Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

søndag, 3. september 2006, 18:31

Citeret

Originally posted by RAC

Citeret

Originally posted by Fed7haS
2 ting..

1. Det er sgu skameligt at tatovøren ikke sagde stop da han så de tal.. 1 ting er hvis han skyder dig til at være over 18 og tager fejl.. det er dumhed/sløsethed.. det her er direkte ligegyldighed med loven da han jo tydeligt har kunde se at du ikke var 18 selv uden at spørge om ID..

2. De tal er for tæt sammen og for fede til den placering.. de vil med tiden flyde sammen og blive mindre pæne.. en god tatovør vilde have rådet dig til endten at få det støre, med mere spredning, eller tyndere skrift...

og sidst men ikke mindst så er den FONT der oftets bliver brugt til skrift på wannabee gangster typper "Old English" :)

Fed7haS

Rolig nu :)

Men jeg er enig i at med tiden vil den nok flyde ud.

Om ikke så mange år kan det lade sig gøre at fjerne tatoveringer uden at få ar eller noget. Tiden udvikler sig hurtigt :)

- Mads Björck

42

søndag, 3. september 2006, 18:35

Bare rolig, den kan fjernes med intensiv laser behandling over en år række :crazyeyes: :$

43

søndag, 3. september 2006, 19:49

Citeret

Originally posted by Madsass

Citeret

Originally posted by RAC

Citeret

2 ting..

1. Det er sgu skameligt at tatovøren ikke sagde stop da han så de tal.. 1 ting er hvis han skyder dig til at være over 18 og tager fejl.. det er dumhed/sløsethed.. det her er direkte ligegyldighed med loven da han jo tydeligt har kunde se at du ikke var 18 selv uden at spørge om ID..

2. De tal er for tæt sammen og for fede til den placering.. de vil med tiden flyde sammen og blive mindre pæne.. en god tatovør vilde have rådet dig til endten at få det støre, med mere spredning, eller tyndere skrift...

og sidst men ikke mindst så er den FONT der oftets bliver brugt til skrift på wannabee gangster typper "Old English" :)

Fed7haS

Om ikke så mange år kan det lade sig gøre at fjerne tatoveringer uden at få ar eller noget. Tiden udvikler sig hurtigt :)

Ønsketænkning...

Det har de pralet med i mange år og det er stadigt ikke blivet til noget.. tro mig der er ingen der følger denne udvikling mere end mig :D

Fed7haS

"Life Sucks Get A Fucking Helmet" - Denis Leary

44

søndag, 3. september 2006, 20:05

Synes ikke den efternavns tatoo er ret fed, men jer om det...

Citeret

Citeret

Originally posted by RAC

Citeret

2 ting..

Fed7haS

Udvikler tiden sig 8o. Damn, gad vide hvad den bliver til? Bliver bange, nu har den ellers været nogenlunde stabil de sidste par milliarder år?

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

45

søndag, 3. september 2006, 20:07

Citeret

Originally posted by Butcher
Udvikler tiden sig 8o. Damn, gad vide hvad den bliver til? Bliver bange, nu har den ellers været nogenlunde stabil de sidste par milliarder år?

Middelalderen = En tid
Guldalderen = En tid
Nutiden = En tid
Fremtiden = En tid
Fortiden = En tid

Lad vær med at spil dum. Du ved jo hvad jeg mener :)

- Mads Björck

46

søndag, 3. september 2006, 20:25

Citeret

Citeret

Originally posted by Butcher

Middelalderen = En tid
Guldalderen = En tid
Nutiden = En tid
Fremtiden = En tid
Fortiden = En tid

Lad vær med at spil dum. Du ved jo hvad jeg mener :)

Jeg var med lige intil du skrev det der :P hehe...

Nej spøj til side.. jeg ved godt at laser klinikerne lover guld og grønne skove men virkeligheden er nu engang den at det er en MEGET lille procent del af folk der undergår en laser behandling der ikke får ar, eller andre men... bedste laser på market i dag til at fjerne tatoveringer med er en såkalt Q-switched laser.. og dem finders der faktisk ikke en eneste af i DK... i danmark bruges der stadig 10-15 år gammel teknologi som Co2 Laser osv... bevares dagen kommer da nok hvor man fjerne tatoveringer uden ar eller lignende.. men det er ikke lige rundt om hjørnet... så jeg vil hade hvis folk får lavet stupide tatovering fordi de lever i en fantasi bobbel hvor Laser klinikker kan udføre mirakler.. for det er langt fra sanheden...

Fed7haS

"Life Sucks Get A Fucking Helmet" - Denis Leary

47

søndag, 3. september 2006, 22:05

Citeret

Hey allesammen.
Jeg leder efter en skrifttype med gotiske bogstaver. Den skal være gratis, og jeg ved det findes et sted på nettet. Har engang haft den.
Det er den alle bruger når de får lavet tatoveringer med skrift...stortset alle da ;)

I samme anledning vil jeg da også lige "blære" mig med min første tattoo. Fik den lavet igår, så den er stadig lidt hævet, og den blå "skabelon" er der stadig rester af i siderne, så det ser ikke 100% ordentligt ud endnu:

Det er min fødselsdagsdato. Den er ikke så stor, men man starter jo småt, ikke? ;)

det go stil...... jeg vil sku os blær mig, hvis jeg tog mig sammen til at få det lavet..... men sys den din bror har, Björch, den er federe.... det vel fordi der så mange der får skrevet deres fødelsdato...

48

søndag, 3. september 2006, 22:26

Få nu ikke for mange, det ser sku lidt skræmmende og unaturligt ud (især når det skal være gotiske bogstaver hele lortet). Vi er trodsalt mennesker ikk?

zepto 6224w \ 14.1''
c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

www.kidsmythology.com

49

mandag, 8. januar 2007, 00:01

ok ide med at sætte sin data, men du burde nok have tænkt over for du satte den. ;)

har selv et kinesisk tegn for mit stjernetegn på skulderen, så det kan "gemmes" væk..

samt 1 af mine 3 børns navne på indersiden af af mine overarme.. Der kan skimtes lidt af dem, med t-shirt på, men eller er de sat så de kan skjules

De 2 andre børn navn sidder på skinnebenene, så en alm strømper dækker.

så jeg dømmer ikke din tato, men blot at jeg mener at den sidder dumt.

Min knægt på 16 har spurgt om han må få en tato...

og vi har den aftale, at når er 18, så tager jeg ham med og får lavet en tato... :clap:

50

mandag, 8. januar 2007, 00:25

Citeret

Den er ikke så stor, men man starter jo småt, ikke? ;)

Det ved jeg nu ikke..

Jeg fik min første for 2mdr siden, og den fylder da sådan ca hele højre underarm på yder-siden :)

Også en skrifttype i den gotiske stil, men en jeg ikke har set båret før :)

C2Q Q6600 ¦ Asus Maximus Formula SE
Inno3D 8800GTX ¦ 4x 1Gb G.Skill HZ-Series
Thermal Take 850W ¦ 74Gb Raptor ¦ 2x 160Gb + 500Gb
Antec P182 ¦ Samsung 305T ¦ Windows Vista Ultimate x64
Cooling by ThermalRight, Papst & Noctua ¦ Logitech G5 &G15 Refresh

Sut mig længe og langsomt!

51

mandag, 8. januar 2007, 00:37

Citeret

Originally posted by ExobiT
da i andre begyndte at snakke om at han var under 18 fattede jeg ingen ting fordi at "hvor dælen kender i alle " hans fødselsdag:P men så kom jeg da lige i tanke om hva han har stående på håndleddet:D :oops: :drink: :T :$

Jeg var flad af grin. :D Det er såden noget jeg selv kan finde på. :P

52

mandag, 8. januar 2007, 00:47

Kan lige tilføje at jeg har sat min mand Fed7haS igang med at tegne igen..

Vi skal bygge lidt videre på teksten :)

53

mandag, 8. januar 2007, 19:23

Citeret

Originally posted by GummiMogens

Er dig og Fed7haS kærester? Homoseksuelle?

- Mads Björck

54

mandag, 8. januar 2007, 20:01

Citeret

Originally posted by urbananen

Citeret

Originally posted by DXC
Så skal jeg satmer også have en :) .. Eneste problem for mig er at, hvis man får en tatovering så er der mange jobs man ikke kan få, fordi man ikke må have det på arbejdspladsen. Tænkt på det?

Kommer jo også meget an på hvor den sidder. ;) .
Hvis du har en tatovering i panden, så er den jo lidt sværre at skjule end hvis du har en på skulderen

lige som svedbånd, så er pandebånd også opfundet :D må dog være træls at have på om sommern

55

mandag, 8. januar 2007, 20:12

Citeret

Originally posted by NiEn

Citeret

Citeret

Originally posted by DXC
Så skal jeg satmer også have en :) .. Eneste problem for mig er at, hvis man får en tatovering så er der mange jobs man ikke kan få, fordi man ikke må have det på arbejdspladsen. Tænkt på det?

Hvis du har en tatovering i panden, så er den jo lidt sværre at skjule end hvis du har en på skulderen

lige som svedbånd, så er pandebånd også opfundet :D må dog være træls at have på om sommern

Nu må man jo slet ikke tatovere på hænder, over hagen og på kønsdele så vidt jeg husker - så det er lidt irrelevant ;)
Men ok, man må jo heller ikke tatovere på Madsass grundet alder, såeeh..
Jeg gad egentlig godt have en tattoo. Ikke noget voldsomt. bare lidt.
Jeg er bare ikke hardcore nok til Gotisk. Og jeg er ikke street nok til tribal. Eller rocker nok til flames. Eller tøs nok til kinategn (Kunne god blive en farlig udtalelse :razz:)
Jeg har lidt svært ved at finde noget der er min stil. Så jeg gider ikke med mindre jeg får en sej ide.

56

mandag, 8. januar 2007, 22:09

Hvorfor er det egentlig at man ikke må tatovere på hænder? Det kan Fed7haS vel svare på :)

Mmh, har selv to. Den førnævnte på håndledet og en på foden. Skal nok have lidt mere, men der går noget tid.

- Trine, hende den fine

57

mandag, 8. januar 2007, 22:14

Citeret

Originally posted by tRuz
Hvorfor er det egentlig at man ikke må tatovere på hænder? Det kan Fed7haS vel svare på :)

Mmh, har selv to. Den førnævnte på håndledet og en på foden. Skal nok have lidt mere, men der går noget tid.

Det er fordi det ikke normalt kan skjules der, og man derved trækker en beskytning ned over hovedet på folk.

58

mandag, 8. januar 2007, 22:21

Citeret

Originally posted by Slacker

Citeret

Citeret

Citeret

Originally posted by DXC

Nu må man jo slet ikke tatovere på hænder, over hagen og på kønsdele så vidt jeg husker - så det er lidt irrelevant ;)
Jeg er bare ikke hardcore nok til Gotisk. Og jeg er ikke street nok til tribal. Eller rocker nok til flames. Eller tøs nok til kinategn (Kunne god blive en farlig udtalelse :razz:)
Jeg har lidt svært ved at finde noget der er min stil. Så jeg gider ikke med mindre jeg får en sej ide.

LoL har det på samme måde... Har aldrig rigtig brudt mig om tatoveringer med ord, kan bedre lide et flot motiv....

HEJ VEN

59

mandag, 8. januar 2007, 22:33

Citeret

Originally posted by Shiver

Citeret

Originally posted by GummiMogens

Er dig og Fed7haS kærester? Homoseksuelle?

Yes, helt sikkert..

Var vidst lige et udtryk er ikke har nået fyn endnu ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bonghat" (08.01.2007, 22:33)

60

tirsdag, 9. januar 2007, 08:31

Citeret

Originally posted by Slacker

Citeret

Citeret

Citeret

Originally posted by DXC

John?

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.