Baseball bat - hvor ?

  • Hej Fellow Tweakers.


    Jeg hørte engang en person tale om et baseball bat der skulle indeholde helium eller noget, der resulterede i at det skulle være meget let at svinge rundt med.


    Jeg har prøvet at søge rundt på nettet, men kan ikke finde noget info om sådan et bat.


    Er der nogen af jer der evt. kan hjælpe mig med at finde ud af om sådan et bat kan fås nogen steder? Skal nemlig bruge et baseball bat min kæreste også kan bruge når vi skal spille hehe.


    Håber ikke dette topic er for lamt :O



    På forhånd tak for hjælpen - ha' en go' dag :)



    Mvh DH

  • Bilka/a-z har da haft nogen billige alubat. Men jeg ved ikke om de stadig har dem.

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Jeg har en til at stå ude bag ved min hovede dør ;)


    aj ot til siden ;)


    Kig i din lokale sports butik, hvis de ikke har et, kan de med sikkerhed skaffe et hjem, men husk, at det er et våben hvis du ikke har en bold med dig

  • Tror det med helium er en urban legend. Ud over det er en smule vægt jo også rart at have - men helium gør altså ikke så stor en foskel. Læg mærke til hvor store luftskibe osv er, og de har jo sådan ca lige akkurat nok til at holde sig svævende.
    Så en Mythbusters hvor de fyldte helium i footballs, og de kunne ikke punte dem længere end før..
    En sådan bold bliver fyldt med 3.2 gram luft ved 13 PSI's tryk. Samme bold med helium vejer de til ca 7 gram lettere - og en kende lettere end en bold uden noget i. Sjovt nok tillader reglerne netop 7 grams forskel på hver bold. Så det gør altså ikke meget i så små mængder.

  • altså et alu bat vejer nada, og hvis du ikke kan svinde det rundt, så skal du til at løgte lidt håndvægte ;)


    Jeg har ingen problemer med at svinde mit


    Ellers må du jo bare binde en Helium ballond i enden på den ;)

  • Quote

    Originally posted by Angelus
    altså et alu bat vejer nada, og hvis du ikke kan svinde det rundt, så skal du til at løgte lidt håndvægte ;)


    LOL - good point :))


    Tak for svarene guys - og undskyld at jeg svarer så sent.



    Mvh DH

  • Det er rigtigt nok, at battet er fyldt med gas. MEN det er af en helt anden grund.


    Battet er nemligt pumpet med en gas, så der er overtryk derinde. På den måde skal der langt mere til før, der kommer buler i.


    Du kan eventuelt prøve Styles (tidl us style) i Badstuestrædet eller Kattesundet i KBH.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Hvad med at købe et alu-bat med vand i ? ... Giver lidt extra slagkræft :9xo


    Hvorfor skrive når man ikke har noget fornuftigt at bidrage med? :P


    Tak for hjælpen Lecter btw :)

  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe


    Hvorfor skrive når man ikke har noget fornuftigt at bidrage med? :P


    Tak for hjælpen Lecter btw :)


    Tja, det er jo som du ser på det. Alu-bat med vand er godt til folk der har problemer med slagkræften da det hjælper dem lidt. Men hvis din kæreste har problemer med at løfte et normalt alu-bat, så skulle hun måske få sig bare lidt muskler ... eller holde sig til rundbold.
    Men fair nok. Skal nok lade være med at hjælpe dig en anden gang ;)

  • Da jeg selv solgte battene, hørte jeg fra nogle rockertyper, at sand skulle være bedre, da det opfører sig mere dynamisk end vand, når det skøjter rundt inde i battet. Så man i sidste ende kan slå hårdere.


    ...tror dog ikke, de bruger battet til at spille rundbold med :))