hvem kommer (tweak.dk lan)

  • undgå venlist at skrive en kommentar!!!


    edit: jeg siger tak til hvem der end har rettet min poll meeen syd og synderjylland behøver da ikke være der 2 gange




    Jeg har lige tilføjet Midt og Vestjylland ;) Og Syd og Sønderjylland er der kun en gang igen.
    /Burger


    thx men kan du så ikk lige tilføge 1 point til midtjylland

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

    Rettet 2 gange, sidst af zizo ().

  • Quote

    Originally posted by DXC
    Syntes den her poll er unødvendig. Jeg syntes vi skal finde en der kan stå for det, arrengere lokaler, internet osv. Derfra laver vi så en poll om hvor mange der kan komme til det sted han kan tilbyde.


    Det ville være lidt trist hvis det skulle vise sig at være spildt arbejde.

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk


    Det ville være lidt trist hvis det skulle vise sig at være spildt arbejde.



    Spildt arbejde? Mener, det kan da ikke være så svært og sige at jeg gerne vil står for det f.eks. og jeg kan skaffe de og de lokaler, hvem er med? Hvis vi så får nok kan personen bestille/leje..

  • Quote

    Originally posted by DXC



    Spildt arbejde? Mener, det kan da ikke være så svært og sige at jeg gerne vil står for det f.eks. og jeg kan skaffe de og de lokaler, hvem er med? Hvis vi så får nok kan personen bestille/leje..


    Okay, min fejl, jeg troede du mente at der skulle laves hele oplæg, og så vælges ud fra det

  • Fedt at stemme vestjylland :P Er kun 250km for alle københavnerne ;) eller deormkring?


    Omvendt er KBH heller ikke skide large at stemme, selvom det nok er mere seriøst idet der er klart flest københavnere..?
    Hvis vi nu skal sætte det lidt smart for alle, så er fyn nok ikke helt vedsiden af??
    Og till alle jer jyder... Det er jo ikke jer der skal betale de 2*200 kroner for broen?


    Stemte sjælland ved en fejl :|

  • jeg ville bare gerne vide det og evt andre mht Mbit internet man kan "nøjes" med fx ved jeg at den 34/34 har trukket omkring 230 pc´er

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

  • det jeg mangler er en dato......for jeg skal have fri først, og det tror jeg mange skal.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg stemte Midt- og vestjylland, da man da helst ser at det er tæt på en selv :razz:


    Gider/kan nok slet ikke hvis det bliver sjælland.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

    Rettet en gang, sidst af Don_Jabbe ().

  • Tjah - så er vi lige ved, at være der hvor vi plejer, at ende. Nemlig om hvor det er bedst og så ender det i ingen ting.


    Forstår slet ikke hvad den her poll skal være til for.
    Der har været en tråd igang i et stykke tid, hvor udgangspunktet er, at der er en som kommer har mulighed for et sted og de fornødne ting.


    Men problemet, som jeg ser det, er at ingen har lyst til at stå med hovedansvaret for det, når det kommer til stykket.


    Tror helt ærligt, at det er dødfødt, fordi de fleste ikke vil flytte sig langt væk, fra deres bopæl. Der er ihf. det den er strandet på de andre gange, hvor det har været oppe.


    Sad but true. :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Tjah - så er vi lige ved, at være der hvor vi plejer, at ende. Nemlig om hvor det er bedst og så ender det i ingen ting.
    Forstår slet ikke hvad den her poll skal til. Der er en tråd igan, hvor udgangspunktet er, at der er en som kommer har mulighed for et sted og de fornødne ting.
    Men problemet, som jeg ser det, er at ingen har lyst til at stå med hovedansvaret for det, når det kommer til stykket. Tror helt ærligt, at det er dødfødt, fordi de fleste ikke vil flytte sig langt væk, fra deres bopæl.
    Der er ihf. det den er strandet de andre gange hvor det har været oppe.
    Sad but true. :rolleyes:


    Du har helt ret Bent.


    Det er trist, men sandt. Og jeg ved godt at jeg skrev at jeg nok ikke kunne, hvis det bliver på sjælland og det kan jeg da nok heller ikke grundet jeg ikke selv har kørekort og tror ikke mine forældre gider køre mig så langt. Men man kan jo altid køre med andre.


    Men lige pt. mangler vi en som står frem og siger at han har det hele og han vil det. Og så evt. lige bede om hjælp med prakitiske ting.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • transport er altså ingen hindring hvis man VIL....det er nu min holdning...ok bornholm er self en mulig undtagelse....jeg er også enig i at det ender med absolut ingenting, hvis ikke vi tager det , det skridt længere end vi gjorde sidst.


    bliver det holdt i horsens, og du kender priser osv..eller kan skaffe det nemt, så se at få det op...jeg vil også godt hjælpe med at få det op at køre, men en dato og et sted der falder på plads og så lav en poll herinde med hvem der vil komme ....det burde være nok til at folk kan afgøre det, og så kan vi finde ud af hvad det skal koste....osv osv...men har vi et sted og en dato, så burde det være muligt at arbejde ud fra det.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    transport er altså ingen hindring hvis man VIL....det er nu min holdning...ok bornholm er self en mulig undtagelse....jeg er også enig i at det ender med absolut ingenting, hvis ikke vi tager det , det skridt længere end vi gjorde sidst.


    bliver det holdt i horsens, og du kender priser osv..eller kan skaffe det nemt, så se at få det op...jeg vil også godt hjælpe med at få det op at køre, men en dato og et sted der falder på plads og så lav en poll herinde med hvem der vil komme ....det burde være nok til at folk kan afgøre det, og så kan vi finde ud af hvad det skal koste....osv osv...men har vi et sted og en dato, så burde det være muligt at arbejde ud fra det.


    Enig.


    Vi mangler altså den dato og sted som vi kan gå ud fra. Vil hjælpe alle utrolig meget.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • For at være ærlig: Jeg er, i det hele taget, ikke så meget for LAN-parties, så jeg kommer nok slet ikke, uanset hvor i landet det holdes. ;) Medmindre det bliver her i Århus altså - så kan det godt være jeg kommer forbi. :P

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    For at være ærlig: Jeg er, i det hele taget, ikke så meget for LAN-parties, så jeg kommer nok slet ikke, uanset hvor i landet det holdes. ;) Medmindre det bliver her i Århus altså - så kan det godt være jeg kommer forbi. :P


    Det er jeg heller ikke, men hvis det ikke bliver for langt væk vil jeg gerne køre hen for at hilse lidt på folk. Det kunne da være meget sjovt.
    Men som andre også nævner, syntes jeg at en eller anden skulle komme med et bud på hvor (syntes egentlig buddet i herning lød meget godt, men det ligger jo heller ikke vanvittig langt væk for mig) det kan være, og så arrangere det hvis der er stemning for det.

  • Det nytter heller ikke meget at sætte en dato, hvis ingen har løst til at stå for det overordnet. Der skal i hvertfald 1 til, som kan krydse af på den store plan over alle tingene der skal på plads. Dertil skal der være folk til en masse af disse ting også.


    Kunne også godt lide ideen med Herning, men kan svare for både Burger og jeg, at vi ikke har interesse i at stable noget på benene igen. Selvom det er i kendte omgivelse og noget vi har prøvet før. Det skyldes bla. lysten ikke er der, og samtidig det, at man har sin dagligdag at passe.


    Dertil, så vil jeg nok også personligt hellere bare dukke op for at sige halløj til folket. Gider simpelthen ikke flytte min pc længere (jo, hvis jeg havde bærbar).


    Korte af det lange er, en må melde ud, at han/hun vil stå for det hele overordnet og derved også få nogle folk til de øvrige ting.