køjs så jeg nok springfyldt med ideer imorgen tidligt ;)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Fremover kunne du have en liste på computeren, som du opdatere med ting du kommer på.


    Derved får folk en rimelig stor liste og med masser af ting at vælge imellem. Det er ting lige fra dyrt til billigt. Og samtidig har du lidt styr over ting du mangler eller kunne tåle nyt af.


    Det kan f.eks. godt være svært at huske alle de film eller cd'er man ønsker sig. På min ejen har jeg noteret lige fra værktøj til Herstal. Og værktøj er altid rart at have (ikke noget billigt fra Fakta).

  • Bananer.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    Udemærket forslag. Eller Chili og hvidløg, synes jeg aldrig at få nok af.


    Hvor mange æbler skal der til for at få et hvidløg?


    Jeg ved at jeg godt kunne bruge en PSP, men de ligger stadig i den lidt dyre ende. Måske jeg skal have sådan en til min 18 års dag?? :D
    Også ment som et forslag, hvis noget skulle være i tvivl

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet 17 gange, sidst af Slammand ().

  • Quote

    Originally posted by Slammand


    Hvor mange æbler skal der til for at få et hvidløg?


    Jeg ved at jeg godt kunne bruge en PSP, men de ligger stadig i den lidt dyre ende. Måske jeg skal have sådan en til min 18 års dag?? :D
    Også ment som et forslag, hvis noget skulle være i tvivl


    I nogle Nettoere var der nogle tilovers fra da de lige kom ud og Netto havde nogle.
    for 2 uger satte de dem ned til 1K.. så det er jo en mulighed, hvis man er heldig at kunne finde en. (De har dem i pengeskabet ude på lageret, så spørg efter den)


    Mvh Mads :T

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Hvaa ... Er du en knægt eller tøs ? ... Lyserød siger tøs, men i din profil står der "male" ... :O


    Men i mangel på egen kreativitet, så ønsk dig penge. De kan vel altid bruges :))


    HOV HOV!


    Vil selv sige at jeg er af det mandlige køn :crazyeyes:


    Lyserød sig er da sødt :T


    Plejer os at ønske mig penge :P


    Men indtil videre er jeg nået til:


    Ekstern HD


    Barbermaskine


    Halskæde (de der slangeled nogle)




    Men der er jo tid endnu hehe ;)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by Sensation


    I nogle Nettoere var der nogle tilovers fra da de lige kom ud og Netto havde nogle.
    for 2 uger satte de dem ned til 1K.. så det er jo en mulighed, hvis man er heldig at kunne finde en. (De har dem i pengeskabet ude på lageret, så spørg efter den)


    Mvh Mads :T


    Her i Herning kan man sgu ikke engang spørge om de har Fernet Branca. Hvordan fande skulle man så få dem til at finde en PSP?
    Lyder ellers som en fed pris umiddelbart..

  • Hvis man nu kigger på dit system så har jeg et forslag:


    Hvad med en 3800+ X2? :D
    Hvis de synes det er for meget kan du jo betale lidt for den osse.

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    Her i Herning kan man sgu ikke engang spørge om de har Fernet Branca. Hvordan fande skulle man så få dem til at finde en PSP?
    Lyder ellers som en fed pris umiddelbart..


    Hehee har du ret i :D
    Men det er vist også kun meget FÅ butikker der har dem..


    Mvh Mads :T