Hvad er det værste du har gjort i vrede over din pc?

  • Hey Guys ;)


    Ja - Nu syntes jeg så lige jeg ville lave en lidt alternativ tråd, som vi vist ikke har haft før, men som muligvis kan blive ganske underholdende. :))


    Overskriften siger det hele. ;) Og vi kender det nok allesammen: Man er lige opsat på at opnå et eller andet - Det kan at hente en stor fil fra nettet, opnå en god score i et spil over nettet, få overstået et level i et spil, eller noget helt fjerde - men pludselig sker det værst tænkelige! Det man satsede målrettet efter, kører lige pludselig fuldstændigt i grøften, gerne pga. en eller anden åndsvag marginalitet/fejl. (Som man naturligvis ikke selv er skyld i :)) )


    ...Derefter følger gerne at helved bryder løs på øverste etage. [Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/malos/70.gif] Og nogle gange i en sådan grad, at der hastigt ophober sig en vis mængde "energi" som man altså bare skal af med! Og det skal ske med det samme! [Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/nuevas/160.gif]


    Men af og til kan man blive så irriteret, at man ender med at spolere en eller flere ting, og det er ikke nødvendigvis småting. ;)



    Fortæl om hvad I har været MEST ophidset over og hvad det resulterede i. :cheers:

  • 1. Smadrede min MX700 trådløs mus ned i gulvet da jeg fik face i CS.


    2. Smadrede mit gamle UltraX tastatur med en saks.


    Men jeg er holdt op med den slags pjat nu :) Normalt er jeg en person der passer utrolig godt på mine ting. Men hvis der fx er en række ydre omstændigheder der gør at man pt. er psykisk nede, ja så skal der ikke meget til at fylde bægeret over. Og det er mest derfor jeg har kommet af med, at smadre nogle ting.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Tjah. Det er nok mit gamle kabinet der har taget mest. Det havde buler overlat fordi jeg sparkede og slog det. Men det er ret længe siden jeg er stoppet med den slags, har jeg sgu ikke gjort i 4 år tror jeg, siden jeg skiftede kassen der.

  • Quote

    Originally posted by Brtlsn
    NFS Porsche 2k -> Akebæger -> hul i væg -> smadret højre højtaler -> glasskår i skærm


    .... :evil:


    ...Og 5 sekunder efter sidder man så og tænker "Okay - det var faktisk pænt dumt gjort det her!" :boxed: :))

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    ...Og 5 sekunder efter sidder man så og tænker "Okay - det var faktisk pænt dumt gjort det her!" :boxed: :))


    Det var et grimt askebæger så går sku nok :finger:

  • jeg har aldrig smadret noget hardware, jeg og mine kammerater laved en lille lan aften en weekend, vi delte os op i to hold i cs og så gamed vi, men da mit teams tabte et par gange blev jeg så gald at jeg bare sku slå på et eller andet, ville ikke smadre mit hardware så det gik udover min uskyldig kammi som sad ved siden af, han fik sådan en på skulderen så han tabte sin mus på gulvet.


    et par ørebøffer er der også smuttet i ny og næ.

  • Quote

    Originally posted by NiEn
    jeg har aldrig smadret noget hardware, jeg og mine kammerater laved en lille lan aften en weekend, vi delte os op i to hold i cs og så gamed vi, men da mit teams tabte et par gange blev jeg så gald at jeg bare sku slå på et eller andet, ville ikke smadre mit hardware så det gik udover min uskyldig kammi som sad ved siden af, han fik sådan en på skulderen så han tabte sin mus på gulvet.


    Hah, så er det sgu da bedre at smidre sine ting, frem for at smadre sine venner ^^

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • haha.. nogle gode nogle..



    Min er nok, da jeg skulle montere mit gamle VapoChill på en 2800+ Barton.
    Og da VapoChill har et elendigt kølehovede gik det lidt galt med monteringen..


    Altså, jeg gik igang med at monterer kølehovedet ned på cpuén. Og hvis i kender når noget er meeeeget stramt og man presser og presser og siger faktisk "aarrrrhhhgg" og presser endnu mere, også smutter et eller andet beslag og man slår sig lidt.... så bliver man MEGET hidsig.. Det skete så under monteringen og jeg blev så sur så jeg smadrede min hånd ned i bundkortet og det resulterede i at cpuén ikke var så funktions dygtig derefter .. haha.. doh

  • Hehe, puha. Lad mig bare sige at jeg håber ikke hardware og mig mødes i himlen.
    Har smadret CRT skærm, tastatur, mus, tastatur, tastatur, mus.


    Tjah, og så et par PS2 controllere.


    Generelt bliver der jo bare smidt med det og slået til det, men det hjalp at få en tft skærm, for den har ingen klø fået overhovedet.

  • Quote

    Originally posted by NiEn
    jeg har aldrig smadret noget hardware, jeg og mine kammerater laved en lille lan aften en weekend, vi delte os op i to hold i cs og så gamed vi, men da mit teams tabte et par gange blev jeg så gald at jeg bare sku slå på et eller andet, ville ikke smadre mit hardware så det gik udover min uskyldig kammi som sad ved siden af, han fik sådan en på skulderen så han tabte sin mus på gulvet.


    et par ørebøffer er der også smuttet i ny og næ.


    *LOL* :)) - Lad retfærdigheden ske fyldest! :))

  • For lang tid siden (dengang den originale gameboy var ny) blev jeg så sur over et atletik spil at jeg nikkede min gameboy en skalle (eller omvendt fordi det gjorde pææænt ondt i mit hoved) så skærmen revnede - surt!


    Derudover har mine computere gennem tiden fået både slag og spark men aldrig noget der har gjort skade - og de skal jo holdes nede ellers bliver de bare frække og det kan vi ikke ha'. Har dog kylet et CD-rom drev ud fra første sal da det smadret min need for speed CD i tidernes morgen - men drevet var også ødelagt i forvejen (Cd splintrede inde i drevet)

  • Quote

    Originally posted by WebT
    For lang tid siden (dengang den originale gameboy var ny) blev jeg så sur over et atletik spil at jeg nikkede min gameboy en skalle (eller omvendt fordi det gjorde pææænt ondt i mit hoved) så skærmen revnede - surt!


    Derudover har mine computere gennem tiden fået både slag og spark men aldrig noget der har gjort skade - og de skal jo holdes nede ellers bliver de bare frække og det kan vi ikke ha'. Har dog kylet et CD-rom drev ud fra første sal da det smadret min need for speed CD i tidernes morgen - men drevet var også ødelagt i forvejen (Cd splintrede inde i drevet)


    Jeg forsøger at se det for mig i hovedet...det må ha' set ret dumt ud!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg har aldrig gjort sådan noget, fordi det hjælper ikke og gider ikke skifte tastatur og mus hele tiden :crazyeyes:


    Men når jeg dør i CS på nettet kan jeg da godt finde noget som dette:
    "jskfjlksadfjlkadslkælklkonjrfedz oiwreuipauji0o3a4reoijmkslæd" :razz:


    Mvh Mads :T

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Jeg forsøger at se det for mig i hovedet...det må ha' set ret dumt ud!


    Ditto her :)) - Det lyder ret humoristisk. ;)


    Selv blev jeg engang så sur over en bane i Return To Castle Wolfenstein at jeg slog ned i bordet. Desværre er jeg motorikspasser i en sådan grad at jeg kun formåede at ramme skrivebordet med et par af fingrene, og det havde de ikke godt af! :boxed: De skiftede sådan lidt farver mellem rød/blå/lilla derefter :)) (....Og jeg måtte i sandhed ømme mig!)


    Jeg har også engang kastet med et eller andet, som jeg ikke kan huske hvad er, men resultatet blev at det ramte væggen og smadrede i en masse stykker der spredte sig udover hele værelset... :$

  • Har revet alle tasterne op af et tastatur, fordi computeren ikke virkede ordenligt.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by RAC
    Har revet alle tasterne op af et tastatur, fordi computeren ikke virkede ordenligt.


    Ja, så er det da fair at det er tastaturet det skal gå ud over :P :clap:

  • Quote

    Originally posted by origin
    hmm tror faktisk aldrig jeg har gjort noget i vrede.. men mit tastatur er druknet i sprut og cola et par gange :P


    Den hopper jeg med på, min mus er lidt underlig på grund af noget hustler der røg ned i din :S