Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 26. august 2006, 15:03

http://www.infocast.dk/bt/mediamaker.php…category=187&q=

Utroligt at den stadig kan svømme og flyve :crazyeyes:

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

2

lørdag, 26. august 2006, 15:32

Det er da synd for den :)

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

3

lørdag, 26. august 2006, 15:34

Citeret

Originally posted by DXC

Enig, det er synd... :rolleyes:

(\__/)
(O.o )
(#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

4

lørdag, 26. august 2006, 15:44

... tænk at includere sådanne i mediedækning..

Pissemisten ord: Hva' fan' er der interessant ved at en fugl er blevet nakket og overlevede? Næste bliver dækning af livet i myretuen, special guest: Søren Ryge?
- Med andre ord "Who gives a fuck?" :$ (og svaret er, den målgruppe som ligeledes ikke går op i HW, men stadig er aktive på et hardware forum.. :roller: )

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "M.Beier" (26.08.2006, 16:08)

5

lørdag, 26. august 2006, 17:21

Citeret

Originally posted by TheSnake

Citeret

Originally posted by DXC

Enig, det er synd... :rolleyes:

Enig. Ham der har gjort burde da selv have skudt en pil igennem maven.

6

lørdag, 26. august 2006, 17:51

Ja det er synd for gåsen, men det jeg ikke fatter er at der er gjort flere forsøg på at fange kræet. Så skyd dog dyret en gang for alle (øh...to gange for alle?!?).
De bruger mange tusindvis af kroner på at redde et dyr (det er sket mange gange før) som man kan købe i supermarkedet for 80 kr. Det virker fuldstændig ude af proportioner.
Jeg kan forstå det hvis det var en truet dyreart som kun findes i 17 eksemplarer, men en gås!?! :boxed:

- Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------

7

søndag, 27. august 2006, 15:24

Citeret

Originally posted by dna
Ja det er synd for gåsen, men det jeg ikke fatter er at der er gjort flere forsøg på at fange kræet. Så skyd dog dyret en gang for alle (øh...to gange for alle?!?).
De bruger mange tusindvis af kroner på at redde et dyr (det er sket mange gange før) som man kan købe i supermarkedet for 80 kr. Det virker fuldstændig ude af proportioner.
Jeg kan forstå det hvis det var en truet dyreart som kun findes i 17 eksemplarer, men en gås!?! :boxed:

- Anders

Hørt!

Forresten, Jeg synes sku det er sjovt :D

Sjældent man ser sådan en livskraft i så lille et dyr ;)

Dog synd for den.. Man kan se det gør ondt når den går.

8

søndag, 27. august 2006, 15:25

Citeret

Originally posted by M.Beier

Pissemisten ord: Hva' fan' er der interessant ved at en fugl er blevet nakket og overlevede? Næste bliver dækning af livet i myretuen, special guest: Søren Ryge?
- Med andre ord "Who gives a fuck?" :$ (og svaret er, den målgruppe som ligeledes ikke går op i HW, men stadig er aktive på et hardware forum.. :roller: )

Hvad laver du så i off topic?

9

søndag, 27. august 2006, 15:43

Citeret

Originally posted by dna

- Anders

Enig..
Det er jo ikke lige frem en Tasmalsk Tiger eller en Pandabjørn :ph34r:

Dennis Hansen, dehan.dk

10

søndag, 27. august 2006, 15:44

Citeret

Originally posted by Martin

Citeret

http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=70912&sid=
Oprettede en sådanne ;)

Kiggede ved samme lejlighed forbi to andre tråde og kan fornemme at jeg bør gå i en stor bue ud om denne sektion...

Havde egentlig tænkt på det som en "kan ikke placeres i andre tråde, men stadig HW relateret" og ikke "den lyserøde sky"(quote Pejsen :cheers: ) samt "hvad har du fået af spise" osv. sektion...

Men fik lidt det indtryk ud fra svarene derinde at det mest af alt gik ud på at udtrykke man synes det resten skriver er vildt ligegyldigt såfremt man ikke deler samme holdninger, er det en misforståelse?

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

11

søndag, 27. august 2006, 15:52

Citeret

Citeret

Citeret

Oprettede en sådanne ;)

Kiggede ved samme lejlighed forbi to andre tråde og kan fornemme at jeg bør gå i en stor bue ud om denne sektion...

Havde egentlig tænkt på det som en "kan ikke placeres i andre tråde, men stadig HW relateret" og ikke "den lyserøde sky"(quote Pejsen :cheers: ) samt "hvad har du fået af spise" osv. sektion...

Men fik lidt det indtryk ud fra svarene derinde at det mest af alt gik ud på at udtrykke man synes det resten skriver er vildt ligegyldigt såfremt man ikke deler samme holdninger, er det en misforståelse?

Et forum kan hurtigt blive kedeligt hvis der ikke må snakkes om andet end hardware. Derfor er der offtopic.

Men når du laver sådan en tråd, så husk at skrive hvad du har tænkt dig.. Det var tæt på at jeg bare skrev "ok", for som jeg ser det, så skriver du bare nogle forslag - du spørger ikke om noget, og du skriver ikke at andre også kan komme med forslag.

12

søndag, 27. august 2006, 15:55

Citeret

Citeret

Citeret

Oprettede en sådanne ;)

Den sidste sætning der fattede jeg ikke en skid af.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.