• Nogen der har hørt og dette teleselskab før, de har stoppet mig på strøget et par gange, og begynder at fyrer en masse ting af som var løgn :D Det står vist for american communication networking.... Nogen der kan sige mig og det bare er et svindel firma eller hvad?

    SØGER OPTERON 185 til s. 939


    Dont hate tha playa, hate tha game
    CPU: Athlon64 3500+ winny@2200mhz
    Bundkort: A8N-SLI deluxe, nVidia nForce4
    Grafikkort: MSI NX6800-TD256E GeForce 6800 PCI-E 256MB GDDR3.@415/881 cooled by ac cooling5 rev.2
    Ram: 2x1GB kingston Value pc3200, 400mhz ddr
    PSU: 450watt, 14A på 12'ern
    CD/DVD drev: NEC DVD-ROM DV-5700A
    DVD brænder: NEC DVD_RW ND-3540A

  • Kender dem ikke og ville heller aldrig snakke med den slags imo nærgående klaphatte, som - så at sige - næsten alle den slags sælgere er.
    De fatter simpelthen ikke, at et nej er et nej. X(
    Vi har alle mulige unge karlsmart-sælgere stående midt i indgangen til Kvickly hver uge !


    Tror s.. , at næste gang de antaster mig efter jeg har sagt nej til, at høre på dem. Så spør' jeg dem om de ikke hellere vil ha en "småkage" - hvis de så siger nej - så får de s.. én alligevel. Et nej betyder jo ikke nej i deres verden !


    Så ka' de lære det - ja de kan.

  • Kender ikke ACN, men et firma der har sælgere på gaden holder jeg mig fra.


    Så ACN må vist komme på listen over belastende teleselskaber hvor Sonofon og Tele2 også står :boxing:


    Quote

    Originally posted by Butcher
    Det betyder jo ikke det er billigt eller ordentligt...det kunne også bare betyde at i næsten ikke bruger det ;)


    Hun er pige, så du skal da ikke forvente at hun ved at det koster penge at snakke i telefon for de fleste :)) ... Ej, det er gaaas .... Hvis hun er en gennemsnitstøs med hensyn til telefoni, så er en regning på 134 kr sgu billigt sluppet :))

  • Vi snakker en del i telefon herhjemme!
    Og det er billigt, ordentligt og det hele .. god service, når man ringer med problemer.. (godtnok er de svenske så vidt jeg husker 8o )

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    Er det ikke det der pyramide spils selskab hvor man kan ringe gratis til alle andre ACN kunder?


    Jeg holder mig også pænt til TDC.


    Jooh, mener der er noget om det.


    Mener også det er det firma vi jævnligt har returpakker til.