En af de dage.

  • En af de dage... *Suk*


    Idag stod jeg op, med en godt smadret hals efter en kraftig forkølelse, men skidt pyt med det, var første skoledag på uni, og ikke noget man bliver væk fra..


    Jeg kommer derhen, får hilst på en masse folk, alle flinke og rare at snakke med, og majoriteten af tøserne temlig hotte... - Så alt vel der..


    Ved slutningen af dagen tager jeg så hjem, for mine halsproblemer kolidere og ender med jeg kaster op - ud over trægulvet som jeg så efterfølgende vasker - børster tænder osv..
    Så ta' jeg ned til frisøren, for at opdage at dem jeg plejer at blive klippet hos er lukket - præcis idag, da stedet er opkøbt af nogle andre...
    Jeg kører så hjem igen, for at opdage at jeg da jeg har holdt på skolen, har fået en kæmpe ridse i bilen fordi en eller anden klaphat ikke har kunne finde ud af at bakke ud uden at ridse bilen... - Hvilket giver mig en fed statestik på 3. gang indenfor et skide år - at det er sket på en skole at en eller anden idiot ikke kan bakke ud, og tilmed ikke efterlader nogle kontaktoplysninger (kun 1 ud af 3 der har gjort det, GRRR)...


    Alt i alt en god dag pga. studiestarten, og ser frem til at møde op igen imorgen, men fandeme irriterende med resten :(


    ---- Hmm, men, skal da lige tjekke om der er et videokamara der peger i den retning min bil holdt og om jeg kan lure en nummerpladen fra personen der skred for regningen, så vil jeg personligt likvidere personen på brutalvis - Al-Quada style.


  • haha... alquada style...:))

  • Tak Henrik.
    Håber satme jeg bliver lidt friskere til imorgen, ville være så ærgeligt... Imorgen står den på teambuilding og info om uddannelsesforløbet - og overmorgen rustur :D

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Tak Henrik.
    Håber satme jeg bliver lidt friskere til imorgen, ville være så ærgeligt... Imorgen står den på teambuilding og info om uddannelsesforløbet - og overmorgen rustur :D


    Ja, så må du sgu se at få det bedre :9xo


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Hvor er det ærgligt at folk ikke kan lægge en besked og erkende deres fejl. Grimme skrammer i lakken kan ødelægge ens gode humør, men "det er jo kun en bil"og du har ikke bare fået ridser i lakken, men osse lidt baktusser i halsen.
    Det kan fjernes og det kan lakskaderne også. Du må indse det bitre i, at du selv må reparere lakskaderne og så måske få den oplakeret en dag når der bliver råd til det. Halsen, tja få et par gode nætters søvn og masser af vædske/ hyldejuice eller kamille og alt det gode man kan byde en rød hals, og så spar på kræftene i et par dage, så kan du ikke gøre mere ved det.
    Men ærgerligt- JA.... ( thats life!) :))

    [SIZE=7]MOBO: ASUS M2N-E
    4Gb. GEIL DDR2 ram * AMD Dual 3800+
    ASUS EN9600 GT
    MAXTOR 120 Gb / SAMSUNG SP 120 Gb SP1213C
    Logitech G5.10 optical laser inputs
    NEC DVD Writer
    1.32G/532 LAN[/SIZE]

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Tak Henrik.
    Håber satme jeg bliver lidt friskere til imorgen, ville være så ærgeligt... Imorgen står den på teambuilding og info om uddannelsesforløbet - og overmorgen rustur :D


    Den slags skal alligevel drikkes væk.

  • Wuhuu, kun lidt snottet nu, og halsen har det meget bedre.. Har dog også indtaget C-vitamin piller, masse solbær saft og så noget andet stads som gik under medicin..


    En god dag i skolen fik dog vendt det hele :)
    Folk er flinke hvilket gør det bliver en god oplevelse hver dag istedet for det HTX-pis som jeg tidligere var udsat for..


    Vi fik idag fordrag fra ham der startede Auri Hørecenter, og en af hans kollegaer - det var meget sjovt at høre om virksomheden på trods af de ikke just har et super godt ry (kurroption husker jeg en del fuzz om :P - mht. kundeservice og forkerte info om hvorvidt folk rent faktisk skulle have høreapparat..)
    - Og de var åbne overfor spørgsmål, også dumme lille mig som skulle spørge til strategi og hvorledes det stod til med udgifter til markedesførring.


    Jeg har dog ikke udvidet min horrisont så meget mht. medstuderende, da vi er to der snakkede sammen hele dag, og sandsynligvis også indgår gruppe - ihvertilfælde hvis det står til mig...