Krokodille-jægeren er død



  • Så døde kan sku. Havde ellers troet at en krokodille ville tage livet af ham.


    EDIT:
    Klippede lige en til artikel ind :P

  • Ja det er vild ærgeligt, men på den anden side også et vidunder det ikke er sket før.
    I det mindste døde han da nok den død han helst ville. Dræbt af et sygt dyr som han nok lige skulle hen og røre.

  • Hmm temmelig nederen han lavede faktisk nogle gode programmer og kæmpede for nogle af de rigtige ting selvom han var lidt komisk.


    Var i byen med hans nevø engang og efter hvad vi snakkede om tror jeg egentlig du har ret i det var en god måde hvis det endelig skulle være.


    Dog kan jeg slet ikke se hvordan det kan lade sig gøre var egentlig temmelig sikker på de havde sikkerheden i orden omkring de programmer, altså den rigtige modgift på stedet med videre.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Hmm temmelig nederen han lavede faktisk nogle gode programmer og kæmpede for nogle af de rigtige ting selvom han var lidt komisk.


    Var i byen med hans nevø engang og efter hvad vi snakkede om tror jeg egentlig du har ret i det var en god måde hvis det endelig skulle være.


    Dog kan jeg slet ikke se hvordan det kan lade sig gøre var egentlig temmelig sikker på de havde sikkerheden i orden omkring de programmer, altså den rigtige modgift på stedet med videre.


    Han blev stukket i brystet, så der har nok ikke været meget tid.

  • Arr.. Nedtur.. Det er jo som en superhelt der dør..
    Han var jo alle tiders..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Ja det var sgu ikke så godt, men som i også siger så var det da i det mindste den rigtige måde. Og tror sgu det har gået temmelig hurtigt og uden de store smerter. Når det er ligei brystet er der jo direkte adgang.


    Han døde heldigvis mens han arbejdede med det han elskede, men tilbage sidder så en knust familie, og alle de dyr han kæmpede så meget for skulle få det bedre.


    Der er ikke mange tilbage af hans slags, og de/vi har alle samen mistet en sand helt

  • Dyrene han kæmpede for at skulle få det bedre, har trods alt stadig hans kone. Men man finder selvølgelig aldrig en magen til Steve.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Han blev stukket i brystet, så der har nok ikke været meget tid.


    Nej ved det men der er jo også temmelig mange foranstaltninger. Nu ved jeg ikke lige hvilken pilerokke der var tale om men de kan jo blive halv store og der er jo faktisk mulighed for at den har punkteret lunge eller skadet ham på andre måder end giften også.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Ja det er fandme ærgerligt. ;(


    Han virkede som en fed fyr - alle har vel på et eller andet tidspunkt siddet og grinet lidt af hans overenergiske adfærd på animal planet

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Ja det er fandme ærgerligt. ;(


    Han virkede som en fed fyr - alle har vel på et eller andet tidspunkt siddet og grinet lidt af hans overenergiske adfærd på animal planet


    Ganske enig. Men det var jo med til at skabe hans image.


    Han tjente kassen, men han donerede langt hovedparten til bevaring og forbyggelse. Dette viser for mig han var et stort menneske.

  • Tjah altså et eller andet sted måtte det jo nærmest ske engang. Altså når man tænker på hvordan han alrid skulle lege med alle dyrene.
    Men ja, dybt tragisk.
    Er ikke sikker på at der har været så meget sikkerhed - så vidt jeg har forstået lave de ikke programmet mere, så det har nok bare været en lille søndagsudflugt..