Nyt job, nogen forslag?

  • Hejsa.. Jeg står i den situation at være ansat i et ret så dårligt firma :rolleyes:


    Derfor ville jeg meget gerne have nyt, hurtigst muligt, men har søgt jeg ved ikke hvor mange steder efterhånden, og uden held. Nogen her der har en god idé?


    Jeg er 17, så job der kræver kørekort er ikke til nogen brug..

  • Der er ikke andet for at blive ved og ved.


    Er selv i jobsøgning, men har heller ikke fundet noget endnu. Det er selvf. trist, men jeg må jo bare blive ved til det lykkedes.

  • Tjaa.. Jeg siger også snart mit op, da vi flytter, og gider ikke at køre så langt hver dag, og hvis jeg ikke kan finde noget godt med det samme, starter jeg bare som pakke/post-bud.
    Man har desværre ikke så stort et udvalg af job når man ikke har kørekort, og ikke er over 18, så hvis jeg var dig, ville jeg gøre hvad jeg kunne, for at holde ud et år mere.
    Ellers kan du altid søge i en butik. Der er masser af muligheder for arbejde..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by urbananen
    Tjaa.. Jeg siger også snart mit op, da vi flytter, og gider ikke at køre så langt hver dag, og hvis jeg ikke kan finde noget godt med det samme, starter jeg bare som pakke/post-bud.
    Man har desværre ikke så stort et udvalg af job når man ikke har kørekort, og ikke er over 18, så hvis jeg var dig, ville jeg gøre hvad jeg kunne, for at holde ud et år mere.
    Ellers kan du altid søge i en butik. Der er masser af muligheder for arbejde..


    Den med butikken havde jeg også spekuleret en del på :)


    Men det med at holde ud et år mere går ikke.. Siden første dag har jeg ikke været glad for at være der, og har nu været der i 3½ måned.. Det går bare slet ikke..

  • Quote

    Originally posted by Midlertidig
    Hejsa.. Jeg står i den situation at være ansat i et ret så dårligt firma :rolleyes:


    Derfor ville jeg meget gerne have nyt, hurtigst muligt, men har søgt jeg ved ikke hvor mange steder efterhånden, og uden held. Nogen her der har en god idé?


    Jeg er 17, så job der kræver kørekort er ikke til nogen brug..


    hvor bor du :)

  • Fat knoglen og ring rundt til en masse industrivirksomheder, såfremt der ligger nogen i nærheden. Kan være de mangler en "fejedreng". Tag dig ikke så meget af udtrykket, da det ikke i den forstand er bogstaveligt.


    I min nuværende beskæftigelse er det godt nok også kollegaerne der gør, at arbejdet er udholdeligt. Chefen samt den øvrig ansvarlig i firmaet er godt nok ikke til at holde ud.

  • tjae flaskedreng kan du vel altid blive....det er ifølge min lillebror slet ikke så slemt som det lyder......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Fat knoglen og ring rundt til en masse industrivirksomheder, såfremt der ligger nogen i nærheden. Kan være de mangler en "fejedreng". Tag dig ikke så meget af udtrykket, da det ikke i den forstand er bogstaveligt.


    I min nuværende beskæftigelse er det godt nok også kollegaerne der gør, at arbejdet er udholdeligt. Chefen samt den øvrig ansvarlig i firmaet er godt nok ikke til at holde ud.


    Her hvor jeg er nu er vi 8 mand, og jeg er dagligt ude med minimum én af de 2 jeg bare ikke kan kigge på uden at få en mindre hjerneblødning.


    Og det vil på ingen måde hjælpe mig at sige til chefen at jeg ikke kan udstå synet af de 2, for det er mig der ryger, da jeg er den eneste uden kørekort.. :rolleyes:

  • fuld tid er så 37 timer :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    fuld tid er så 37 timer :)


    Ja ja, undskyld, fik ikke lige formuleret den helt :D Ville have skrevet:


    Kan lige tilføje at jeg søger et så vidt muligt fultids arbejde, eller deltid, dvs meget gerne 25 timer + om ugen..


    Sådan :))

  • Hvis du ikke har noget imod at tage fat (og det har du jo nok ikke når du er flyttemand) så kunne de lokale håndværkere være en rigtig god ide. Jeg vil tro at selv om du er under 18 år kan du stadig få en ret god løn. Det er bare at undersøge hvilke der er i nærheden, og så begynde fra en ende.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • inden jeg fandt læreplads, hjalp jeg på en maskinfabrik, der fik jeg 80 kr i timen, og det skulle jeg ikke betale skat af dengang, så det tog mig 4 måneder at få fyldt det skatte kort ud, lidt over 52000 kr, :D det var gode tider, nu har jeg vært i lære i 3½ år, og tjener ikke en skid, ca 6500 i måneden,


    så jeg syntes bare du skal cykle rundt og spørge, det er bedre end at ringe rundt,

  • Quote

    Originally posted by NiEn
    inden jeg fandt læreplads, hjalp jeg på en maskinfabrik, der fik jeg 80 kr i timen, og det skulle jeg ikke betale skat af dengang, så det tog mig 4 måneder at få fyldt det skatte kort ud, lidt over 52000 kr, :D det var gode tider, nu har jeg vært i lære i 3½ år, og tjener ikke en skid, ca 6500 i måneden,


    så jeg syntes bare du skal cykle rundt og spørge, det er bedre end at ringe rundt,


    Hvorfor cykle når man kan køre Puch Maxi??? 8)


    Men den med håndværkerne er afprøvet.. Ingen mangler pt her nede, da der stort set lige har været afslutning på grundforløbene, og alle har fået sig en lærling.. :(


    Men skal lige til en samtale ved Voetmann trælast imorgen, og se om jeg skal rende rundt der og lave så lidt som muligt 8)

  • Da jeg var på din alder, havde jeg job i nogle beskyttede boliger som "plejemedhjælper".


    Det var kanon! ti gange bedre end flaskedreng, opvasker, avisbud
    og de andre ting jeg prøvede før det.


    Det var skidehygeligt at være "den flinke unge mand", istedet for "den dumme dovne arbejdsdreng"


    Iøvrigt fik man mere i løn, og gratis frokost.