1

torsdag, 24. august 2006, 15:51

Hej Allesammen.
Jeg har en MaxControl URC22D-8A Universal Remote Control. Jeg har fået indkodet mit JVC fjernsyn, og min Samsung DVD. Men problemet er at den ikke vil indkode min Pioneer XV-DV303, DVD/CD-RW/Mp3 dvd/cd reciver. Hvordan kan dette være? Alt andet i huset vil gerne indkodes, men ikke denne enhed? Og det er den jeg har mest brug for at få ind, da jeg ikke ejer fjernbetjening til den, og der skal bruges fjernbetjening for at skifte mellem numrene / skifte udgang (AUX etc.).

Nogle der kan hjælpe mig? Evt. en der har den kode jeg skal bruge når jeg skal indkode recieveren manuelt (Et 3 cifret nummer). Har prøvet alle dem der står til DVD, og alle dem der står til HIFI.

På forhånd tak for hjælpen.

- Mads Björck

2

torsdag, 24. august 2006, 15:52

Det kan være lige netop den enhed ikke understøttes af den bestemte fjernbetjening. Prøv at tjekke en manual eller så noget.

3

torsdag, 24. august 2006, 15:57

Ejer ikke manual. Købte DVD'en i gul og gratis for 200 kr. da hverken fjernbetjening, kabler eller manual medfulgte.

Evt. nogen der kan finde en engelsk manual til denne DVD for mig? Har ikke haft held med google idag :/

- Mads Björck

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Madsass" (24.08.2006, 16:09)

4

torsdag, 24. august 2006, 16:48

Citeret

Originally posted by Madsass
Ejer ikke manual. Købte DVD'en i gul og gratis for 200 kr. da hverken fjernbetjening, kabler eller manual medfulgte.

Evt. nogen der kan finde en engelsk manual til denne DVD for mig? Har ikke haft held med google idag :/

Kigget inde på pioneers egen side? Manual på flere sprog

5

lørdag, 26. august 2006, 16:20

Kan det virkelig passe at jeg på min CD/DVD reciever ikke kan skifte til Line in / skifte nummer uden at købe original fjernbetjening?

- Mads Björck

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.