Dårlig service af "Game"..

  • Jeg købte i går en X360 hos Game i Ishøj Centeret. Jeg kommer hjem og får svinet sat til, og tænder. 3 røde lamper lyser, og da der intet står i manualen kigger jeg på nettet. Her læser jeg så at det betyder at der er en hardwarefejl et sted i maskinen.


    Idag har jeg så ringet til Game i Ishøj og talt med en af sælgerne. Jeg spørger så om det er Game eller Microsoft der tager sig af RMA. Sælgeren siger at det er Microsoft der tager sig af det, og at JEG skal ringe derind. Da jeg ringer til dem, bliver jeg mødt af en stemme der siger at man ikke kan ringe til dem via mobiltelefon. Jeg ejer ikke en fastnettelefon - skidt!


    Jeg ringer til Game igen, og siger at jeg ikke har en fastnettelefon, og spørger om det ikke er muligt bare at få en ny X360, da jeg kun lige har haft den 1 dag. - Dette er helt umuligt, da det skal gå igennem vores konsulent fra Microsoft. Jeg kan først ringe imorgen siger han..


    Er det sådan at standardproceduren er, når en X360 er død?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Det lyder meget mærkeligt må jeg nu indrømme, jeg har ringet og snakket med M$ mange gange, bare mht. licenskontrol osv.


    Pg det har været over mobil - da jeg hellerik er den heldige ejer af en fastnet.

  • Jeg mener bestemt ikke det er dig som skal tage kontakt til MS. Det må være Game's problem. Det er Game som har solgt dig et defekt produkt, så er det også dem der må have bøvlet. Om ikke andet er det Game som skal sende produktet til reparation.

  • Quote

    Originally posted by Speedy23
    Ville nu os mene at der er game´s problem? Lyder helt åndsvagt at de ikke vil bytte den?


    Helt enig.
    Synes det er noget svineri, at de bare sender dig videre til leverandøren. Det kan man ikke kalde en acceptabel service. Jeg ville ringe til Game og spørge af, hvorfor de ikke gider at yde dig en ordentlig service og giver dig en ny og lader dem kontakte Microsoft.


  • Da du har købt den hos Game, så er det DEM der skal tage sig af RMA, ikke dig.


    Står i købenloven.

  • ligemeget hvad er det deres ansvar da det er dem der har solgt dig produktet.


    Du kan være fuldstændig ligeglad med hvem de skal ringe til og hvor i verden de ligger. Forretningen der har solgt dig produktet, er også ansvarlige for den efterfølgende RMA.


    og når produktet har været defekt fra starten skal du bare skrue bissen på - sådan noget havde jeg slet ikke accepteret.

  • Har nu fået en ny efter at have snakket med deres chef.. Spørgsmålet er så bare om jeg gider at have konsollen alligevel.. Den larmer noget så grusomt IMO!


    Kan jeg returnere den hvis jeg har lyst?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Tarantula
    Har nu fået en ny efter at have snakket med deres chef.. Spørgsmålet er så bare om jeg gider at have konsollen alligevel.. Den larmer noget så grusomt IMO!


    Kan jeg returnere den hvis jeg har lyst?


    Nej, så skulle du ha købt den over nettet. Der er ikke noget der hedder returret ved køb i forretning. Så mon ikke du burde tænke dig lidt bedre om inden du køber et produkt ;)

  • Quote

    Originally posted by |KLS|


    Nej, så skulle du ha købt den over nettet. Der er ikke noget der hedder returret ved køb i forretning. Så mon ikke du burde tænke dig lidt bedre om inden du køber et produkt ;)


    Jooo.. Kan sgu godt være! :D


    Nå.. Når nu vi er ved Xbox 360 - Jeg skal smide min 19" widescreen til, hvilken opløsning kan jeg komme til at køre? Opløsningen på skærmen er 1440x900..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo