Arrrghhhhhh Post Danmark!!!

  • Damn damn DAMN!!


    Første gang for nogle måneder siden skulle jeg bestille Logitech Z-2300...men konen synes ikke jeg skulle bruge pengene dengang.


    Igår bestiller jeg det så, og får det sendt med lørdags-ekspres.
    Pakken er også afsendt og modtageregistreret hos Vestjyllands postcenter i Herning kl. 1.16 i nat.
    Står op kl 8 og ringer til vores lokale omdelingscenter...da jeg aner en fare ved at de ikke har modtageregistreret den endnu.
    De har ikke modtaget den, og har fået deres "leverance".
    Jeg ringer til kundeservice....de er sq søde nok, men desværre kan de ikke løse mit problem. Og der er først personale der kan løse det mandag!!!


    Ved sq ikke hvorfor jeg skriver det herinde...men er bare så AAAARRRGGGGHHHHH!!!


    Træls :(

  • Ja, det er selfølgelig hamrene ærveligt.


    Fejlen kan dog ligge 2 steder, enten har firmaet der har pakket din vare ikke sat lørdags-express markater på pakken, ellers er det post Danmark der har sovet lidt i timen.


    Men husk på at de alle kun er mennesker, og dem der ingen laver, laver ikke så meget andet. ;)


    Kan godt forstå din fustration, men trøst dig med at din computer virker uden de nye højtalere. ;)


    På den anden side har du noget at glæde dig til i næste uge. :clap:

  • Det er jo altid surt når man går og venter på noget, men synes generelt post danmark klarer det fint - synes nærmere det er de virksomheder man bestiller hos der til tider kan være ganske sløve, og glemme at opdatere lagerstatus osv.


    Benytter aldrig lørdags ekspress fordi der er for mig ikke ngoet der ikke kan vente til om mandagen, eller tirsdagen for den sags skyld :D, og som Henrik siger så har du jo noget at glæde dig til

  • Det er selvf. irriterende ikke at modtage sine ting, men fejl sker.


    I stedet nyd weekend og glæd dig til den kommende uge. Nu har du noget at se frem til ;)


    Edit:
    Kan sige fejlene sker mindst ligeså meget ved tilsvarende firmaer.

  • prøvede jeg osse da jeg skulle have min computer man bliver sQ lidt bitter


    System:
    Asrock Dual Sata2
    AMD Athlon 64 3500+ @ 2500 Mhz
    Asus EN7600 GT
    Maxtor Maxline 3 250 GB
    Chill Innovation 450 Watt
    2x512 PC3200 Kingston Value Ram
    Logitech G11
    QcK Heavy
    Logitech MX518
    Lacie 320 Gb Ekstern HD

  • ja lørdagsexpress ideen ser ikke ud til at virke helt efter hensigten...der er mange steder der kan opstå fejl. butikken kan glemme det eller ikke få sat mærkaterne ordentligt på. manden der afhenter og sorterer det til centralerne kan have sorteret det forkert og så kan der være ventetid på centralen så det ganske enkelt ikke er nået med sidste læs.....der er mange muligheder. jeg gider aldrig betale de ektra kr for lørdags, for det er lidt for usikkert. og man kan vel vente til mandag med det meste..ellers skulle man have bestilt lidt før.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Fragman.......postdanmark har et produkt der giver folk mulighed for at få leveret om lørdagen....så kan man da ikke bare sige at man skulle have bestilt noget før?? Eller hvis det kunne vente til om mandagen, så havde jeg nok bare valgt ikke at betale tillæg! Den holder ikke.
    Men du har ret i, at der er nogle problemer at løse. Har selv en postbutik (ikke posthus) og har flere gange oplevet at de "glemte" at afposte os fredag aften. Så kan man først få fat i dem lørdag morgen, for at de kan hente express pakkerne og videreformidle dem samme dag. En meget dyr løsning.


    Men om alt er, så har jeg fået fat i det :cheers:
    Så ros skal postdanmark også have, for at gøre ALT for at løse "opgaven".
    Men I har ret....det kikser lidt for ofte.

  • når man ved der ofte opstår problemer med det så kan man selv gøre noget for at man ikke står i den situation hvis det er så vigtigt....det ville være som at købe BB guns i guncity selvom man ved at den gamle ejer af chippen har det....er det vigtigt så undgå da de faldgruber man ved kan opstå.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.


  • Sjovt du skriver det her, jeg har været ude for det samme 2 gange og nu 3 idag, jeg skulle have haft en pakke med lørdags expres, men nej først på mandag ! :pokey:

  • Derfor at jeg aldrig bestiller noget til lørdagsexpress , man bliver røvrendt og Postdk og afsender skummer fløden.
    De har alle den ene og den anden undskyldning og det kan først løses mandag , og får man pengene tilbage ???? he he aldrig i livet og tro på nissen.



    The_Unforgiven

  • Kommer lidt bag på mig, at så mange af jer har oplevet problemer med Lørdags Express. :rolleyes:


    Igennem mange år har jeg bestilt mange Lørdags Express pakker og ikke 1 af dem har de misset, de lander altid her hvor jeg bor inden KL 9.00 Lørdag Formiddag/Morgen.


    Så jeg vil sige :9xo til Post Danmark.


    Kun en enkelt gang har de klokket i det for mig med en hverdags pakke, der var strandet på Taulov Pakkecenter.

  • PostDanmark har altså ikke lavet nogle fejl. Uanset om man har bestilt lørdagsexpress eller ej så har de stadig 2 dage til at få pakken frem. Spørgsmålet er bare om lørdag tæller med i de dage eller ej.


    Eftersom du bestilte fredag er den ene dag fra fredag til lørdag og den anden dag fra lørdag til søndag (hvor de altså ikke bringer ud så dette er mandag).


    Havde du bestilt torsdag og de ikke bragte den ud senest om lørdagen med lørdagsexpress så havde du haft noget at have din klage i, men som det er nu, så har de alt mulig ret til at bringe ud om mandagen.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------


  • Min pakke er strandet på Taulov pakkecenter, der siger min Track&Trace for 3 gang!! X( ved ikke om de hader mig har ikke generet dem, men det kan godt gå hen og blive blodigt hvis de bliver ved sådan her ! :boxing:


  • Ja jeg syntes også det lyder helt vild.
    Jeg har aldrig haft nogen problemer med nogle pakker, og er faktisk helt vild med hvor effektiv vores postvæsen er.
    Men det er måske bare mig der har været heldig.

  • Fik 06:39 Ankomstsorteret privat omdeling i 4400 Kalundborg kryds finger for mig !


    PRAISE THE LORD ALMIGHTY !!!! 2 min efter jeg havde skrevet det her, kom posten !!! :clap: