Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 29. august 2006, 12:50

Efter at have været i føtex for at handle ind, kommer jeg gående hjemad, og hvad ser jeg ikke på min vej?

Det må bevise vores allesammens teori om at kommunalarbejdere intet laver x)

2

tirsdag, 29. august 2006, 12:55

Altså nu er billedet taget 12:25, så mon ikke det kunne tænkes at vedkommende havde pause?

.... take 2: I følge DR P3 var igår international pausedag ..... måske har han bare stillet uret tilbage :$

3

tirsdag, 29. august 2006, 13:08

Citeret

Originally posted by BasHuus
Altså nu er billedet taget 12:25, så mon ikke det kunne tænkes at vedkommende havde pause?

.... take 2: I følge DR P3 var igår international pausedag ..... måske har han bare stillet uret tilbage :$

hehe... syns bare det så ret sjovt ud... en stor lastbil stående med en masse rør og ledninger (de lægger fiber ned), og så ligger han bare der i skyggen og feder den af x)

5

tirsdag, 29. august 2006, 13:12

Citeret

Originally posted by Lecter
ser ingen lastbil?

uden for billedet ;) ...

Han lå for langt væk fra den :p

7

tirsdag, 29. august 2006, 13:27

Citeret

Originally posted by FlexQ

Naturligvis. Er du klar over hvor svært det er at sove når der er en lastbil der står i tomgang lige ved siden af og stinker af diesel ? :))

Ja, det er en uretfærdig verden. Sådan er det jo bare :O

8

tirsdag, 29. august 2006, 13:35

Citeret

Ja, de laver aldrig det helt store. Ser dem altid sidde og drikke kaffe eller lignende.

Det er det samme med de folk som ligger fiber ned her i egnen. Hold fast de er sløve, især ude hos mine forældre. En skulle have siddet i sin skide lille gravko i de 2½ time og ventet på sine kollegaer, vel at mærke uden at lave noget.

Det skulle tilmed have taget dem nærmest en uge at ligge 50-100 meter fliser ned igen. Godt nok ikke nogle lette fliser, da de sikkert vejer 100kg stykket. MEN, de har altså maskinerne til det der fis.

9

tirsdag, 29. august 2006, 13:45

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Naturligvis. Er du klar over hvor svært det er at sove når der er en lastbil der står i tomgang lige ved siden af og stinker af diesel ? :))

Ja, det er en uretfærdig verden. Sådan er det jo bare :O

den var slukket :P

10

tirsdag, 29. august 2006, 13:59

Citeret

Originally posted by Sensation
De ka bare komme igang:D og så tage alle bistandsklienterne med!

Mvh Mads :T

det er vel efterhånden de færreste kommuner hvor man får lov til at gå hjemme og få bistand, med mindre der er en seriøs god grund.

sådan er det ihvertfald her i kommunen.

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=15807&sid=[/IMG]

11

tirsdag, 29. august 2006, 14:03

Der er vel heller ikke så pokkers mange bistandsklienter i disse tider, da arbejdsløsheden er rekordlav.

12

tirsdag, 29. august 2006, 14:09

Ret mig hvis jeg tager fejl, men er det ikke en af de sidste valgmuligheder at blive kommunalarbejder? :)

Der er nok en grund til det er dem der ligesom er så sløve - ellers ville de sikkert være direktører istedet :))

Sjovt ser det ihvertfald ud :D

13

tirsdag, 29. august 2006, 14:11

Hvis han ligger der igen i morgen, så tag lige et nærportræt af ham. Så kan vi begynde af se, hvis personlighedsanalyse der bedst passer :D

14

tirsdag, 29. august 2006, 14:29

Hmm sjovt ser det da ud men hvem siger han er kommunal arbejder ?? Her hvor jeg bor er det i hvert fald et privat firma der graver fiber ned....

MSI K9N sli platinum
AMD 3800+ x2
Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
WD Caviar SE16 320 gb
2*1 kingston value pc5300
Asus EAH 3650 HDMI
Samsung SH-S203B dvd brænder
Toshiba HD DVD drev
Acer 17" AL1714MS,8ms
Logitech z 3e

15

tirsdag, 29. august 2006, 15:38

Han havde vel pause. Hvis jeg havde muligheden ville jeg da også bare ligge og dase den hele tiden :D

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

16

tirsdag, 29. august 2006, 17:02

Tjaa, det er jo altid nemt at være efter andre. ;) - Og der kan jo være mange grunde/undskyldninger til at han lå dér.

17

tirsdag, 29. august 2006, 17:07

Det lød næsten poetisk Mikkel :))

Well, jeg dovner da også så meget jeg overhovedet kan komme i nærheden af :D

"Er det ikke ham jyden Harald? Du' jo helt til grin"
*bang bang*
"Va saje do no dit dumme svin?!"
Æ modelle' ve jo nok va det betye, ska do ha en rechte man, ska do ha en syndejye!

18

tirsdag, 29. august 2006, 17:46

Citeret

Efter at have været i føtex for at handle ind, kommer jeg gående hjemad, og hvad ser jeg ikke på min vej?

Han laver da vel tiltider noget der gør han fortjener hans løn. Hvem betaler din S.U?

Set udfra tidspunktet er hans pause nok "aktiveret" og hvad han bruger den til kommer vel ingen ved.

19

tirsdag, 29. august 2006, 18:22

Nogen her har bare ikke fattet joken i det hele :P ... men pyt, resten har, og det er meningen ;) ...

Jeg skal nok lige tjekke op om han ligger der igen i morgen :P ...

20

tirsdag, 29. august 2006, 18:26

Citeret

Nogen her har bare ikke fattet joken i det hele :P ... men pyt, resten har, og det er meningen ;) ...

Jeg skal nok lige tjekke op om han ligger der igen i morgen :P ...

Fatter den godt. Men det er vel kun hans problem hvad han bruger hans arbejdstid til (udover hans chef)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.