Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 2. september 2006, 11:05

Hey allesammen.
Jeg leder efter en skrifttype med gotiske bogstaver. Den skal være gratis, og jeg ved det findes et sted på nettet. Har engang haft den.
Det er den alle bruger når de får lavet tatoveringer med skrift...stortset alle da ;)

I samme anledning vil jeg da også lige "blære" mig med min første tattoo. Fik den lavet igår, så den er stadig lidt hævet, og den blå "skabelon" er der stadig rester af i siderne, så det ser ikke 100% ordentligt ud endnu:

Det er min fødselsdagsdato. Den er ikke så stor, men man starter jo småt, ikke? ;)

- Mads Björck

2

lørdag, 2. september 2006, 11:11

du mangler de sidste 4 cifre så kunne du jo næsten slippe for ta bære sygesikring:P

3

lørdag, 2. september 2006, 11:20

Citeret

Originally posted by ExobiT
du mangler de sidste 4 cifre så kunne du jo næsten slippe for ta bære sygesikring:P

Haha, ja :))

- Mads Björck

4

lørdag, 2. september 2006, 11:21

prøv at ta et kig på dafont.com :idea:

"I like smart people who disagree with me, and are able to explain why."

i7-4790K @ 5 GHz | 16 GB DDR3-2400 | MSI GTX 970 OC | 2x 256GB Samsung 850 Pro |
32" Samsung S32D850T | Corsair Carbide Air 540 | 1300 Watt OCZ | W10 Pro x64

5

lørdag, 2. september 2006, 11:36

Citeret

Originally posted by Madsass
I samme anledning vil jeg da også lige "blære" mig med min første tattoo. Fik den lavet igår, så den er stadig lidt hævet, og den blå "skabelon" er der stadig rester af i siderne, så det ser ikke 100% ordentligt ud endnu:

Synes nu ikke der er så meget at blære sig over. Derudover har din tatovør gjort noget ulovligt.

Mht. fonte, så kan du - mens du venter - selv kigge på de tusindvis af sider med gratis fonte på nettet.

6

lørdag, 2. september 2006, 11:45

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Synes nu ikke der er så meget at blære sig over. Derudover har din tatovør gjort noget ulovligt.

Mht. fonte, så kan du - mens du venter - selv kigge på de tusindvis af sider med gratis fonte på nettet.

Jeg skrev nu også blære i gåseøjne, da jeg nærmere mente "showoff".

- Mads Björck

7

lørdag, 2. september 2006, 11:49

prøv det her: http://www.free-fonts.com/gothic_fonts.html
der er i hvert fald en hel del at vælge imellem!

"Play like it's your last play!"

8

lørdag, 2. september 2006, 11:55

fandt også denne hjemmeside:
http://www.sketchpad.net/freefonts.htm
det er fonts til photoshop brug...

"Play like it's your last play!"

9

lørdag, 2. september 2006, 12:00

Citeret

Citeret

Citeret

Jeg skrev nu også blære i gåseøjne, da jeg nærmere mente "showoff".

Øh, er det ikke det samme?

10

lørdag, 2. september 2006, 12:08

hvorfor ikke bare spørge din tattoovør om hvad for en skrift type han har brugt?

Da du jo må kende ham "godt" siden han tusser en under 18

:thumbsup:

11

lørdag, 2. september 2006, 12:13

Det er da lovligt at tudse en under 18, så længe de har forældrenes tilladelse ikk??

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

12

lørdag, 2. september 2006, 12:18

Citeret

Originally posted by urbananen
Det er da lovligt at tudse en under 18, så længe de har forældrenes tilladelse ikk??

Nope.

http://www.tweak.dk/forum/thread.php?thr…ilightuser=2015

13

lørdag, 2. september 2006, 12:26

Citeret

Citeret

Originally posted by urbananen

Nope.

http://www.tweak.dk/forum/thread.php?thr…ilightuser=2015

Okay.. Og jeg som var så sikker .. Der kan man bare se. Man lærer jo noget nyt hver dag.
Brormand fik ellers en tus som 14 årig.. Hos en ellers ganske okay tattovør som han tegnede tegninger for, men min mors tilladelse selvfølgelig..

Det troede vi alle man måtte :crazyeyes:

PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

14

lørdag, 2. september 2006, 12:32

Så skal jeg satmer også have en :) .. Eneste problem for mig er at, hvis man får en tatovering så er der mange jobs man ikke kan få, fordi man ikke må have det på arbejdspladsen. Tænkt på det?

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

15

lørdag, 2. september 2006, 12:42

Citeret

Originally posted by DXC
Så skal jeg satmer også have en :) .. Eneste problem for mig er at, hvis man får en tatovering så er der mange jobs man ikke kan få, fordi man ikke må have det på arbejdspladsen. Tænkt på det?

Svedbåndet er din ven...i mit tilfældet ;)

- Mads Björck

16

lørdag, 2. september 2006, 12:48

Citeret

Originally posted by DXC

Kommer jo også meget an på hvor den sidder. ;) .
Hvis du har en tatovering i panden, så er den jo lidt sværre at skjule end hvis du har en på skulderen

17

lørdag, 2. september 2006, 12:50

Citeret

Citeret

Originally posted by DXC

Haha, den var go. Tag du bare svedbånd på til jobsamtale :)) Christ.

18

lørdag, 2. september 2006, 12:56

www.1001fonts.com - har en masse. :)

Citeret

Originally posted by Carlsen

Citeret

Citeret

Originally posted by DXC

*LOL* - Kommer jo så også an på hvilket job der er tale om, men ja, i de fleste tilfælde er et svedbånd nok ikke lige helt så passende... :$

19

lørdag, 2. september 2006, 12:58

Citeret

Originally posted by Carlsen

Citeret

Citeret

Originally posted by DXC

Haha ja det er ret til grin det der. Vent dog med de tusser til du bliver lidt ældre og mere bevidst om livet generelt..

20

lørdag, 2. september 2006, 12:58

Kan da lige sige jeg har på min underarm, hvor mit efternavn står på, og den kan jeg dække med en skjorte når jeg er på arbejde i en Butik, som jeg skal ud i nu her, så hvis man skal noget som det, så kan de fleste jo dækkes med en skjoret eller en trøje, hvis man vil noget med jobs hvor man har med kunder af gøre

:thumbsup:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.