Tele2 8mbit, binding?

  • Hey. Man kan få 8mbit hos Tele2 for kun 379,-. Men er der så binding på? Jeg har allerede Tele2Adsl, 2mbit. Men vil gerne have 8mbit, medmindre der er 6 måneders binding.

  • Har kigget, kunne bare ik rigtig se om nogle steder hvor der stod om man fik fornyet bindingsperioden ..
    Så tænkte bare, om der er nogle der har Tele2 eller bare af en eller anden grund ved med sikkerhed om det bliver fornyet eller ej!

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Har ikke Tele2 mere havde en gang - og der plejede altid at stå noget om det hele på deres sider. Man skal bare kigge lidt omkring.
    Men hvis du ik' ka' finde det så er det jo muligt at emaile dem el. ringe.
    Der er helt sikkert også noget om Vilkår.


    Fandt lige denne om opgradering: https://private.tele2.dk/?page…page=privat_internet_adsl


    Doh, den fandt jeg også selv men havde åbenbart overset "Tilmeldingen er bindende." . Thanks

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    Er det ikke ligemeget om der er 6 måneders binding.. hvor tit skifter du udbyder da?? :idea:


    Jeg er faktisk skide ligeglad jo, det er bare min far; "Der kommer nok det der TreFiber snart" bla bla. TreFor deler snart 10mbit ud, men det sagde han også for 1 år siden :P Men han kan godt selv se det nu, så han vil godt have 8mbit nu selvom der er binding.

  • Det øv det kun er den ene vej hastighederne går op ;\ 8196/512 , doh..


    @flying-trickster , der vil først blive lagt fiber i kbh , og omegnen? (:

  • Quote

    Originally posted by flying-trickster


    Jeg er faktisk skide ligeglad jo, det er bare min far; "Der kommer nok det der TreFiber snart" bla bla. TreFor deler snart 10mbit ud, men det sagde han også for 1 år siden :P Men han kan godt selv se det nu, så han vil godt have 8mbit nu selvom der er binding.


    Kommer an på hvor du bor.
    Et område i Snoghøj har fået og et andet tilmeldt , jeg bor selv i Taulov og de skal på 1kv 2007.
    Har sat det op hos en i Snoghøj og må sige at det virker , men for dælen deres info sux.




    The_Unforgiven

  • jeg ringede lige ind for at spørge om noget andet og så spurgte jeg om det med hensyn til binding.
    Det gælder KUN hvis man er ny kunde.
    Opgraderer man nu er det alligevel kun 1 måneds binding ;)

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

  • Quote

    Originally posted by Azjo
    jeg ringede lige ind for at spørge om noget andet og så spurgte jeg om det med hensyn til binding.
    Det gælder KUN hvis man er ny kunde.
    Opgraderer man nu er det alligevel kun 1 måneds binding ;)


    Takker nice nok.


    Og forresten Unforgiven, jeg er fra Fredericia :P

  • Hvorfor er det "op til 8mbit"? Vil det sige at man ikke kan være sikker på at få de n fulde forbindelse? Det jo i såfald lidt skod?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by Burger


    De kan jo ikke garantere, at de kan levere forbindelsen til dig, hvis du bor et dårligt sted med elendigt kobber.


    Næ - det er jo sådan set meget logisk. Kobberet er jo det grundliggende for selve forbindelsen.

  • Pff, det der tænkte jeg aldrig på før. Hvis jeg ik får 8mbit bliver jeg sur :P 7.9 mbit er ikke nok, det skal være 8.0mbit !! :ph34r:

  • Quote

    Originally posted by flying-trickster
    Pff, det der tænkte jeg aldrig på før. Hvis jeg ik får 8mbit bliver jeg sur :P 7.9 mbit er ikke nok, det skal være 8.0mbit !! :ph34r:


    Så kan du jo bare lade være med at bo ude på bøh-landet hvis du er krævende :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Så kan du jo bare lade være med at bo ude på bøh-landet hvis du er krævende :))


    Bøh landet???????? Fredericia ????????
    Hmmmm geografi var ikke din stærke side Grill?
    Fredericia er midtpunkt i Danmark , togene kan IKKE komme udenom Fredericia. :)) :)) :)) :)) :))



    The_Unforgiven

  • Quote

    Originally posted by The_Unforgiven
    Bøh landet???????? Fredericia ????????
    Hmmmm geografi var ikke din stærke side Grill?
    Fredericia er midtpunkt i Danmark , togene kan IKKE komme udenom Fredericia. :)) :)) :)) :)) :))


    The_Unforgiven


    Fredericia ligger i jylland ... og joh, togene behøver ikke køre gennem Fredericia. Kommer dog meget an på hvor fanden man skal hen ad :))

  • Man kan jo bare bestille alligevel, det er jo billigst uanset hvad.
    Om man så kun får 3mb er der penge sparet :D

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU