Netparty i Sønderjylland

  • Smider denne tråd da jeg og en kami har mulig for at låne et kæmpe lokale som er perfekt til netparty, det skulle så finde sted på als / sønderborg
    der vil være 20/20 Mb internet og 100 MB LAN


    vi gider ikke gå i gang med at sætte noget op hvis der ikke er nogen der har lyst til at deltage der er ca. plads til ca. 120 og vi skal have mindst 70 deltager før vi gider at stable det på benene!


    Men hvis der er nogen der syntes at det kunne være sjovt at spille net en weekend så smid en mail til ramses_1109@hotmail.com eller skriv i tråden


    håber det lykkes kunne blive totalt fun da der ikke er så mange netpartyes i Sønderjylland


    Hilsen Kasper

    CPU - Inten I5 2500K= - =CPU Cooling - XSPC water cooling
    MB - Gigabyte P67A-UD4-B3= - =RAM - Kingston PC3-10700 4 GB
    GFX - POW GTX 580= - =TV-Tuner - ASUS My CinemaDual
    HD - WD 500 GB - Kabinet= - =CM Silencio 550 - Corsair 850W= - =DVD - Samsung Lightskribe (Sort)
    -=Samsung 226 BW= - = Logitech G5 snakeskind =-

    Rettet en gang, sidst af ramses_1109 ().

  • Ok tak

    CPU - Inten I5 2500K= - =CPU Cooling - XSPC water cooling
    MB - Gigabyte P67A-UD4-B3= - =RAM - Kingston PC3-10700 4 GB
    GFX - POW GTX 580= - =TV-Tuner - ASUS My CinemaDual
    HD - WD 500 GB - Kabinet= - =CM Silencio 550 - Corsair 850W= - =DVD - Samsung Lightskribe (Sort)
    -=Samsung 226 BW= - = Logitech G5 snakeskind =-

  • Det har tidligere været på tale at der blev arrangeret noget lan... men det falder hele tiden til jorden :)


    Tror egentlig det ville være bedst, hvis der bare var nogle der lavede det og så måtte folk komme eller lade være, så der ikke er de der sædvanlige brokhoveder, der ikke gider gå ud af deres egen baghave :)


    Jeg ville være frisk - helt sikkert!


    Quote

    Originally posted by XmuZz
    Hvorfor har du også lavet en tråd i spil og programmer?


    Hvis det var fordi den ver smidt forkert ind så har du selv mulighed for at slette den :9xo


    Ikke når du skriver i den smarte ;)


    Den kan bare blive flyttet af en mod


  • Det var så den anden tråd jeg mente, som var postet i spil og
    programmer ;)


    Han lavde først en tråd i spil og programmer og defter en i off-topic sagde så til ham at han godt selv kan slette tråden i spil og programmer da der ikke var postet i den, og det gjorde han så.
    Så syntes du skal læse det ordenligt igennem første gang, og lade være med at starte så meget off-topic.

  • Hvilken? :) Den her tråd er blevet flyttet fra spil og programmer til off topic


    Det er kun moderatorene der kan, men man kan ikke slette en tråd der har besvarelser i - så står besvarelserne bare uden oprindelige indlæg :)


    Nok off topic herfra... on track igen




    ramses_1109 -> Husk at der står hotmsil og ikke hotmail, som der formentlig ska stå i din email adresse ;)

  • folk er muligvis interesseret...jeg ville være det, men ved ikke om sjællænderne vil.....men skal bruge specifikke datoer...og så må folk bare se at få røven i gear og få fri osv til det..og arrangere fælles togtur fx....det er hamrende hyggeligt så langt med 30 nørder :D

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • vi kan godt holde det for min. 45 personer dato kan jeg ikke helt komme ind på endnu. men vi muligheden kunne måske være 13-15 / 10 eller 20-22 / 10

    CPU - Inten I5 2500K= - =CPU Cooling - XSPC water cooling
    MB - Gigabyte P67A-UD4-B3= - =RAM - Kingston PC3-10700 4 GB
    GFX - POW GTX 580= - =TV-Tuner - ASUS My CinemaDual
    HD - WD 500 GB - Kabinet= - =CM Silencio 550 - Corsair 850W= - =DVD - Samsung Lightskribe (Sort)
    -=Samsung 226 BW= - = Logitech G5 snakeskind =-

    Rettet en gang, sidst af ramses_1109 ().

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    folk er muligvis interesseret...jeg ville være det, men ved ikke om sjællænderne vil.....men skal bruge specifikke datoer...og så må folk bare se at få røven i gear og få fri osv til det..og arrangere fælles togtur fx....det er hamrende hyggeligt så langt med 30 nørder :D


    hva kunne vi 2 evt finde ud af noget med fælles transport

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

  • Quote

    Originally posted by Krapylet^


    Han bor i Vejle og du i Horsens..Det er jo ikke lige på vejen til Sønderjylland:)


    kunne jo evt tage toget ned til ham og så over i en bil (hvis han da ejer sådan en)

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

  • Quote

    Originally posted by ramses_1109
    vi kan godt holde det for min. 45 personer dato kan jeg ikke helt komme ind på endnu. men vi muligheden kunne måske være 13-15 / 10 eller 20-22 / 10


    Må jeg anbefale den første da det andet ramler ind i SLKS 10 som der helt sikkert er nogen der skal afsted til.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • har aldrig været vild med de store lan's så heller små private, det er sjovere når man kender dem man nakker,

    -E6600
    -Abit AW9D
    -Corsair pc5400c4
    -1X WD raptor 36GB..
    -2X Seagate 7200.10 250gb
    -ASUS 7900GT TOP 570:800
    -Thermaltake Armor + Bigwater

  • Quote

    Originally posted by DeH
    Bor på Als, så vil da nok komme:)


    Tør man spørge hvor på Als? Bor selv på Als :)


    Og til topic, så er jeg da frisk såfremt jeg kan finde noget kørsel.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Lokalerne er EUC-Syd hvor der før er blevet holdt SLAN men altså jeg snakkede lige med min Kami, vi holder nok noget ligemeget hvormange der kommer om der så bare blive de 20 stykker der har skrevet at de gerne ville med.. så går i gang med at se på sagerne, men kunne godt bruge noget hjælp fra de andre der bor på als da jeg aldrig har prøvet at sætte et lan op før så hvis der er nogen af jer der har noget erfaring eller har lyst til at prøve så smid en mail på ramses_1109@hotmail.com så ser vi på det..
    hvis det lykkes og bliver en succse er det måske noget der kan komme til at køre hver 3. mdr... men lad os lige få det første på benene!!


    :D

    CPU - Inten I5 2500K= - =CPU Cooling - XSPC water cooling
    MB - Gigabyte P67A-UD4-B3= - =RAM - Kingston PC3-10700 4 GB
    GFX - POW GTX 580= - =TV-Tuner - ASUS My CinemaDual
    HD - WD 500 GB - Kabinet= - =CM Silencio 550 - Corsair 850W= - =DVD - Samsung Lightskribe (Sort)
    -=Samsung 226 BW= - = Logitech G5 snakeskind =-

  • Quote

    Originally posted by engel


    Tør man spørge hvor på Als? Bor selv på Als :)


    Og til topic, så er jeg da frisk såfremt jeg kan finde noget kørsel.


    Uha.. Alsingere.. Ulkebøljyde i eksil i Kbh her.. :D

  • Quote

    Originally posted by ramses_1109
    Lokalerne er EUC-Syd hvor der før er blevet holdt SLAN men altså jeg snakkede lige med min Kami, vi holder nok noget ligemeget hvormange der kommer om der så bare blive de 20 stykker der har skrevet at de gerne ville med.. så går i gang med at se på sagerne, men kunne godt bruge noget hjælp fra de andre der bor på als da jeg aldrig har prøvet at sætte et lan op før så hvis der er nogen af jer der har noget erfaring eller har lyst til at prøve så smid en mail på ramses_1109@hotmail.com så ser vi på det..
    hvis det lykkes og bliver en succse er det måske noget der kan komme til at køre hver 3. mdr... men lad os lige få det første på benene!!


    :D


    Har smidt dig på MSN :)



    Quote

    Originally posted by xt0m


    Uha.. Alsingere.. Ulkebøljyde i eksil i Kbh her.. :D


    Jamen mojne :D Hehe.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • skal lige siges at min MSN siger nok at jeg på men det er bare min comp der står derhjemme og arbejde men er på work work skriver når jeg kommer hjem ved en fire tiden!!!


    Happy happy..

    CPU - Inten I5 2500K= - =CPU Cooling - XSPC water cooling
    MB - Gigabyte P67A-UD4-B3= - =RAM - Kingston PC3-10700 4 GB
    GFX - POW GTX 580= - =TV-Tuner - ASUS My CinemaDual
    HD - WD 500 GB - Kabinet= - =CM Silencio 550 - Corsair 850W= - =DVD - Samsung Lightskribe (Sort)
    -=Samsung 226 BW= - = Logitech G5 snakeskind =-

  • det lyder somom lokalerne er iorden mht strøm...det er altid en god begyndelse...derudover skal der være godt netudstyr, og i skal have styr på hvordan i vil sætte netværket op.....det er det vigtigste. og om i vil checke hver eneste computer for virus/spyware indend e bliver koblet på netværket er altid en god ide....brænd en del cder med antivirus/spyware scannere.


    dernæst er det borde/stole......de må ikke være for høje elelr lave, og folk skal have rimeligt med plads


    så er der soveforhold....det er formodentligt også i orden.


    En lille kiosk og folk til at sidde i den på skift. toast, kolde 1½l coca cola og kaffe i rigelige mængder bliver altid solgt. en god ide kunne være store fade med lasagne der kan varmes og sælges om aftenen. rundstykker/franskbrød og ost/smør/nutella er også gode salgsemner til om morgenen.....altsammen forberedt og sælges til fair priser med en lille fortjeneste på.


    konkurrencer:


    hvad i nu bliver enige om skal have en rimelig løs tidstabel....for der sker altid forsinkelser. cs, bf2, cod2, nfs mw, ut, quake, wc3 er de almindelige, men atomic bomberman, rune og andre sjove ting kunne være en "filler" der så kunne tages ud hvis tingene ikke går som planlagt.


    hardware auktioner kunne være en ide..folk tager gamle dele med og handler i løbet af weekenden eller man slutter med en auktion..folk kan have stillet tingene op med HBO slå til priser osv på deres overskudsvarer....


    de fleste lans har også burger og cola crashing....og nogle hardware kast.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.