Gode råd til køb af barbermaskine

  • Heey :)


    Jeg står og skal købe en barbermaskine.. Da jeg er kvinde kender jeg ikke så godt til mærkerne og sådan.. nogle gode råd?


    Jeg har omkring 1000 kr. at gøre godt med :roller:

  • Hehe.. Det bedste jeg har glattet fjæset med indtil videre er klart en M3 Power Nitro..


    Sys de der maskine-tingester der er Noget crap.


    Jeg synes personligt ikke at de er nær så gode som en skraber :)

  • Quote

    Originally posted by Angel-Lover
    Heey :)


    Jeg står og skal købe en barbermaskine.. Da jeg er kvinde kender jeg ikke så godt til mærkerne og sådan.. nogle gode råd?


    Jeg har omkring 1000 kr. at gøre godt med :roller:


    Du kunne godt ha kørt den videre i den anden tråd, men okay :D Tror jeg lader de lidt mere erfarende mænd komme til her XD

  • Quote

    Originally posted by Midlertidig
    Hehe.. Det bedste jeg har glattet fjæset med indtil videre er klart en M3 Power Nitro..


    Sys de der maskine-tingester der er Noget crap.


    Jeg synes personligt ikke at de er nær så gode som en skraber :)


    Enig!


    Men derimod så skulle Phillips have nogle af de bedste maskiner, as far as I know.

  • Quote

    Originally posted by Midlertidig
    Hehe.. Det bedste jeg har glattet fjæset med indtil videre er klart en M3 Power Nitro..


    Sys de der maskine-tingester der er Noget crap.


    Jeg synes personligt ikke at de er nær så gode som en skraber :)


    Godt nok var det Marc 3 Turbo de fremhævede i Rabatten, men man kunne ifølge dem ligeså godt købe engangskrabere. De virkede ligeså godt.


    Anyways, ville måske gå efter en Philips Cool Shave, altså en af dem man kan bruge i badet. Men måske de desværre ligger uden for budgettet, medmindre de kan fanges på tilbud.


    Skulle det endelig være, så ville det i hvertfald være sådan en fra Philips, jeg ville foretrække. Det er nu ganske rart at få barberingen klart under badet, istedet for at skulle igang bagefter.

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    Du kunne godt ha kørt den videre i den anden tråd, men okay :D Tror jeg lader de lidt mere erfarende mænd komme til her XD


    Ja, her er sq ikke plads til børn :dance:



    Angel-Lover -> Hvad skal den under vand?? En skraber bruger man foran spejlet ;)

  • Ved min far har en braun der rengør sig selv, tilføre fugtighedscream til huden mens man barbere sig, den skulle være rigtig lækker siger han. Er selv ikke så gammel og de gange jeg har barberet mig har jeg brugt en ganske almindelig skraber hvilket fungere fint.



    Det er sådan en her forresten: http://www.skiftselv.dk/main.a…re&id=2542&link=Kelkoo.dk


    Ved den kan fåes meget billigere i f.eks. bilka og sådan nogle butikker.

  • maskin barbering bliver aldrig lige så godt som med kniv, men phillips er rigtig gode..og det tager jo mindre tid, og man undgår 100% snitsår :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget
    [quote]Originally posted by Angel-Lover


    Du kunne godt ha kørt den videre i den anden tråd, men okay :D Tror jeg lader de lidt mere erfarende mænd komme til her XD


    :P

  • Jeg købte en Phillips Speed-XL for nogle måneder siden... den er godt nok genial! Den kan ifølge brugervejledningen ikke tåle at komme under vand, men den kan godt tåle at blive skyldet under handen uden man skal passe på hvor der kommer vand hen ;)


    Det gode ved den er at den også kan tage de vildfarne hår :)) den napper hårene i alle retninger så man ikke skal køre mod hårene


    Quote

    Originally posted by Midlertidig
    Hehe.. Det bedste jeg har glattet fjæset med indtil videre er klart en M3 Power Nitro..


    Sys de der maskine-tingester der er Noget crap.


    Jeg synes personligt ikke at de er nær så gode som en skraber :)


    Skraber er utroligt besværligt, hvis man skal skynde sig ud af døren... desuden kan en god maskine sagtens gøre det lige så pænt som en skraber hvis man bare skal på arbejde...


    Jeg bruger selv kun skraber hvis jeg skal til noget familietamtam

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    Du kunne godt ha kørt den videre i den anden tråd, men okay :D Tror jeg lader de lidt mere erfarende mænd komme til her XD


    Det er måske sådan, at man ikke har fået skæg endnu :))

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Jeg købte en Phillips Speed-XL for nogle måneder siden... den er godt nok genial! Den kan ifølge brugervejledningen ikke tåle at komme under vand, men den kan godt tåle at blive skyldet under handen uden man skal passe på hvor der kommer vand hen ;)



    Skraber er utroligt besværligt, hvis man skal skynde sig ud af døren... desuden kan en god maskine sagtens gøre det lige så pænt som en skraber hvis man bare skal på arbejde...


    Jeg bruger selv kun skraber hvis jeg skal til noget familietamtam


    Så kan man da også bare lade skægget sidde.. Folk må da have respekt for en rigtig mand :))

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Det er måske sådan, at man ikke har fået skæg endnu :))


    Hov hov hov, det var sku ikke sådan ment! :)) Gider i lige!


    har sku kun brugt en indtil videre, og den har været fin nok. Men sådan et gammel fætter som dig Macimuz har måske prøvet lidt forskelligt i din tid - Du er trods alt en smule ældre end mig :D


    Og "Midlertidig", jeg tror bare du lukker! :))


    Sry for OT -


  • Tror jeg også :)) Fald helt ned min dreng, jeg giver en bajer :P :cheers:


    Sry for OT