Problemer med sms'er hos Telmore?

  • Jeg har i de seneste par døgn haft problemer med at modtage sms'er... jeg har på fornemmelsen at problemet ligger hos telmore, men der står ikke noget om driftproblemer på deres side


    Jeg forsøger at få fat i deres supportchat imorgen en gang, men ville lige høre om der var andre der har haft problemer med sms'er?


    Nogle folk sender klart og hurtigt igennem, mens andre modtager jeg meget forsinket eller somme tider aldrig beskederne... har snakket med folkene på anden vis og de undrede sig over jeg ikke svarede, hvilket jo så er fordi jeg aldrig fik spørgsmålet... rimeligt irriterende, når man ikke altid er i nærheden af messenger :boxed:

  • Kunne også meget vel være problemer hos en anden udbyder... men ved det ikke rigtigt... det finder jeg nok ud af imorgen når jeg har snakket med telmore supporten


    Ved ihvertfald at det ikke er mobiltelefonen der er problemet her... eller det ved jeg ikke, men den ene er en forholdsvis ny og populær Nokia og det samme med en anden (anden person) er det en rimeligt gammel Nokia også

  • Oplever det nogle gange, faktisk så sent som i torsdags.


    Min kæreste havde sendt mig en sms om, at toget var forsinket. Jeg undrer mig over hun ikke dukker op som forventet og kontakter hende. Først da hun sender en sms tilbage, modtager jeg den besked om togets forsinkelse 8o


    Hun har også Telmore, dog godt nok en eller ande halvdårlig Siemens mobil.

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Kunne også meget vel være problemer hos en anden udbyder... men ved det ikke rigtigt... det finder jeg nok ud af imorgen når jeg har snakket med telmore supporten


    Ved ihvertfald at det ikke er mobiltelefonen der er problemet her... eller det ved jeg ikke, men den ene er en forholdsvis ny og populær Nokia og det samme med en anden (anden person) er det en rimeligt gammel Nokia også


    Held og lykke med det. Telmore supporten er til grin. De har aldrig kunne hjælpe mig med noget som helst. De ender altid med at sige "Det bliver løst i løbet af dagen" og aldrig er det blevet løst.


    Men nu er jeg også lidt grov, for jeg har kun haft behov for dem en enkel gang, men der fejlede de godt nok også helt ekstremt.

  • Mener også det er kendt hos Telia Express kunder det her. Min dame er hvertfald utrolig træls, at skrive med efter kl 20 om aftenen ca, mener Telia nedprioriterer smser fra kunder med Express når der er tryk på linien, mener jeg at have læst. Og har også en anden det er ligesådan med. Og de har begge "normale" tlf, henholdsvis 6230i og en Samsung et eller andet, tøsetlf :P

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Held og lykke med det. Telmore supporten er til grin. De har aldrig kunne hjælpe mig med noget som helst. De ender altid med at sige "Det bliver løst i løbet af dagen" og aldrig er det blevet løst.


    Men nu er jeg også lidt grov, for jeg har kun haft behov for dem en enkel gang, men der fejlede de godt nok også helt ekstremt.


    De 3 gange jeg har brugt dem har de været super behjælpelige... så intet ondt ord om Telmore herfra ;)


    Driftproblemer kan jo opstå og det er ikke engang sikkert det er deres problemer



    Quote

    Originally posted by Slacker
    Ingen problemer - ud over den dag du bad mig skrive taber til dig, og du ikke fik den.


    Din vittige hund hva :)) men jeg fik den dag nogle timer efter :boxed:



    Quote

    Originally posted by Marquis
    Mener også det er kendt hos Telia Express kunder det her. Min dame er hvertfald utrolig træls, at skrive med efter kl 20 om aftenen ca, mener Telia nedprioriterer smser fra kunder med Express når der er tryk på linien, mener jeg at have læst. Og har også en anden det er ligesådan med. Og de har begge "normale" tlf, henholdsvis 6230i og en Samsung et eller andet, tøsetlf :P


    Havde også skænket det en tanke... for de 2 jeg oftest har problemer med har netop Telia...

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    De 3 gange jeg har brugt dem har de været super behjælpelige... så intet ondt ord om Telmore herfra ;)


    Driftproblemer kan jo opstå og det er ikke engang sikkert det er deres problemer


    De prøvede da også men der skete bare aldrig noget.
    Jeg ringede hver dag i 3 dage og forklarede at der stadig var blokeret for den service jeg skulle bruge. Hver gang fik hun at vide, af en tekniker, at det ville blive løst inden dagen var omme. Det blev bare aldrig løst.


    De er da meget flinke hos telmore, de kunne vel bare ikke finde ud af det.
    Men jeg er nu stadig yderst tilfreds med dem, for jeg oplever aldrig problemer af nogen som helst art. Det var et freak tilfælde hvor jeg pludselig stod og skulle bruge en service jeg aldrig før har haft brug for, og sikkert aldrig får brug for igen.

  • Mig og en ven har begge en nokia og telmore, men problemet er nok vores mobiler. Når vi har en del sms på lager, begynder telefonen at få gamle sms'er istedet for nye. Man får altså en sms fra "Kirstein" som man har fået før, selvom "Chris" lige har sendt en til mig :-/ Men er uden tvivl mobilen det er galt med ;)

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Mig og en ven har begge en nokia og telmore, men problemet er nok vores mobiler. Når vi har en del sms på lager, begynder telefonen at få gamle sms'er istedet for nye. Man får altså en sms fra "Kirstein" som man har fået før, selvom "Chris" lige har sendt en til mig :-/ Men er uden tvivl mobilen det er galt med ;)


    ja, og den nye besked er helt erstattet af den gamle. Kendt bug, de gør det vist endda ved et fast antal.
    Har du overvejet om det er din gejle telefon Karga? har ikke meget fidus til de windows-dimser der. Flame on, fanboys :))

  • Quote

    Originally posted by Slacker
    ja, og den nye besked er helt erstattet af den gamle. Kendt bug, de gør det vist endda ved et fast antal.
    Har du overvejet om det er din gejle telefon Karga? har ikke meget fidus til de windows-dimser der. Flame on, fanboys :))


    Aaargh! Windows-dims? Det er ikke en mpx220, vel?

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Aaargh! Windows-dims? Det er ikke en mpx220, vel?


    Jo det er og jeg har også haft det problem du beskrev for et godt stykke tid siden :) men det ka afhjælpes ved en genstart... her kommer der bare nicht

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Jo det er og jeg har også haft det problem du beskrev for et godt stykke tid siden :) men det ka afhjælpes ved en genstart... her kommer der bare nicht


    Den telefon kan alt, undtagen telefoni og sms.
    Jo længere tid du har den jo mere begynder den at strejke med. Den er ondskabsfuld og kun ude på at drive dig til vandvid.
    Jeg indså det i sidste øjeblik og har min låst inde i et brandsikker skab så den aldrig kan gøre nogen fortræd igen.


    Jeg har hørt at en pæl gennem cpu'en også skulle kunne gøre tricket.

  • Havde et problem helt tilbage i tidernes morgen, hvor jeg skiftede over til Telmore. Jeg kunne ikke modtage sms'er fra andre udbydere, altså dem som kørte på et andet net.


    Her lå fejlen ved TDC (dengang var Telmore dog ikke ejet af TDC).

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    Har kun problemer med at modtage sms'er fra en person, så mon ikke det er fordi hans skod smartphone er købt lidt for billig.


    Udover det ankommer alle sms'er fint her.


    Har iøvrigt fundet ud af hvorfor. Har fået for vane at trykke "læg på" for at komme tilbage til hovedskærmen lidt for tidligt. Så meddelsen havner i kladder istedet for at blive afsendt. Hehe.


    Og ja, mpx220 sutter mega kogle. Ligesom alle andre windows-baserede smartphones.

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    Har iøvrigt fundet ud af hvorfor. Har fået for vane at trykke "læg på" for at komme tilbage til hovedskærmen lidt for tidligt. Så meddelsen havner i kladder istedet for at blive afsendt. Hehe.


    Og ja, mpx220 sutter mega kogle. Ligesom alle andre windows-baserede smartphones.


    Yeah uh den kender jeg godt, er bare rigtig irriterende når man har travlt, og så den vigtige besked til whom-ever-it-might-be , ender i kladder. Så går man bare rundt intetanende om det..