Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

61

tirsdag, 22. august 2006, 15:46

Jamen det er nu meget sjovt alligevel... det er ligesom et spil i ultra god opløsning nærmest :crazyeyes:

62

tirsdag, 22. august 2006, 15:53

Citeret

Originally posted by fhqwhgad

Citeret

Originally posted by KarGa

Citeret

Originally posted by Sukkerfar
Den eneste og nemmeste måde at undgå at blive blitzet er vel ikke at overskride fartgrænserne:-)

Eller køre med en stor papirspose over hovedet

Det er nu ligemeget. Det er lovpligtig at fortælle hvem der kørte bilen på pågældende tidspunkt.
EDIT: Du får sikkert bare en ekstra bøde for at køre med en pose på hovedet :)

Det er nu ikke ligemeget,, ja det er lovpligtigt at fortælle hvem der kørte bilen på tidspunktet, men politiet kan jo ikke gøre noget hvis ejeren ikke mener han kan genkende personen, det koster ham en bøde, men den person der muligvis står til at få et klip i kørekortet eller miste det, slipper jo så for straffen, da politet ikke ved hvem det er!

63

tirsdag, 22. august 2006, 16:28

Citeret

Originally posted by Krapylet^

Citeret

Citeret

Citeret

Den eneste og nemmeste måde at undgå at blive blitzet er vel ikke at overskride fartgrænserne:-)

Det er nu ligemeget. Det er lovpligtig at fortælle hvem der kørte bilen på pågældende tidspunkt.

Det er nu ikke ligemeget,, ja det er lovpligtigt at fortælle hvem der kørte bilen på tidspunktet, men politiet kan jo ikke gøre noget hvis ejeren ikke mener han kan genkende personen, det koster ham en bøde, men den person der muligvis står til at få et klip i kørekortet eller miste det, slipper jo så for straffen, da politet ikke ved hvem det er!

Som udgangspunkt kørte ejeren bilen.

64

tirsdag, 22. august 2006, 16:42

Citeret

Originally posted by Slacker

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Ja det er jeg klar over, men hvis man ikke kan se ansigtet overhovedet på billedet, smider politet det bare ud og kan ikke bruge det til noget..

65

tirsdag, 22. august 2006, 16:57

Det er jeg temmelig sikker på de har fjernet igen - de mistede alt for mange på den måde.

66

tirsdag, 22. august 2006, 17:02

Citeret

Det er jeg temmelig sikker på de har fjernet igen - de mistede alt for mange på den måde.

Går udfra det er et svar på mit, det har de IKKE fjernet, de kan jo ikke bare uddele en bøde til en person som de ikke er sikker på har kørt bilen, sådan fungerer det bare ikke. Hvis der en dag ligger en død mand i din have, så bliver du jo heller ikke anklaget for mord, bare fordi politet ikke ved hvem det ellers skulle være!

67

tirsdag, 22. august 2006, 17:13

Citeret

Citeret

Går udfra det er et svar på mit, det har de IKKE fjernet, de kan jo ikke bare uddele en bøde til en person som de ikke er sikker på har kørt bilen, sådan fungerer det bare ikke. Hvis der en dag ligger en død mand i din have, så bliver du jo heller ikke anklaget for mord, bare fordi politet ikke ved hvem det ellers skulle være!

Men det gør du hvis han beviseligt blev skudt med din riffel. Det er netop forskellen. Kan du bevise at du ikke har været hjemme, har bilen været meldt stjålet eller lignende på pågældende tidspunkt har du en sag. Ellers er det som ejer dit ansvar at vide hvem der fører dit køretøj, såfremt det ikke er dig selv.

68

tirsdag, 22. august 2006, 17:21

Slacker: Det har du ret i det med rifflen..
Men tror ikke rigtig vi når videre i her, jeg er 100% sikker på at billeder hvor politiet ikke kan se ansigtet på personen bliver kasseret!

69

tirsdag, 22. august 2006, 19:27

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Ja det er jeg klar over, men hvis man ikke kan se ansigtet overhovedet på billedet, smider politet det bare ud og kan ikke bruge det til noget..

Nu bliver dækker billedet vel ikke bare et ansigt, men ligeså en nummerplade.

70

tirsdag, 22. august 2006, 20:15

Jeg kan da huske jeg så en gut i fjernsynet der ville sælge disse "fartsynder blokere", altså en form for gennemsigtig solskærm som gjorde at billedet ikke blev til noget, de var dog blevet kendt ulovlige af politiet...

71

tirsdag, 22. august 2006, 22:46

Citeret

Originally posted by Yilar
Jeg kan da huske jeg så en gut i fjernsynet der ville sælge disse "fartsynder blokere", altså en form for gennemsigtig solskærm som gjorde at billedet ikke blev til noget, de var dog blevet kendt ulovlige af politiet...

Det kommer vel af at man ikke må indsætte noget som helst i ruden i et bestemt område...

72

onsdag, 23. august 2006, 09:21

Citeret

Citeret

Citeret

Men det gør du hvis han beviseligt blev skudt med din riffel. Det er netop forskellen. Kan du bevise at du ikke har været hjemme, har bilen været meldt stjålet eller lignende på pågældende tidspunkt har du en sag. Ellers er det som ejer dit ansvar at vide hvem der fører dit køretøj, såfremt det ikke er dig selv.

Nemlig. Det er ejeren der hænger på det hvis han nægter at fortælle hvem der kørte bilen.

73

onsdag, 6. september 2006, 16:13

Ved den tråd er et stykke tid gammel, men har lige fundet en artikkel som jeg synes dem der var uenige med mig i tråden, lige skal se på!

http://www.beredskabsinfo.dk/nyheder/200…ane-galten.html

Mvh Krapylet^

74

onsdag, 6. september 2006, 21:39

Og hvordan gik det forresten? modtaget et brev?

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

75

onsdag, 6. september 2006, 22:17

Citeret

Originally posted by Butcher
Og hvordan gik det forresten? modtaget et brev?

Ja slap med klip og en bøde

Og lige prikken over I'et fik jeg lige en fartbøde mere for at have kørt 53km/t i byen :boxed:

Der mistede jeg den sidste respect for politiet

Seneste tests og artikler

0

MAD CATZ S.T.R.I.K.E. 3

MAD CATZ har deres GameSmart s
Læs Mere

0

FSP-Group Twinkle 65

Er du en af dem, der er meget
Læs Mere

0

Denon Cocoon Stream trådløs musikafspiller

Der findes et væld af trådløse
Læs Mere

0

HIS IceQ X2 Radeon R9 285 2 GB

Vi skal i dagens review se på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Cooler Master med nyt Novatouch TKL Keyboard

Så kom Cooler Master med deres
Læs Mere

2

MSI Z97S SLI Krait Edition bundkortet er på vej ud

MSI har fortalt os, at deres Z
Læs Mere

0

Nyt BIOSTAR Hi-Fi Z97Z7 bundkort

BIOSTAR er klar med deres nye
Læs Mere

0

Nyt Gigabyte G1.Sniper B6 Socket LGA1150 bundkort

Gigabyte har annonceret deres
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.