Paris Hilton i Guiness Rekordbog

  • ... Der er godt nok nogle der har ondt i røven, hva?


    Tænk at kåre sit liv til at prøve at chikanere en celeb så personen tilmed opnår det stikmod satte af hensigten, nemlig mere opmærksomhed..


    Iøvrigt, kanon med endnu et indlæg i offtopic som rigtig er forbundet til tweak.dk og hardware, thumbs up Grill :cheers:

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    ... Der er godt nok nogle der har ondt i røven, hva?


    Tænk at kåre sit liv til at prøve at chikanere en celeb så personen tilmed opnår det stikmod satte af hensigten, nemlig mere opmærksomhed..


    Iøvrigt, kanon med endnu et indlæg i offtopic som rigtig er forbundet til tweak.dk og hardware, thumbs up Grill :cheers:


    Rolig nu.. Fået noget dårligt at spise??



    Synes det er en meget sjov "nyhed", og hun er da helt selv udenom det image hun har.

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Iøvrigt, kanon med endnu et indlæg i offtopic som rigtig er forbundet til tweak.dk og hardware, thumbs up Grill :cheers:


    Der er som sådan intet i vejen med GrillRottens tråd. Den har endda en sigende overskrift, så man meget hurtigt kan bestemme om man gider læse tråden. Med de brugere der er herinde, så vil det netop have interesse for en del af dem, og noget andet er, at Paris Hilton sikkert er stolt over en plads i Guiness Rekordbog på det grundlag, for ellers ville hun nok næppe selv sætte sig så meget i mediernes søgelys som hun gør.


    Derudover, så ser det ud til, at du trænger til at finde ud af, der er plads til en masse forskellige mennesker her på tweak.dk. Det kan godt ske alle ikke ved lige meget om hardware, men det gør dem ikke til dårligere brugere. Det gør heller ikke dem der ved meget om hardware til bedre brugere - alle er lige, ligemeget hvilke kvalifikationer de har.


    Tråden er også lavet i off topic, en afdeling der bl.a. eksisterer for at højne niveauet i alle andre tråde, har man et problem med dette, er man velkommen til at springe dele af tweak.dk over, og så koncentrere sig om det man nu selv synes bedst om.


    Yderligere kommentarer til dette emne bedes klares over PM, da det ikke er meningen tråden skal ende i en stor omgang brok ;)


  • Du har ret, der ikke noget i vejen med tråden, men det siger lidt om personen, at han starter en tråd (iøvrigt mindst nummer 2 ang Paris Hilton)
    og ulejliger sig med at lægge et billed ind oven i købet, ved ikke lige om det er Sun eller Grill der har mest ondt i røven :$

  • Quote

    Originally posted by Snuff


    Du har ret, der ikke noget i vejen med tråden, men det siger lidt om personen, at han starter en tråd (iøvrigt mindst nummer 2 ang Paris Hilton)
    og ulejliger sig med at lægge et billed ind oven i købet, ved ikke lige om det er Sun eller Grill der har mest ondt i røven :$


    Hvorfor skal der være nogen der har ondt i røven er noget?? Måske er det netop dig der har ondt et sted..???


    Grill har postet et billede af noget han finder morsomt, synes i ikke det er sjovt, så er det jo synd for jer, men hvorfor f***** skulle grill have ondt i røven over at PH kommer i den bog??


    Hvis TV Avisen fortæller om en der har vundet en bil, så er det jo ikke fordi at de har ondt i røven, eller hvis de fortæller om nogle forhandlinger et sted, så har de heller ikke ondt i røven over dem.
    Det er det der kaldes NYHEDER. Og netop denne nyhed er ret morsom, i og med at PH er så meget i medierne som hun er.

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    ... Der er godt nok nogle der har ondt i røven, hva?


    Tænk at kåre sit liv til at prøve at chikanere en celeb så personen tilmed opnår det stikmod satte af hensigten, nemlig mere opmærksomhed..


    Iøvrigt, kanon med endnu et indlæg i offtopic som rigtig er forbundet til tweak.dk og hardware, thumbs up Grill :cheers:


    ja der er mindst 1 der har ondt i røven......men det næppe grill


    tøsen har ingen rigtige talenter og er et godt eksempel på at det heller ikke er nødvendigt i verden, bare man har penge nok....


    hendes iq kunne også være en verdenrekord er jeg sikker på......men ikke for at være for høj

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Quote

    Originally posted by Snuff
    Du har ret, der ikke noget i vejen med tråden, men det siger lidt om personen, at han starter en tråd (iøvrigt mindst nummer 2 ang Paris Hilton)
    og ulejliger sig med at lægge et billed ind oven i købet, ved ikke lige om det er Sun eller Grill der har mest ondt i røven :$


    Hvad siger det så om mig som person at jeg laver en tråd angående en nyhed jeg finder komisk ? .... og pas lige på dit sprog tak :boxing:


    Hvis du kan finde andre tråde jeg har startet angående Paris Hilton, så skal du være velkommen til lige at give mig nogle links. Hvis du ikke kan finde links til disse tråde du snakker om, så vær venlig at bruge hovedet før du skriver noget en anden gang. Ellers virker det bare som om at snakker om noget du ikke ved noget om. Det er du vel ikke interesseret i vel? ;)


    Hvis du brugte hovedet lidt, så ville du kunne regne ud at den nyhed stod i en avis. Hvis du ikke kan regne det ud, så kan du vel i det mindste se det på billedet. Ikke sandt ? ... Da jeg syntes jeg ville dele den nyhed med jer, så det korrekte at gøre jo at tage et billede af "artiklen" og så ligge den online. Noget som fra et klips med kameraet i mobilen og til det ligger online tager under 2 minutter. Syntes du det er en stor ulejlighed?.... skræmmende mentalitet :boxed:


    ... og hvad fanden skulle jeg have ondt i røven af ? ... Ud over et par knægte der snakker som de har forstand, men det er jeg efterhånden vant til.... DET er måske det mest skræmmende ved det hele.


    Men dig og ham den anden tudemarie er måske småforelskede i dåsen ? :))


  • Touche :cheers:


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------


  • Den med iq'en kommer hun til at at kæmpe om at vinde mod hendes præsident :$


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Nu må i da lige stramme ansigterne lidt op folkens..


    Det kaldes en nyhed, og ikke andet! Jeg finder den også ret så morsom faktisk :D


    Men som nævnt tidligere i denne og utallige andre posts; Der er ingen der tvinger folk til at glo i tråden, når man kan se på overskriften at det ikke er noget man gider læse ;)


  • Fyr den af Griller :boxing: :))

  • Er nu rimelig enig i M.Beier - nogle bruger simpelthen for meget tid på Paris Hilton. Samtidigt kan det da ikke være videre godt for Guiness at optage en sådan rekord, hvis de bare forsøger at få folk til at tage deres rekordbog bare nogenlunde seriøs. Sjove rekorder som verdens største spejlæg og lignende er sgu meget sjove, den her er bare plat. Skal den næste rekord så være hvem der har de sureste sokker, også baseret på en læserafstemning?

  • Quote

    Originally posted by Han$en
    Nu må i da lige stramme ansigterne lidt op folkens..


    Det kaldes en nyhed, og ikke andet! Jeg finder den også ret så morsom faktisk :D


    Men som nævnt tidligere i denne og utallige andre posts; Der er ingen der tvinger folk til at glo i tråden, når man kan se på overskriften at det ikke er noget man gider læse ;)


    Mads - er 101% enig med dig:)