Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 29. august 2006, 15:55

Hejsa.. Jeg står i den situation at være ansat i et ret så dårligt firma :rolleyes:

Derfor ville jeg meget gerne have nyt, hurtigst muligt, men har søgt jeg ved ikke hvor mange steder efterhånden, og uden held. Nogen her der har en god idé?

Jeg er 17, så job der kræver kørekort er ikke til nogen brug..

"Er det ikke ham jyden Harald? Du' jo helt til grin"
*bang bang*
"Va saje do no dit dumme svin?!"
Æ modelle' ve jo nok va det betye, ska do ha en rechte man, ska do ha en syndejye!

2

tirsdag, 29. august 2006, 15:57

Der er ikke andet for at blive ved og ved.

Er selv i jobsøgning, men har heller ikke fundet noget endnu. Det er selvf. trist, men jeg må jo bare blive ved til det lykkedes.

3

tirsdag, 29. august 2006, 16:00

Ja det er meget trist.

Og vil jo helst ikke stoppe der hvor jeg er nu, pga der så lige pludselig ikke kommer en rød reje ind, men holder bare snart ikke det firma ud længere :ph34r:

*bang bang*
Æ modelle' ve jo nok va det betye, ska do ha en rechte man, ska do ha en syndejye!

4

tirsdag, 29. august 2006, 16:02

Citeret

Originally posted by Midlertidig
Ja det er meget trist.

Og vil jo helst ikke stoppe der hvor jeg er nu, pga der så lige pludselig ikke kommer en rød reje ind, men holder bare snart ikke det firma ud længere :ph34r:

Hvad består dit arbejde i nu ?

5

tirsdag, 29. august 2006, 16:05

Tjaa.. Jeg siger også snart mit op, da vi flytter, og gider ikke at køre så langt hver dag, og hvis jeg ikke kan finde noget godt med det samme, starter jeg bare som pakke/post-bud.
Man har desværre ikke så stort et udvalg af job når man ikke har kørekort, og ikke er over 18, så hvis jeg var dig, ville jeg gøre hvad jeg kunne, for at holde ud et år mere.
Ellers kan du altid søge i en butik. Der er masser af muligheder for arbejde..

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

6

tirsdag, 29. august 2006, 16:07

Citeret

Originally posted by urbananen
Tjaa.. Jeg siger også snart mit op, da vi flytter, og gider ikke at køre så langt hver dag, og hvis jeg ikke kan finde noget godt med det samme, starter jeg bare som pakke/post-bud.
Man har desværre ikke så stort et udvalg af job når man ikke har kørekort, og ikke er over 18, så hvis jeg var dig, ville jeg gøre hvad jeg kunne, for at holde ud et år mere.
Ellers kan du altid søge i en butik. Der er masser af muligheder for arbejde..

Den med butikken havde jeg også spekuleret en del på :)

Men det med at holde ud et år mere går ikke.. Siden første dag har jeg ikke været glad for at være der, og har nu været der i 3½ måned.. Det går bare slet ikke..

*bang bang*

7

tirsdag, 29. august 2006, 16:08

Citeret

Originally posted by Marquis

Citeret

Ja det er meget trist.

Hvad består dit arbejde i nu ?

Flyttemand i et ret så råddent firma.. Grunden til jeg vil skifte er udelukkende pga 2 kollegaer + chefen..

*bang bang*

8

tirsdag, 29. august 2006, 16:09

Citeret

Hejsa.. Jeg står i den situation at være ansat i et ret så dårligt firma :rolleyes:

Derfor ville jeg meget gerne have nyt, hurtigst muligt, men har søgt jeg ved ikke hvor mange steder efterhånden, og uden held. Nogen her der har en god idé?

Jeg er 17, så job der kræver kørekort er ikke til nogen brug..

hvor bor du :)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

9

tirsdag, 29. august 2006, 16:11

Fat knoglen og ring rundt til en masse industrivirksomheder, såfremt der ligger nogen i nærheden. Kan være de mangler en "fejedreng". Tag dig ikke så meget af udtrykket, da det ikke i den forstand er bogstaveligt.

I min nuværende beskæftigelse er det godt nok også kollegaerne der gør, at arbejdet er udholdeligt. Chefen samt den øvrig ansvarlig i firmaet er godt nok ikke til at holde ud.

10

tirsdag, 29. august 2006, 16:12

I dt sønderjyske.. :)

Aabenraa distrektet 8)

Ville enormt gerne på Danfoss, men der er rimelig langt :(

*bang bang*

11

tirsdag, 29. august 2006, 16:12

tjae flaskedreng kan du vel altid blive....det er ifølge min lillebror slet ikke så slemt som det lyder......

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

12

tirsdag, 29. august 2006, 16:13

Citeret

Originally posted by Macimuz
Fat knoglen og ring rundt til en masse industrivirksomheder, såfremt der ligger nogen i nærheden. Kan være de mangler en "fejedreng". Tag dig ikke så meget af udtrykket, da det ikke i den forstand er bogstaveligt.

I min nuværende beskæftigelse er det godt nok også kollegaerne der gør, at arbejdet er udholdeligt. Chefen samt den øvrig ansvarlig i firmaet er godt nok ikke til at holde ud.

Her hvor jeg er nu er vi 8 mand, og jeg er dagligt ude med minimum én af de 2 jeg bare ikke kan kigge på uden at få en mindre hjerneblødning.

Og det vil på ingen måde hjælpe mig at sige til chefen at jeg ikke kan udstå synet af de 2, for det er mig der ryger, da jeg er den eneste uden kørekort.. :rolleyes:

*bang bang*

13

tirsdag, 29. august 2006, 16:15

Kan lige tilføje at jeg søger et så vidt muligt fultids arbejde, dvs meget gerne 25 timer + om ugen..

*bang bang*

14

tirsdag, 29. august 2006, 16:35

fuld tid er så 37 timer :)

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

15

tirsdag, 29. august 2006, 16:37

Citeret

Originally posted by Fragman
fuld tid er så 37 timer :)

Ja ja, undskyld, fik ikke lige formuleret den helt :D Ville have skrevet:

Kan lige tilføje at jeg søger et så vidt muligt fultids arbejde, eller deltid, dvs meget gerne 25 timer + om ugen..

Sådan :))

*bang bang*

16

tirsdag, 29. august 2006, 18:08

Hvis du ikke har noget imod at tage fat (og det har du jo nok ikke når du er flyttemand) så kunne de lokale håndværkere være en rigtig god ide. Jeg vil tro at selv om du er under 18 år kan du stadig få en ret god løn. Det er bare at undersøge hvilke der er i nærheden, og så begynde fra en ende.

- Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------

17

tirsdag, 29. august 2006, 19:15

inden jeg fandt læreplads, hjalp jeg på en maskinfabrik, der fik jeg 80 kr i timen, og det skulle jeg ikke betale skat af dengang, så det tog mig 4 måneder at få fyldt det skatte kort ud, lidt over 52000 kr, :D det var gode tider, nu har jeg vært i lære i 3½ år, og tjener ikke en skid, ca 6500 i måneden,

så jeg syntes bare du skal cykle rundt og spørge, det er bedre end at ringe rundt,

18

tirsdag, 29. august 2006, 19:36

Citeret

Originally posted by NiEn
inden jeg fandt læreplads, hjalp jeg på en maskinfabrik, der fik jeg 80 kr i timen, og det skulle jeg ikke betale skat af dengang, så det tog mig 4 måneder at få fyldt det skatte kort ud, lidt over 52000 kr, :D det var gode tider, nu har jeg vært i lære i 3½ år, og tjener ikke en skid, ca 6500 i måneden,

så jeg syntes bare du skal cykle rundt og spørge, det er bedre end at ringe rundt,

Hvorfor cykle når man kan køre Puch Maxi??? 8)

Men den med håndværkerne er afprøvet.. Ingen mangler pt her nede, da der stort set lige har været afslutning på grundforløbene, og alle har fået sig en lærling.. :(

Men skal lige til en samtale ved Voetmann trælast imorgen, og se om jeg skal rende rundt der og lave så lidt som muligt 8)

*bang bang*

19

tirsdag, 29. august 2006, 19:48

Da jeg var på din alder, havde jeg job i nogle beskyttede boliger som "plejemedhjælper".

Det var kanon! ti gange bedre end flaskedreng, opvasker, avisbud
og de andre ting jeg prøvede før det.

Det var skidehygeligt at være "den flinke unge mand", istedet for "den dumme dovne arbejdsdreng"

Iøvrigt fik man mere i løn, og gratis frokost.

20

tirsdag, 29. august 2006, 19:53

Det kan godt være svært at få job som 17 årig, fordi der ikke er så lang tid til at du bliver 18, og så er der mange firmaer der ikke vil have dig osv..

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.