køb og salg på tweak

  • Quote

    Originally posted by xecuter
    jeg troede man handlede fair her og fik hvad man betalte for jeg har handlet noget vandkøling med et medlem og han sendte ikke hvad han lovede det er mildt sagt noget svineri synes jeg... har folk ikk respekt for hinanden.....


    Det kan du diskutere med ham over pm.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Jeg synes det er en skam at du generalisere at hele tweak.dk'foraet er en flok fuskere. Det er ihvertfald ikke mit synspunkt. Du vil med sikkerhed også kunne finde fuskere på andre foras som heller ikke kan finde ud af at lave fair deals. Det er simpelthen for nemt at være anonym.


    For at være på den sikre side burde du får adresse, telefonnummer og evt. email, sådan at der er en real mulighed for at komme i kontakt med vedkommende.

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Quote

    Originally posted by xecuter
    jeg troede man handlede fair her og fik hvad man betalte for jeg har handlet noget vandkøling med et medlem og han sendte ikke hvad han lovede det er mildt sagt noget svineri synes jeg... har folk ikk respekt for hinanden.....


    Ehm du er nok nødt til at forklare lidt nærmere hvad du snakker om..

  • Ja, et telefonnummer ville nok ha været smart at ha fået af ham..
    Han var sidst online d. 26., altså der hvor du bød.
    Kkan være han ikke har fået taget sig sammen til at sende pakken endnu, eller der er kommet en eller anden forhindring i vejen. Det er jo trods alt "kun" en uge siden du fik handel hjem..


    Jeg har aldrig været uheldig her inde, mht. at handle..
    Synes det hele er gået super godt.


    Og det er denne tråd problemet ligger i vil jeg gætte på

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af urbananen ().