Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 29. september 2006, 00:26

hey, min søster har snart fødselsdag og vil gerne give hende en gucci taske, men kan ikke rigtigt finde nogle sider hvor de handler med dem,

håber i kender nogle sider i kan bidrage med :D

5

fredag, 29. september 2006, 01:18

Citeret

Originally posted by The_Unforgiven
Har du vundet i lotto?
Jeg tor ikke at du finder org Gucci tasker på nettet.

The_Unforgiven

Kan godt li at det er det første svar til tråden :D Var præcis hva jeg tænkte. Enten har du røven fuld af penge, eller os elsker du virkelig din søster. Sådan en taske er møg dyr.

6

fredag, 29. september 2006, 02:48

Gucci <'3 (: ...
Well doh, jeg har da et par gucci tasker og bælte ;]?

7

fredag, 29. september 2006, 07:17

tak.. ja de er lidt dyre.

8

fredag, 29. september 2006, 20:53

du får ikke ægte gucci tasker til under 2000,00kr :)
mit bælte koster 2400kr og er købt i gucci kbh , (ÆGTESØLV)
har også louis vuitton damier belt ;)

9

fredag, 29. september 2006, 20:56

Citeret

Originally posted by sHOIKAW

Tillykke tillykke.. Min PSU har kostet 1200 og er købt hos SHG.dk!

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

10

fredag, 29. september 2006, 21:06

Citeret

Originally posted by Tarantula

Citeret

Er den også ægte sølv? :))

Sorry for OT :O

11

fredag, 29. september 2006, 21:14

Jeg fatter ikke en jart af de mennesker der vælger at købe den slags "mærker".... Det hele bliver produceret i Kina og får klistret/syet forskelligt logo på..

Og børnearbejderne tjener ikke mere af den grund kan jeg love jer for.

Gør ligesom en af mine veninder - køb fake - billigere og det ser nøjagtig ens ud:)
Et D&G bælte kan fås til 40 kr fake har jeg set

Dennis Hansen, dehan.dk

12

fredag, 29. september 2006, 21:15

Citeret

Originally posted by Shak

Citeret

Originally posted by Tarantula

Citeret

Er den også ægte sølv? :))

Sorry for OT :O

Nej den er sort! Med en 120mm blæser og en lille 60mm.. :))

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

13

fredag, 29. september 2006, 21:16

Citeret

Originally posted by DeH
Jeg fatter ikke en jart af de mennesker der vælger at købe den slags "mærker".... Det hele bliver produceret i Kina og får klistret/syet forskelligt logo på..

Gør ligesom en af mine veninder - køb fake - billigere og det ser nøjagtig ens ud:)

Og det skulle ikke være børnearbejder som laver falske gucci tasker? Fordi jeg tvivler på at "bagmændene" bag dem, ikk bruger børnearbejderer....
EDIT: Og jeg tvivler på de har investor besøg, så de kan tjekke arbejds forholdene....

Macbook 15"4
2,3 ghz i7 Quadcore
500gb hdd
4gb ram

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "FlowingLil" (29.09.2006, 21:17)

14

fredag, 29. september 2006, 21:22

Citeret

Originally posted by FlowingLil

Citeret

Originally posted by DeH

Og det skulle ikke være børnearbejder som laver falske gucci tasker? Fordi jeg tvivler på at "bagmændene" bag dem, ikk bruger børnearbejderer....
EDIT: Og jeg tvivler på de har investor besøg, så de kan tjekke arbejds forholdene....

Det siger jeg heller ikke... men det er latterligt at en taske skal koste 10x så meget bare fordi at der står Gucci på den.. total latterligt..
Og så kan det da egentlig være lige meget om det også er børnearbejdere, de får ret sikkert det samme for udførelsen af arbejdetet.
Håber du kan se hvor jeg vil hen;)

Dennis Hansen, dehan.dk

15

fredag, 29. september 2006, 22:02

Citeret

Originally posted by DeH

Citeret

Citeret

Originally posted by DeH

Det siger jeg heller ikke... men det er latterligt at en taske skal koste 10x så meget bare fordi at der står Gucci på den.. total latterligt..
Og så kan det da egentlig være lige meget om det også er børnearbejdere, de får ret sikkert det samme for udførelsen af arbejdetet.

....Nej, ikke rigtig.

16

fredag, 29. september 2006, 22:11

Citeret

Originally posted by Boris

Citeret

Originally posted by DeH

Citeret

Citeret

Originally posted by DeH

....Nej, ikke rigtig.

Der må jeg desværre melde enig med boris, jeg forstår ikk rigtig din udmeldning pga du hentyder til nogle mennesker som tjener penge på at sælge forfalskninger, jeg tror nok gucci fabrikken bruger lidt flere penge på deres arbejder end en ulovlig fabrikant gør.....

Macbook 15"4
2,3 ghz i7 Quadcore
500gb hdd
4gb ram

17

fredag, 29. september 2006, 22:48

Citeret

Originally posted by FlowingLilquote]

Der må jeg desværre melde enig med boris, jeg forstår ikk rigtig din udmeldning pga du hentyder til nogle mennesker som tjener penge på at sælge forfalskninger, jeg tror nok gucci fabrikken bruger lidt flere penge på deres arbejder end en ulovlig fabrikant gør.....

Det er netop der min pointe er, det gør de netop ikke..

Dennis Hansen, dehan.dk

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "DeH" (29.09.2006, 22:52)

18

fredag, 29. september 2006, 23:26

Nej, men jeg vil heller støtte et multi nationalt konsortium hvor der er en chance hvor de her børn så i det mindste får en mindste løn... tror jeg da??

Macbook 15"4
2,3 ghz i7 Quadcore
500gb hdd
4gb ram

19

lørdag, 30. september 2006, 00:00

Citeret

Nej, men jeg vil heller støtte et multi nationalt konsortium hvor der er en chance hvor de her børn så i det mindste får en mindste løn... tror jeg da??

Det tror jeg så - ved jeg - at de ikke gør.
Og en forskel på 50 øre om dagen for børnene, er det nok til at retfærdiggøre at mændene bag mærkevare firmaerne som Gucci, D&G, Louis skal tjene fedt på det?
Råstofferne som bomuld koster det samme om det er Gucci eller fake..
Desuden burde den slags firmaer holde sig for gode til at bruge børnearbejde...

Dennis Hansen, dehan.dk

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "DeH" (30.09.2006, 00:01)

20

lørdag, 30. september 2006, 00:06

Citeret

Originally posted by DeH

Citeret

Det tror jeg så - ved jeg - at de ikke gør.
Og en forskel på 50 øre om dagen for børnene, er det nok til at retfærdiggøre at mændene bag mærkevare firmaerne som Gucci, D&G, Louis skal tjene fedt på det?
Råstofferne som bomuld koster det samme om det er Gucci eller fake..
Desuden burde den slags firmaer holde sig for gode til at bruge børnearbejde...

Dette her er vist det man kalder off topic i forhold til det tråden drejer sig om. Hjælp manden eller start en anden tråd om jeres emne.

Seneste tests og artikler

0

HIS IceQ X2 Radeon R9 285 2 GB

Vi skal i dagens review se på
Læs Mere

14

MSI Twin Frozr GTX 970 Gaming 4G

Så kom dagen altså, som jeg er
Læs Mere

0

Func HS-260 Gaming Headset

Tweak.dk tager i dag pulsen på
Læs Mere

0

Corsair Graphite 780T Full Tower

Tweak.dk tager i dag et kig på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Samsung Galaxy Mega 2 dukker op

Den er ikke kommet endnu, og s
Læs Mere

0

Triad Wars tæt på annoncering

United Front Games og Square E
Læs Mere

0

Scalebound kommer eksklusivt til Xbox One konsollen

Når Platinum Games lancerer sp
Læs Mere

1

Her er alt du skal vide om den nye iPhone 6 og iOS 8

Tim Cook og resten af Apple-ko
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.