Info fra Tweak teamet

  • Godmorgen tweakere.


    Dette kommer nok desværre til at lyde som et surt opstød, men de skal jo også til engang imellem.


    Vi oplever ofte at vi må lukke brugere en uge fordi de gentagne gange bryder det regelsæt vi har sat op. Dette er jo ofte noget I andre ikke ser noget til.


    Men jeg vælger denne gang at vi spiller med lidt åbne kort fra teamet og giver jer et eksempel.
    ___________________________________
    Vores bruger Han$en har gang på gang valgt at bryde de opstillede regler. Han har fået flere advarsler og endda også fået en uge til at tænke over tingene.


    Til sidst er det endt op med 1 måneds udelukkelse fra forummet.


    Men for at vise at man endnu engang ikke har forstået reglerne, opretter han så brugeren "Midlertidig" og kører samme ræs med den bruger.
    ___________________________________



    Prøver man at snyde os på den måde, betyder det i værste fald at vi aldrig lukker en bruger ind igen og evt banner de ipadresser der er benyttet igennem perioden på tweak.dk



    Jeg håber at alle herinde forstår at de regler ikke er til for at vi bare kan skælde ud, men for at vi kan få et godt forum.


    Jeg vil ikke acceptere at det går hen og bliver ligesom mange af de andre fora, hvor brugerne kan skabe sig som idioter.


    Jeg håber selvfølgelig at I som brugere bakker op om den måde vi kører det på, og vil da opfordre jer til at komme med forslag til mig, hvis der er ting vi kan håndtere anderledes / bedre.

  • Tja en kortere snor, får vel folk til at tænke lidt mere over, hvordan de opfører sig.


    Det er selvfølgelig en balancegang, men hvis en bruger gentagne gange kan blive ved med bare at få en kort tids udelukkelse, så tænker de måske bare "jaja, jeg kommer jo alligevel snart tilbage".


  • Klart :9xo :rules:


    Fik lige en semi-ond tanke ... Lad os sige at jeg blev bannet ( :oops: ), så ville hele mit bolignet blive bannet fra Tweak :))
    ... Med få undtagelser da nogle folk gerne vil have fast IP og derfor har fået deres egen.


    ... Men ja, der er vel ikke noget hårdt alternativ. Bare trist hvis de går ud over andre at nogle få ikke kan opføre sig ordenligt. Men sådan er det jo gerne X(

  • Det er selvfølgelig klart :9xo


    Der er jo absolut heller intet uretfærdigt ved jeres regler.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina


  • Jeg må indrømme, at jeg synes i er for bløde. Dobbeltpost og ren spam burde give en dag eller to promte, og ikke en advarsel. Så skal folk nok lære reglerne. Og går ud fra at Han$en er permabanned?

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Jeg håber selvfølgelig at I som brugere bakker op om den måde vi kører det på


    Yup.. 3 advarsler og så bør hammeren falde.. "Zero Tolerance" :ph34r:

  • I gør et godt stykke arbejde :9xo bliv ved med det. En gang imellem er det nødvendigt at skrue bissen på, og det forstår vi alle (håber jeg)

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Kan man da vist kun bakke op omkring. Det er jo ikke fordi reglerne er uretfærdige eller diktatoriske på nogen måder. Det meste er jo ren sund fornuft.
    Godt at se det bliver taget seriøst og at moderatorne tør være hårde.

  • Og mig som troede jeg var blevet åndsvag, første gang jeg lagde mærke til midlertidig og han$en var samme bruger :boxed:


    Endnu mere mærkeligt syns jeg så det var, da han bare fik lov at gå videre selvom jeg havde informeret en mod om det...


    Men virkelig thumbs up det ikke er sådan alligevel ;) :9xo

  • Jeg siger altså også :9xo for det her..


    Jeg ryster på hoved hvergang jeg er på boomtown og tjekker nyheder, bare i deres replys derinde, det fuldstændigt fucked, jeg er sku glad for vi er så civiliserede herinde.. det da nok det mest seriøse generalle hardware forum?


    //Out - EcoPa

  • Er der egentlig nogle konsekvenser ved at hjælpe folk med et topic som strider imod reglerne ? ... Eller bliver tråden bare lukket som vi ofte ser ?


    Bare nysgerrig da man jo ofte ser de samme folk hjælpe med et eller andet inden en moderator kommer og lukker tråden.