Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

lørdag, 2. september 2006, 13:04

Jeg har også en tatovering på håndledet, den har ikke forhindret mig i noget jobmæssigt på noget tidspunkt. Det er jo ikke et specielt synligt sted :)

- Trine, hende den fine

22

lørdag, 2. september 2006, 13:19

Citeret

Originally posted by Angelus
Kan da lige sige jeg har på min underarm, hvor mit efternavn står på, og den kan jeg dække med en skjorte når jeg er på arbejde i en Butik, som jeg skal ud i nu her, så hvis man skal noget som det, så kan de fleste jo dækkes med en skjoret eller en trøje, hvis man vil noget med jobs hvor man har med kunder af gøre

Præcis. Er selv tatoveret på ryggen. En tatovering er en flot udsmykning, men ikke altid passende. Så ja, man skal være bevidst om hvor man får den lavet. Medmindre man selvfølgelig er ligeglad.

23

lørdag, 2. september 2006, 13:37

Den minder uhyggelig meget om de numre nazisterne tatoverede på håndleddet af koncentrationslejrfanger.

24

lørdag, 2. september 2006, 13:48

da i andre begyndte at snakke om at han var under 18 fattede jeg ingen ting fordi at "hvor dælen kender i alle " hans fødselsdag:P men så kom jeg da lige i tanke om hva han har stående på håndleddet:D :oops: :drink: :T :$

25

lørdag, 2. september 2006, 13:49

Citeret

Originally posted by Humpeligimp
Den minder uhyggelig meget om de numre nazisterne tatoverede på håndleddet af koncentrationslejrfanger.

Jep også min første tanke :rolleyes:

Er der nogen specielt grund til at du valgte at få den lavet lige der og at det skulle være din fødselsdagsdato? :)

Lehn

26

lørdag, 2. september 2006, 14:11

Citeret

Originally posted by ExobiT
da i andre begyndte at snakke om at han var under 18 fattede jeg ingen ting fordi at "hvor dælen kender i alle " hans fødselsdag:P men så kom jeg da lige i tanke om hva han har stående på håndleddet:D :oops: :drink: :T :$

Nu har han jo også skrevet det i sin profil til dem der skulle være helt tabt ;)

27

lørdag, 2. september 2006, 16:47

Citeret

Originally posted by Kenny

Citeret

Er der nogen specielt grund til at du valgte at få den lavet lige der og at det skulle være din fødselsdagsdato? :)

Nope, der er faktisk ingen speciel grund. Tænkte bare at det kunne være fedt :)

- Mads Björck

28

lørdag, 2. september 2006, 16:49

Citeret

Originally posted by Madsass

Citeret

Citeret

hehe ok, men som ExobiT siger kunne det være fedt at få de sidste fire cifre på :P

Lehn

29

lørdag, 2. september 2006, 17:08

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

hehe ok, men som ExobiT siger kunne det være fedt at få de sidste fire cifre på :P

Nah, det er personlige data, og ikke noget man går og fremviser "uden grund" :)

- Mads Björck

30

lørdag, 2. september 2006, 17:12

Citeret

Naah det selvfølgelig rigtigt nok, ikk så godt hvis det havner i de forkerte hænder, hvis man kan sige såen... :)

Regner du med du skal have flere tatoos senere?

Lehn

31

lørdag, 2. september 2006, 17:23

Citeret

Citeret

Naah det selvfølgelig rigtigt nok, ikk så godt hvis det havner i de forkerte hænder, hvis man kan sige såen... :)

Ja, ca. 5 - 7cm under min navle skal jeg have tatoveret mit efternavn (Björck) i en bue. Min bror har den tatovering :)

- Mads Björck

32

lørdag, 2. september 2006, 22:48

Citeret

Originally posted by Angelus
Kan da lige sige jeg har på min underarm, hvor mit efternavn står på, og den kan jeg dække med en skjorte når jeg er på arbejde i en Butik, som jeg skal ud i nu her, så hvis man skal noget som det, så kan de fleste jo dækkes med en skjoret eller en trøje, hvis man vil noget med jobs hvor man har med kunder af gøre

Visse butikker har dresscodes der siger at man skal have en kort ærmet skjorte på.

Med en tatoo som Madsass' vil man aldrig kunne komme til at arbejde med fødevarer, hvis virksomheden ikke vil have at man kan se synlige tatoveringer, eftersom lovgivningen forbyder smykker (og svedbånd self) på hænder og håndled.

33

lørdag, 2. september 2006, 22:58

Citeret

Citeret

Citeret

Ja, ca. 5 - 7cm under min navle skal jeg have tatoveret mit efternavn (Björck) i en bue. Min bror har den tatovering :)

Som er pænt tæt på dit skridt :D

Intel Core i7 920 D0 @ 4.1 ghz 21*196 cooled by TRUE Black - Asus P6T SE modded - Sapphire 4870x2 -
Corsair 750TX - 128 SSD - 74 GB WD Raptor - Antec P182 - Iiyama Prolite 24' 2ms

34

lørdag, 2. september 2006, 22:58

Citeret

Originally posted by RAC

Citeret

Citeret

Citeret

Som er pænt tæt på dit skridt :D

hehe jah, tænkte jeg os lige på :P troede først det var over, men så læste jeg det lige en gang til :D

Lehn

35

søndag, 3. september 2006, 02:00

Fed nok tatovering og det hele, men no offence.

Hvorfor fik du den der?

Jeg vil selv have en rundt om armen, og en på ryggen en dag.

Intel Core2Duo E6600
Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
Asus P5K-E
BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
250gb WD disk
200gb Samsung disk
Samsung 226BW 22" Widescreen
Logitech G15 v2
Razer Diamondback Plasma Limited Edition

36

søndag, 3. september 2006, 02:30

Steder du skal holde dig fra at få tatoo:
Underarm, hals, ansigt, knæ og nedad. Resten af kroppen kan du sådanset male rød uden at det vil påvirke dine jobmuligheder/daglig udseende.

Men held og lykke med det, husk nu hvad der tæller. Din egen mening....

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Yilar" (03.09.2006, 02:31)

37

søndag, 3. september 2006, 11:42

Dette er et billede af min brors krop. Den tatovering jeg snakkede om jeg skulle have under navlen, er præcis den samme som han har.
Det skal være en broder-tatovering :)

- Mads Björck

38

søndag, 3. september 2006, 12:05

Citeret

Dette er et billede af min brors krop. Den tatovering jeg snakkede om jeg skulle have under navlen, er præcis den samme som han har.
Det skal være en broder-tatovering :)

Det er alligevel ikk så langt nede igen, troede først den ville starte 5-7 cm nede ;)
Men det er nu en fed nok tusch det der :)

Lehn

39

søndag, 3. september 2006, 16:07

2 ting..

1. Det er sgu skameligt at tatovøren ikke sagde stop da han så de tal.. 1 ting er hvis han skyder dig til at være over 18 og tager fejl.. det er dumhed/sløsethed.. det her er direkte ligegyldighed med loven da han jo tydeligt har kunde se at du ikke var 18 selv uden at spørge om ID..

2. De tal er for tæt sammen og for fede til den placering.. de vil med tiden flyde sammen og blive mindre pæne.. en god tatovør vilde have rådet dig til endten at få det støre, med mere spredning, eller tyndere skrift...

og sidst men ikke mindst så er den FONT der oftets bliver brugt til skrift på wannabee gangster typper "Old English" :)

Fed7haS

"Life Sucks Get A Fucking Helmet" - Denis Leary

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Fed7haS" (03.09.2006, 16:09)

40

søndag, 3. september 2006, 16:38

Citeret

Originally posted by Fed7haS
2 ting..

1. Det er sgu skameligt at tatovøren ikke sagde stop da han så de tal.. 1 ting er hvis han skyder dig til at være over 18 og tager fejl.. det er dumhed/sløsethed.. det her er direkte ligegyldighed med loven da han jo tydeligt har kunde se at du ikke var 18 selv uden at spørge om ID..

2. De tal er for tæt sammen og for fede til den placering.. de vil med tiden flyde sammen og blive mindre pæne.. en god tatovør vilde have rådet dig til endten at få det støre, med mere spredning, eller tyndere skrift...

og sidst men ikke mindst så er den FONT der oftets bliver brugt til skrift på wannabee gangster typper "Old English" :)

Fed7haS

Rolig nu :)

Men jeg er enig i at med tiden vil den nok flyde ud.

Intel Core i7 920 D0 @ 4.1 ghz 21*196 cooled by TRUE Black - Asus P6T SE modded - Sapphire 4870x2 -
Corsair 750TX - 128 SSD - 74 GB WD Raptor - Antec P182 - Iiyama Prolite 24' 2ms

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.