Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

søndag, 27. august 2006, 18:17

Jeg kan da godt se at det er plat og synes ikke det hører hjemme i Guiness, men derfor behøver jeg da ikke have ondt i røven over hende bare fordi jeg synes det er sjovt samtidig.

Vi kan godt blive enige om at nogle folk (Dem der har lavet undersøgelsen) har for meget tid, men altså, dem om det - Hvis det er det folk synes er interessant så lad dem da.

Men jeg kan altså ikke se hvad den laver i guiness, det er da ikke nogen reel rekord :))

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

22

søndag, 27. august 2006, 18:41

overvurderet??? jeg ved ikke engang hvad der menes med det... hun er en køn blondine og det er så det... hvad menes der med "vurdering" i den sammenhæng?

25

søndag, 27. august 2006, 19:51

Mere opmærksomhed til hende :)

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

26

søndag, 27. august 2006, 20:45

Som sagt før, så er hun i mine øjne indbegrebet af en person som folk bare elsker at hade.
Hun jo ikke ligefrem grim.
Hun er altid med der hvor det sker.
Hun har r...n fuld af penge.
Virker ikke rigtig til at have de store bekymringer.

Hende må man da bare hade ;)
Anyway....Nu er det heller ikke sådan at jeg er tilhænger af hende og umiddelbart så virker det jo heller ikke som om at det er hendes intelligens, der trykker hende platfodet.
Jeg tør faktisk godt påstå at hun ikke er med til at ændre "folks" opfattelse af Blondiners mangel på intelligens.

PS. Jeg har ikke noget at udsætte på blondiner :9xo

27

søndag, 27. august 2006, 21:06

Citeret

Originally posted by Fragman

Citeret

Originally posted by M.Beier
... Der er godt nok nogle der har ondt i røven, hva?

Tænk at kåre sit liv til at prøve at chikanere en celeb så personen tilmed opnår det stikmod satte af hensigten, nemlig mere opmærksomhed..

Iøvrigt, kanon med endnu et indlæg i offtopic som rigtig er forbundet til tweak.dk og hardware, thumbs up Grill :cheers:

ja der er mindst 1 der har ondt i røven......men det næppe grill

tøsen har ingen rigtige talenter og er et godt eksempel på at det heller ikke er nødvendigt i verden, bare man har penge nok....

hendes iq kunne også være en verdenrekord er jeg sikker på......men ikke for at være for høj

Og den sætning kunne nok opnå en plads for den mest ligegyldige tilføjelse :)) Hehe hun har squ ikke for mange brikker at flytte rundt med, men det lader til hun nyder at være i søgelyset som blondinernes førehun

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Karga" (27.08.2006, 22:55)

28

søndag, 27. august 2006, 22:17

lidt klamt at tage folk med i rekordbogen for sådan noget p**!

System:
Asrock Dual Sata2
AMD Athlon 64 3500+ @ 2500 Mhz
Asus EN7600 GT
Maxtor Maxline 3 250 GB
Chill Innovation 450 Watt
2x512 PC3200 Kingston Value Ram
Logitech G11
QcK Heavy
Logitech MX518
Lacie 320 Gb Ekstern HD

29

søndag, 27. august 2006, 22:33

ikke for at lyde ironisk , men den der kunne du også tage med ham iover pm karga :)

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

30

søndag, 27. august 2006, 22:35

Kanont, nogen får ondt i røven over en morsom nyhed. Eller der er måske noget galt i, at finde indlægget morsomt ? 8o

Anyways, tak for et humoristisk indslag ;)

Btw, så er den her tråd godt nok fyldt meget ligegyldig snak, fordi nogle ikke kan finde ud af gebærdige sig, men det er vel efterhånden hverdagskost herinde :boxed:

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Macimuz" (27.08.2006, 23:01)

31

søndag, 27. august 2006, 22:43

Citeret

Originally posted by Macimuz
Kanont, nogen får ondt i røven over en morsom nyhed. Eller der er måske noget galt i, at finde indlægget morsomt ? 8o

Anyways, tak for en humoristisk indslag ;)

Btw, så er den her tråd godt nok fyldt meget ligegyldig snak, fordi nogle ikke kan finde ud af gebærdige sig, men det er vel efterhånden hverdagskost herinde :boxed:

Helt enig :boxed:

Synes sgu den her nyhed var lidt sjov :)) Men dem som ikke synes det, kunne jo bare lade være med at skrive i den.

Og ja, jeg var godt nok også med til at lave en masse ligegyldige indlæg i den her tråd, men synes et eller andet sted det var nødvendig.

I5 4670K, ASUS Z87-K, GTX770, 8 GB Hyper-X, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
MacBook Pro 13,3" Retina

32

søndag, 27. august 2006, 22:52

Så er der ryddet kraftigt op i tråden. Der er et par stykker der godt kan regne med at høre fra mig, da de åbenbart har meget svært ved at forstå hvad vi ikke gider se her på tweak.dk!

Kommer der flere latterlige kommentarer vil dem der kommer med dem også høre fra mig, og tråden vil blive lukket!

33

mandag, 28. august 2006, 09:56

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Originally posted by Snuff
Du har ret, der ikke noget i vejen med tråden, men det siger lidt om personen, at han starter en tråd (iøvrigt mindst nummer 2 ang Paris Hilton)
og ulejliger sig med at lægge et billed ind oven i købet, ved ikke lige om det er Sun eller Grill der har mest ondt i røven :$

Hvad siger det så om mig som person at jeg laver en tråd angående en nyhed jeg finder komisk ? .... og pas lige på dit sprog tak :boxing:

Hvis du kan finde andre tråde jeg har startet angående Paris Hilton, så skal du være velkommen til lige at give mig nogle links. Hvis du ikke kan finde links til disse tråde du snakker om, så vær venlig at bruge hovedet før du skriver noget en anden gang. Ellers virker det bare som om at snakker om noget du ikke ved noget om. Det er du vel ikke interesseret i vel? ;)

Hvis du brugte hovedet lidt, så ville du kunne regne ud at den nyhed stod i en avis. Hvis du ikke kan regne det ud, så kan du vel i det mindste se det på billedet. Ikke sandt ? ... Da jeg syntes jeg ville dele den nyhed med jer, så det korrekte at gøre jo at tage et billede af "artiklen" og så ligge den online. Noget som fra et klips med kameraet i mobilen og til det ligger online tager under 2 minutter. Syntes du det er en stor ulejlighed?.... skræmmende mentalitet :boxed:

... og hvad fanden skulle jeg have ondt i røven af ? ... Ud over et par knægte der snakker som de har forstand, men det er jeg efterhånden vant til.... DET er måske det mest skræmmende ved det hele.

Men dig og ham den anden tudemarie er måske småforelskede i dåsen ? :))

:9xo

godt gået grill

:cheers:

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

34

mandag, 28. august 2006, 10:01

så noget om de 2 søstre på VH1 i går og man kan nedgøre dem nok så meget , men de forstår sg* at tjene penge.

Hendes søster solgte åbenbart nogle tasker i kina og japan osv og det tjente hun så 28 mio $ på årligt 8o

og det er jo bare en af indtægterne.

Yderligere stod der er at de som minimum ville arve 150 mio $ hver

35

mandag, 28. august 2006, 10:19

Citeret

Originally posted by Aerial
så noget om de 2 søstre på VH1 i går og man kan nedgøre dem nok så meget , men de forstår sg* at tjene penge.

Hendes søster solgte åbenbart nogle tasker i kina og japan osv og det tjente hun så 28 mio $ på årligt 8o

hmm .. måske man skulle prøve gøre sig til over for en af de tøser 8)

måske den går hvis jeg er ny barberet :T

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

36

mandag, 28. august 2006, 10:46

Citeret

Originally posted by Johnni

Citeret

hmm .. måske man skulle prøve gøre sig til over for en af de tøser 8)

måske den går hvis jeg er ny barberet :T

ha ha ja klart ;) :))

Det kan godt være de virker som nogle hjernedøde dåser, men de forstår sg* også at tjene deres egne penge må man sige

37

mandag, 28. august 2006, 11:28

Citeret

Jeg har også indtryk af at hendes søster er noget klogere.
Men det er da helt korrekt at de begge er ret gode til at udnytte de færdigheder de nu engang har. Det kan da godt være at Paris Hilton er ekstrem dum, men hun forstår da at komme frem i verden, uden nogle rigtige talenter.

38

mandag, 28. august 2006, 11:37

Citeret

Originally posted by fhqwhgad
Men det er da helt korrekt at de begge er ret gode til at udnytte de færdigheder de nu engang har. Det kan da godt være at Paris Hilton er ekstrem dum, men hun forstår da at komme frem i verden, uden nogle rigtige talenter.

Måske hendes store talent rent faktisk er at være dum? :))

Udover at være født i den rigtige familie, så formår hun i hvert fald 110% at tiltrække en masse opmærksomhed mod sin person, og når man så samtidig har mulighed for at bruge de rigtige kontakter, og på den måde skabe en god forretning, så er der stor chance for succes.

Så selvom Paris Hilton står for den totale modsætning af hvad jeg f.eks. gør, så ta'r jeg alligevel hatten af for det både hende og søsteren har opnået. Det er ikke noget hvem som helst bare gør.

39

mandag, 28. august 2006, 11:43

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Originally posted by fhqwhgad

Måske hendes store talent rent faktisk er at være dum? :))

Haha, ja. Jeg er ret sikker på at hun engang har udtalt at hun slet ikke er så dum som folk tror. Det hele skulle være et "act" for at promovere sig. Jeg mener helt bestemt hun sagde at hende og Jessica simpsons begge kørte den stil.

40

mandag, 28. august 2006, 12:35

Citeret

Jo, men tror nu ikke det er fordi de har forstand på forretning, men nærmere fordi de er kendte.
Det er også lidt nemmere at gøre forretninger når bankbogen er fuld:-)

Man kan jo heller ikke ligefrem sige hendes musik er det bedste, men det sælger hvis man er kendt

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.