Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

19

mandag, 21. august 2006, 22:07

Det kommer vel an på om du har kørt for stærkt. Har du kørt 30- 59% for stærkt så får du et klip, og har du allerede et klip, så ryger kortet.

Har du kørt 60% for stærkt eller derover så ryger kortet med det samme.

Derudover, så ville det være rart hvis du formulerede dine spørgsmål så folk har mulighed for at forstå hvad du mener ;)

20

mandag, 21. august 2006, 22:07

Har kun set gule blink på de vogne jeg har set. Har aldrig set andre farver.
Hvis man ikke har kørt for stærkt forbi blinker den jo slet ikke.

Er selv blevet snuppet af en fotovogn, dengang de lige kom. Og det var en ret dyr sag.

De kører altid på hvide plader, da der sidder mennesker bagi - og selve bilerne har alle mulige farver. Har set grønne og orange.

21

mandag, 21. august 2006, 22:08

Citeret

Originally posted by Burger
Det kommer vel an på om du har kørt for stærkt. Har du kørt 30- 59% for stærkt så får du et klip, og har du allerede et klip, så ryger kortet.

Derudover, så ville det være rart hvis du formulerede dine spørgsmål så folk har mulighed for at forstå hvad du mener ;)

kilde?

22

mandag, 21. august 2006, 22:09

RE: Fotovogne

Citeret

Originally posted by Shooqer

Citeret

Originally posted by FlexQ
det tog satme ikke mange minutter for dig at lave en tråd om det haha :D ...

Vognen blinkede rød, og Shooqer her tror at så tæller det ik :P ... eller noget *G*

NU er det ligesom ikke dit kørekort der er i fare;)

ryger pappet? ryger lærepladsen

som hvad?

tror faktisk det kommer an på hvor hurtigt du kørte, men tvivler på det ryger.. måske en stor bøde.
Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

23

mandag, 21. august 2006, 22:10

Citeret

Citeret

kilde?

http://www.sikkertrafik.dk/2d143e80

Regler alle billister burde have styr på.

24

mandag, 21. august 2006, 22:10

Citeret

Er det virkelig 30% man skal slå fartgrænsen med før der sker noget? Jeg havde en heftig diskussion med min far (tidligere politimand) der mente det var 10%, hvilket jeg også mindes det engang har været

Edit: Argh for langsom

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karga" (21.08.2006, 22:11)

25

mandag, 21. august 2006, 22:11

Citeret

Originally posted by Carlsen
Har kun set gule blink på de vogne jeg har set. Har aldrig set andre farver.
Hvis man ikke har kørt for stærkt forbi blinker den jo slet ikke.

Er selv blevet snuppet af en fotovogn, dengang de lige kom. Og det var en ret dyr sag.

De kører altid på hvide plader, da der sidder mennesker bagi - og selve bilerne har alle mulige farver. Har set grønne og orange.

Og de ser sjældent nye ud - vi har en herovre som har verdens længste ridse ned ad siden. bliver aldrig fixet. Folk tror pr automatik de bliver fixet med det samme.
Deruover er det ikke længere sikkert det er varevogne ;)

26

mandag, 21. august 2006, 22:12

Citeret

Originally posted by AbeTis

Citeret

Citeret

Vognen blinkede rød, og Shooqer her tror at så tæller det ik :P ... eller noget *G*

som hvad?

tror faktisk det kommer an på hvor hurtigt du kørte, men tvivler på det ryger.. måske en stor bøde.

Automekaniker

27

mandag, 21. august 2006, 22:12

Citeret

Citeret

Hvad kan man så lære af det? :)

Men har da ikke hørt om at de bruger snyde-vogne.

Men hvis de tager billede, så er det et kraftigt rødt lys du vil kunne se.

28

mandag, 21. august 2006, 22:13

Citeret

Citeret

Citeret

kilde?

http://www.sikkertrafik.dk/2d143e80

Regler alle billister burde have styr på.

Tjah, man kan sige at alle bilister BURDE kunne være fuldkommen ligeglade ;)

29

mandag, 21. august 2006, 22:19

Hvis du kører mere end 30 % for stærkt på en motorvej med hastighedsbegrænsning på 130 km/t, har du overskredet frakendelsesgrænsen på 160 km/t, og får frakendt kørekortet betinget.

Uhm, den må jeg nok erkende jeg ikke lige kendte..... Hmm, hva' skal der til for man blot skal bruge nummerplade bagpå?
På bike kan man jo køre 170km/t forbi panserne, selv på landeveje uden de kan gøre noget :)
Fotovans...

Mon panserne ville blive glade for sådanne
The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "M.Beier" (21.08.2006, 22:26)

30

mandag, 21. august 2006, 22:24

hvorfor skulle man lave snydevogne? Ville da være et ENORMT ressourcespild. Da jeg blev flashet var det rødt. Bøden kom dog aldrig, men kan bestemt ikke forestille mig det var fordi det var en "snydevogn"

31

mandag, 21. august 2006, 22:31

Citeret

Originally posted by Lecter
hvorfor skulle man lave snydevogne? Ville da være et ENORMT ressourcespild. Da jeg blev flashet var det rødt. Bøden kom dog aldrig, men kan bestemt ikke forestille mig det var fordi det var en "snydevogn"

Den der tror jeg helt sikkert heller ikke på. Køber de først en bil putter de sgu ugstyret i. Det koster jo kassen for dem at købe de vogne.

32

mandag, 21. august 2006, 22:35

Jo er skide smart at have en betjent ansat til at lave snydeblitz for at skræmme bilisterne?
Tror sq heller ikke der er nogle fake fartfælder... Men ved tilgengæld at lige siden vejarbejdet på Motorring 3 ved KBH startede for længe siden, og tilmed 2008, har de et fake skilt om "1-16km, fartkontrol", jeg har satme kun set det en enkelt gang, og kører der mindst 10 gange om ugen... - Den gang der var fælde røg 7 biler itræk, hihi... (Radio er en god ting... "Der er indtilvidere xxx som er taget i fartfælden ved motorring3" jæs, tak for det :D
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

33

mandag, 21. august 2006, 22:40

Hvis du nu tog det lidt mere stille og roligt så kunne det være folk lidt nemmere kunne svare på dit spørgsmål, fotovogne har rød blitz ja, og hvis den har blitzet, ja så er du blevet nakket, hvis du oplyser din ca. hastighed har vi jo også en chance for at fortællle dig konsekvenserne af det!

34

mandag, 21. august 2006, 22:40

Hvor hurtigt kørte du? Tvivler på du mister dit kort når du ikke nogle klip har i forvejen.. Du får måske en klækkelig bøde :) Men hvor hurtigt kørte du, hvor var det henne?
"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

35

mandag, 21. august 2006, 22:54

Citeret

Originally posted by DXC
Hvor hurtigt kørte du? Tvivler på du mister dit kort når du ikke nogle klip har i forvejen.. Du får måske en klækkelig bøde :) Men hvor hurtigt kørte du, hvor var det henne?

Det var i byen

mit speedo viste 95 og viser 20km/t for meget (målt med GPS) altså jeg mener 75km/t har jeg kørt.

Men FlexQ sagde det viste 105, men synes bare ikke det viste så meget

Har virkelig jokket i spinaten denne gang

36

mandag, 21. august 2006, 22:56

hvis de 75km/t holder stik, så slipper du med en bøde og et klip... Har du derimod kørt lidt mere, så er du på den.

Iøvrigt, speedometer viser 20km/t forkert, lyder godt nok voldsomt...
take your next paycheck.

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement