Graversen stoppet på landsholdet - hvad synes du?

  • Ja så annoncerede Thomas Graversen sit stop på det danske landshold. Nogen mener det er en skam, og andre er glade for det - selv er jeg lidt i tvivl.


    Men hvad synes du?


    Er det på tide han tog det valg, eller kunne han godt fortsætte lidt endnu?
    Bliver det nemmere for Danmark at kvalificere sig til EM uden Graversen?
    Er der en oplagt afløser for ham? Hvis ja, hvem?


    Giv din mening til kende i afstemningen, og begrund den gerne i et indlæg. Har du ikke noget konstruktivt at bidrage med, lader du selvfølgelig være ;)


    Det er muligt at stemme på tre punkter i afstemningen, og det er så meningen, at man skal stemme en gang for hvert "delspørgsmål", nøjagtig ligesom følgende:


    Første delspørgsmål:
    Det er godt, at han er stoppet.
    Det er ikke godt, at han er stoppet.


    Anden delspørgsmål:
    Det bliver nemmere for Danmark at kvalificere sig til EM.
    Det bliver ikke nemmere for Danmark at kvalificere sig til EM.


    Trediedelspørgsmål:
    Ja, der er en oplagt afløser for ham (skriv gerne hvem).
    Nej, der er ikke en oplagt afløser for ham.

  • 1: Ja, jeg synes at det er godt han er stoppet på landsholdet!
    Hvorfor? Fordi midtbanen trænger til noget "nyt"


    2: Mener ikke at 1 mand kan afgøre om Danmark kvalificerer sig til EM



    3: Mulig afløser: Claus Jensen eller Thomas Kahlenberg


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Jeg syntes det er godt han går af landsholdet, jeg bryder mig sq ikk særlig meget om ham, det vil muligvis blive en smule svære, men ellers er Claus Jensen er en god afløser, der er bare et eller andet over hans efternavn:D Mens de nu er i gang med at skifte ud, burde Morten Olsen også ud...

  • Der skulle måske være en "både og" mulighed ved Første delspørgsmål ;)


    Han har en cool personlighed imo, og har haft sine gode øjeblikke, men dem har der været for få af. Af og til var han stabil og korrigerede spillet til det bedre, men har oss lavet et utal af fejl-afleveringer/tabt bolden og var ikke rigtig tilstede i nogen kampe.


    Til lidt andet, så kan jeg da godt forstå Madrid ville af med ham til sidst. Han leverede ikke varen imo. Han har åbenbart oss selv indrømmet at det var hans skyld at Celtic tabte på Old Trafford her sidst. Skidt skidt...


    Hård og kontant konklusion, men sårn er det.

  • alt for "pivet" af ham synes jeg....men tiden i real har sq forandret ham personligt efter hvad jeg har erfaret de gange vi har fået en snak...han er generelt ikek så glad mere. imo burde han have spillet em kval færdig..og gerne em med hvis vi når så langt...så hårdt er skotsk fodbold trods alt ikke..pibedyret brian laudrup holdt da fint til det.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Bryder mig ikke om mandens spillestil, alt for firkantet og voldsom. Han laver dumme advarsler, idet hele taget dumme ting, og efter min mening alt for mange fejlafleveringer.


    Nemmere eller sværere, som sagt tidligere så tvivler jeg på at én mand skulle vælte læsset.


    Hvor vidt der er en oplagt afløser skal jeg ikke kunne gøre mig klog på, fodbold interesserer mig ikke så meget.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Syn's det er godt for dansk fodbold, at han stopper. Der har været langt i mellem gode indsatser fra hans side af.
    Desuden er hans svinske spillestil ikke noget, der vil savnes. Ind i mellem så sker der altså et eller andet blackout-agtigt i hans hjerne. :rolleyes:


    Har aldrig set hans spil, som noget plus for det danske landshold - i de sidste par år.
    De to boldtab, som han lavede for Celic her i forgårs, har han lavet mange gange for det danske landshold. Dem er der bare aldrig blevet focuseret på.


    Ser frem til, at der kommer andrer "boller på suppen". Mener vi har masser af talenter, der sagtens kan tage over.
    Til det mere oprydningsprægede arbejde på midtbanen, er det rigeligt med en spiller -> Poulsen, som efter min mening, er mange gange bedre en Graver. Han har også fået ny inspiration i det spanske og styrer Sevilla's midtbane med succes.
    Derudover kan Kahlenberg så få lidt mere plads til, at vise sit store potentiale. Rasmus Würtz ligeså. Begge spillere ligger til at blive kompetente overtagere og så er der fremtid i dem.


    Desuden så kunne Grønkjær for min skyld også stoppe - han er næsten PHV for det danske landshold.


    Så alt i alt ser jeg frem til nye og bedre tider, for det danske landshold. :9xo [Blocked Image: http://www.dk-web.com/foto_bh/pix/roolm.jpg]


  • Ja til det hele:-)
    Bryder mig heller ikke særlig meget om Gravers spillestil.
    Kahlenberg kan helt klart gøre det bedre. Han er for sej. Det er Poulsen iøvrigt også!

  • Quote

    Originally posted by Sukkerfar


    Ja til det hele:-)
    Bryder mig heller ikke særlig meget om Gravers spillestil.
    Kahlenberg kan helt klart gøre det bedre. Han er for sej. Det er Poulsen iøvrigt også!


    Jeg kan også kun tilslutte mig det hele :9xo


    Synes Graversens spillestil har været for voldsom til Danmark's stil.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Synes det er skidt han er stoppet. Han tilførte landsholdet, som en af de eneste, noget fandenivoldskhed i form af hans temperement, offervilje osv.


    Tror det bliver lidt sværere at kvalificere sig nu, han var en meget vigtig brik på holdet. Der er heller ikke nogen helt oplagt afløser på hans plads imo, men kahlenberg eller würtz vil med tiden blive rigtig god på den plads. Poulsen spiller vel en anden plads på holdet?