Ny layout på min hp!

  • Quote

    Originally posted by cla
    Er det den grønne baggrundsfarve?


    Jeps. Jeg ville nok vælge samme baggrundsfarve som dine frame er... og så en farve der passer lidt bedre til dit banner. Muligvis en mere blå farve.


    Dit banner har du også strukket lidt kan jeg se. Det er ikke lige så pæbt som banneret ellers er da kvaliteten jo bliver forringet.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Jeps. Jeg ville nok vælge samme baggrundsfarve som dine frame er... og så en farve der passer lidt bedre til dit banner. Muligvis en mere blå farve.


    Dit banner har du også strukket lidt kan jeg se. Det er ikke lige så pæbt som banneret ellers er da kvaliteten jo bliver forringet.


    Du har ret det ser meget bedre ud med en mørkeblå baggrund 8)


    Har lige ændret det....


    Desværre så fucker den ALT for tit når man uploader et eller andet ved starthotel, hvis man klikker på "links" knappen eller "ting til salg" knappen så er der stadig grøn baggrund, hader når den fucker den upload! X(


    EDIT: nu virker det, underligt.....

  • Teksten på din forside er for lille og farven (lyseblå) er "gyselig" og der ved svær at læse. :(
    Du ku' jo gøre som på de andre sider hvor du bruger sort - ens farve og størrelse virker også mere "prof", efter min mening. Foresten er den anden blå (cobolt) også svær at læse, når du har den der matblå baggrundsfarve :(


    Billedet mangler på dit hardbyte-link i selve menuen.


    Og til sidst synes jeg det er spil af god plads at have så meget sort i de ydre frames - IMO.

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Teksten på din forside er for lille og farven (lyseblå) er "gyselig" og der ved svær at læse. :(
    Du ku' jo gøre som på de andre sider hvor du bruger sort - ens farve og størrelse virker også mere "prof", efter min mening. Foresten er den anden blå (cobolt) også svær at læse, når du har den der matblå baggrundsfarve :(


    Billedet mangler på dit hardbyte-link i selve menuen.


    Og til sidst synes jeg det er spil af god plads at have så meget sort i de ydre frames - IMO.


    Ok, tak for tipsene :)
    Kigger lige lidt på det med skrifttyperne/farverne når jeg får tid...


    Det med billedet fatter jeg ikke det duer bare ikke og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvorfor, alt er (i teorien) som det skal være men det vil bare ikke som jeg vil, det er skide træls :rolleyes:

  • Lav baggrunden grå og prøv at lave framen lidt mere militær mat blå.. (lidt lysere) og fjern alt det mellemrum der er mellem dine bannere i bunden...