Nu er jeg IKKE sur på shg mere !

  • Som en lille dreng der glæder sig til juleaften, sådan glæder vi andre
    os vel til posten kommer med nyt legetøj. Stor var glæden da osse, da posten kom her til aften med en pakke til mig. Skulle igang med at samle
    mig en ny shuttle. Alt blev pakket ud, og lagt så jeg havde overblik over det........men hov.... HVOR FAN*** er min CPU ??? Nu har jeg jo aldrig haft en Core 2 Duo CPU før, men går da ud fra den ca. har samme størrelse som andre cpu'er. Da det er en bulk cpu (der er indbygget cpu køler i shuttlen), tænkte jeg de måske havde puttet den ned i en af de andre pakker (selvom disse var tapet sammen). ALT blev pakket op og kigget efter.......ingen cpu ;(


    Nu sidder jeg så her med dele til min nye shuttel - men kan ikke komme igang... Er sq da spændt på hvad shg siger i telefonen imorgen... :pokey:


    Sorry, men skulle bare af med det..... Sidder og kan ikke rigtigt finde mig selv...


    Edit: Overskrift ændret pga sagens udvikling !

  • Quote

    Originally posted by jst
    Som en lille dreng der glæder sig til juleaften, sådan glæder vi andre
    os vel til posten kommer med nyt legetøj. Stor var glæden da osse, da posten kom her til aften med en pakke til mig. Skulle igang med at samle
    mig en ny shuttle. Alt blev pakket ud, og lagt så jeg havde overblik over det........men hov.... HVOR FAN*** er min CPU ??? Nu har jeg jo aldrig haft en Core 2 Duo CPU før, men går da ud fra den ca. har samme størrelse som andre cpu'er. Da det er en bulk cpu (der er indbygget cpu køler i shuttlen), tænkte jeg de måske havde puttet den ned i en af de andre pakker (selvom disse var tapet sammen). ALT blev pakket op og kigget efter.......ingen cpu ;(


    Nu sidder jeg så her med dele til min nye shuttel - men kan ikke komme igang... Er sq da spændt på hvad shg siger i telefonen imorgen... :pokey:


    Sorry, men skulle bare af med det..... Sidder og kan ikke rigtigt finde mig selv...


    Offtopic I know:


    LOOL jeg fik et lille kick da jeg så din overskrift, ude fra mother siden, tweak kunne jeg kun læse "Nu er jeg sgu sur på sh" og damn jeg tænkte, " Shit hvad har jeg NU gjort" :)) :))



    (Jeg hedder jo Shahid, og sh er de to første bogstaver, så jeg troede at du var sur på mig...)


    Ikke mere offtopic fra mig.

  • Quote

    Originally posted by Falsk
    Så vidt jeg ved, så har de video af når de pakker tingene, så de kan se om der er glemt en del.


    Update: Så har jeg haft ringet til shg, og fyren kiggede ganske rigtigt noget video igennem, og kunne se det så ud som om min CPU var faldet ned bag noget papir... Fyren ringer tilbage, og hvis videoen taler sandt, sender de min CPU med lørdagsexpress !!!


    Jeg stemmer hermed JA til øget video overvågning :cheers:

  • Jeg er også begyndt at tro at alle der arbejder i webshops er nogle tabere. Har med mine seneste bestillinger ikke haft andet end bøvl. Især fra coolshop.dk
    Har også haft mit hyr med pc-netto.dk - også nogle totale idioter. De udsatte min levering fra "1-2 dage" til en hel uge. Altså, en del der ikke var på lager. Da jeg ringede og spurgte ind til ordren, fik jeg en eller anden småarrogant idiot i røret der lød som om han bare skulle have opkaldet afsluttet. Fuck dem.

  • Quote

    Originally posted by Carlsen
    Jeg er også begyndt at tro at alle der arbejder i webshops er nogle tabere. Har med mine seneste bestillinger ikke haft andet end bøvl. Især fra coolshop.dk
    Har også haft mit hyr med pc-netto.dk - også nogle totale idioter. De udsatte min levering fra "1-2 dage" til en hel uge. Altså, en del der ikke var på lager. Da jeg ringede og spurgte ind til ordren, fik jeg en eller anden småarrogant idiot i røret der lød som om han bare skulle have opkaldet afsluttet. Fuck dem.


    Det var da mærkeligt. Jeg fik alt jeg bestilte hos coolshop sendt den samme dag :)

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Det var da mærkeligt. Jeg fik alt jeg bestilte hos coolshop sendt den samme dag :)


    Det er også kun fordi du giver reacharounds hver gang du kigger forbi. "aah, mr. Fuckwad, nice to see you".

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    Det er også kun fordi du giver reacharounds hver gang du kigger forbi. "aah, mr. Fuckwad, nice to see you".


    Ja det er mystisk at ALLE webbutikker skider sådan på dig.
    Smider dine ordre væk, sender tingene for sent, osv.
    Ingen problemer for mig, selvom det er de samme steder.
    Karma.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Ja det er mystisk at ALLE webbutikker skider sådan på dig.
    Smider dine ordre væk, sender tingene for sent, osv.
    Ingen problemer for mig, selvom det er de samme steder.
    Karma.


    Nej, reacharounds.

  • Quote

    Originally posted by Kenny
    Ja, det var da mega godt... :D


    Er det kun shg der er så smarte at have "video overvågning" når de pakker pakker?



    Jeg ved at Compumail/Århus pc lager også har det , har været ude for det samme ang en bulk cpu , fik en Intel stock køler , dårligt bytte , he he.



    The_Unforgiven