Sød lille historie

  • Lille Peter var 8 år og, ligesom andre drenge i hans alder, meget nysgerrig. Han havde hørt ganske meget om det her med sex fra andre drenge og undrede sig over, hvordan det egentlig gik til.


    En dag spurgte han sig mor, som blev vældig genert. I stedet for at forklare, sagde hun til ham, at han kunne gemme sig bag gardinet om aftenen og kigge på hans ældre søster og hendes ven. Det gjorde han, og den følgende morgen beskrev Peter hændelsesforløbet for sin mor:


    »Søster og hendes ven sad og snakkede et stykke tid. Siden slukkede han næsten al lyset. Han begyndte at kramme og kysse storesøster. Jeg tror hun var ved at blive syg, for hendes ansigt så mærkligt ud. Det måtte hendes ven også have ment, for han lagde hånden indenfor hendes bluse for at mærke på hjertet - præcis som en læge ville have gjort. Men han var ikke så dygtig som en læge, for han havde problemer med at finde hjertet. Jeg tror ogå han var ved at blive syg, for snart begyndte de begge at blive forpustede. Hans anden hånd måtte have været kold, for den lagde han op under hendes kjole. Søster fik det værre, hun begyndte at stønne, sukke og vride sig og hun faldt næsten ned af sofaen. Så var det at feberen kom. Jeg ved det var feber, for søster sagde at hun følte sig hed. Til sidst fandt jeg ud af hvad det var, der gjorde dem syge. En stor ål var kravlet ind i hans bukser på en eller anden måde. Den hoppede pludselig ud af hans bukser og stod der ca. 25 cm lang - sværger jeg. Han tog et godt tag i den for at forhindre den i at stikke af. Søster blev bange da hun så den. Hun sagde, at det var den største og tykkeste hun nogensinde havde set - jeg kunne have fortalt hende noget andet, for den findes nemlig nede i søen. Søster blev pludselig meget modig og forsøgte at aflive den ved at bide hovedet of den. Pludselig gurglede hun og slap ålen. Jeg vil vædde på, at den bed hende. Derefter tog hun fat i den med begge hænder og holdt den fast, mens hendes ven tog en mundkurv frem af sin lomme og satte på ålen. Søster lagde sig tilbage og spredte benene, så hun kunne få et saksegreb om den. Han hjalp til ved at ligge sig ned oven på ålen. Ålen kæmpede imod som bare fanden. Søster begyndte at stønne og vride sig, og hendes ven væltede næsten sofaen. Jeg formoder, at de ville aflive ålen ved at mase den mellem sig, og efter et stykke tid stoppede ålen med at røre på sig. Søster og hendes ven sukkede dybt. Hendes ven rejste sig for at se på karlen; de havde dræbt ålen, de vidste at ålen var død. for dne hang slapt ned og en del af indmaden hang ud. Søster og hendes ven var trætte efter kampen med ålen, men de begyndte at kæle igen. Han begyndte at kramme og kysse hende igen og så, at ålen ikke var død alligevel. Den hoppede ret op og begyndte at slås igen. Jeg antager, at ål har det som katte - har to liv eller sådan noget. Denne gang forsøgte søster at aflive den ved at sætte sig på den. Efter 28 minutter var ålen endelig død. -Jeg ved at den var død denne gang, for jeg så søsters ven skrælle skindet af den og trække det ud i toilettet«.

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards