81

tirsdag, 22. august 2006, 20:20

Stort set alle mujaffere er muslimer. De må ikke drikke sig fulde ifølge koranen. Hvad skal de så på et disko? Altid i en gruppe.. De er altid kun ude på en ting at voldtage en pige eller slås, og ja bevars jeg føler sku ikke med en 18 årig fuld kælling som medvilligt og naivt følger med ud bagved med en flok perkere, hun kan sku nok lide det... Jeg gider abre ikke på disko hvor ejg skal se på en flok ædrue smartasses og det er de, de er så latterlige at se på i byen jeg seriøst er mundlam nogen gangen. men fuck nu dem, lad dem slå hinanden ihjel dernede sydpå så blvier verdenen et meget bedre sted at være:D
Alt dette er hårdt stillet op og jeg ved at der self er mange normale invandere imellem os., men jeg er bare så træt af at hører på De 10% er som piver, der er sku da en grund til i ikke kan komme ind , så fat det dog.

2005=6029 .. 2003=13433 .. 2001=24k+ .. AQ3=73k+

82

tirsdag, 22. august 2006, 20:34

Citeret

Originally posted by nonsens1
det fint med dresscodes. men det gør satdig ikke at at nogen af dem kan finde ud af og opføre sig bedre... tvivler nu på man dukker op på IN i jakkesæt, for så vil du da tydeligvis skille dig ud fra mængden.

Så må vi hellere indføre lårkorte og afbleget hår til begge køn på Envy og La Hacienda. :roller:

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

83

tirsdag, 22. august 2006, 20:34

Citeret

Originally posted by Nik.dk
Stort set alle mujaffere er muslimer. De må ikke drikke sig fulde ifølge koranen. Hvad skal de så på et disko? Altid i en gruppe.. De er altid kun ude på en ting at voldtage en pige eller slås, og ja bevars jeg føler sku ikke med en 18 årig fuld kælling som medvilligt og naivt følger med ud bagved med en flok perkere, hun kan sku nok lide det... Jeg gider abre ikke på disko hvor ejg skal se på en flok ædrue smartasses og det er de, de er så latterlige at se på i byen jeg seriøst er mundlam nogen gangen. men fuck nu dem, lad dem slå hinanden ihjel dernede sydpå så blvier verdenen et meget bedre sted at være:D
Alt dette er hårdt stillet op og jeg ved at der self er mange normale invandere imellem os., men jeg er bare så træt af at hører på De 10% er som piver, der er sku da en grund til i ikke kan komme ind , så fat det dog.

Okay, du stiller det meget hårdt op. men lad os få noget fornuftigt ud af det så.

Vi forestiller os at jeg tager på disko, men må ikke komme ind, og jeg er 18.
Giv mig en god grund til at jeg ikke må komme ind på disko.
At andre indvandrer er idioter kan jeg ikke bruge til noget.
Det er det samme som at sige at alle pærer danskere er idioter, fordi nogle få er det.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Rolis" (22.08.2006, 20:45)

84

tirsdag, 22. august 2006, 20:39

Citeret

Originally posted by Alaza

Citeret

det fint med dresscodes. men det gør satdig ikke at at nogen af dem kan finde ud af og opføre sig bedre... tvivler nu på man dukker op på IN i jakkesæt, for så vil du da tydeligvis skille dig ud fra mængden.

Så må vi hellere indføre lårkorte og afbleget hår til begge køn på Envy og La Hacienda. :roller:

ja det ku se kønt ud :T

jeg skulle nok stå og klappe i mine små hænder af alle fyrene så :clap:

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=15807&sid=[/IMG]

85

tirsdag, 22. august 2006, 20:41

Citeret

Citeret

Citeret

ja det ku se kønt ud :T

jeg skulle nok stå og klappe i mine små hænder af alle fyrene så :clap:

Tror bare jeg finder mig en bar i stedet. ;)

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

86

tirsdag, 22. august 2006, 20:44

:9xo

Citeret

Så må vi hellere indføre lårkorte og afbleget hår til begge køn på Envy og La Hacienda. :roller:[/quote]
:[/quote]

Tror bare jeg finder mig en bar i stedet. ;)[/quote]

nåå øv... kunne ellerws være et super billede... :9xo

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=15807&sid=[/IMG]

87

Citeret

Originally posted by shahid_2dk

Citeret

Okay, du stiller det meget hårdt op. men lad os få noget fornuftigt ud af det så.

Vi forestiller os at jeg tager på disko, men må ikke komme ind.
Det er det samme som at sige at alle pærer danskere er idioter, fordi nogle få er det.

24.02.1989
Der har du din grund ;)

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

88

Citeret

Originally posted by M.Beier

Citeret

Citeret

Vi forestiller os at jeg tager på disko, men må ikke komme ind.

24.02.1989
Der har du din grund ;)

ja den er god med dig ;)

Add at jeg er en 88'er så

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Rolis" (22.08.2006, 20:45)

89

tirsdag, 22. august 2006, 20:46

Hehe, det var sq så fristende :D

Jeg skulle lige tjekke den dato, vidste der var noget at hente ;)

take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "M.Beier" (22.08.2006, 20:46)

90

tirsdag, 22. august 2006, 20:48

Citeret

du nakker alle isterningerne i baren og alt wc papir på toilettet :D

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

91

tirsdag, 22. august 2006, 20:51

Citeret

Originally posted by Fragman

Citeret

du nakker alle isterningerne i baren og alt wc papir på toilettet :D

og add at jeg heller IKKE nakker deres isterninger, toiletruller OG sølvpapir. :crazyeyes:

92

tirsdag, 22. august 2006, 20:58

en til grund :P

Du er invandre, altså MÅ du være herre voldelig :P

"Kyokoshin- Den ultimative sandhed"
Kyokushin + voldelig, av for katten, det en dårlig kombination, kyokushin er vi jo enige om er den ultimative kampsport, hehe ;)

take your next paycheck.

93

tirsdag, 22. august 2006, 20:59

Shahid lad mig stave det: jeg gider ikke din slags i kan pisse hjem. At se en flok spassere står 9/11 og flage foran usa´s ambassade somom de var helte.. fuck dø nu. Er så træt at at hver gang der er noget i verdenen hvor en flok mullaer slår en masse uskyldige íhjel og fejre deres seje som de skal vise verden over... Hvor hader jeg alt det! Tja jeg er sku en af de soldater DK sender ud i verdenen og ih ja det er fedt at komme ud og i sin bedste tro, at ville hjælpe folk og smiler og deler mad ud men alt de gør at at pisse på en og skyde, jamen forventer de kys tilbage!! Jeg er så træt af at hører 2. generations indvandrere fortælle om hvor seje de vil værer, JAMEN så rejs sku de hjem og kæmp, kom nu rejs ned og får en riffel i hånden og når så vi eller ja endnu bedre amereikerne kommer og gennemhuller jer og jeres venners så råb: ALLAH akba...

Tager så et par ting i mig igen. Shahid du er ok, det mener jeg og jeg har flere "invrandre" venner. Men jeg har mine meninger, det er måske hårdere men sådan er det.. Mht til disko så syntes jeg sku det er helt fair at de afviser grupper af invandre.. enkelte fulde danskere eller som jeg har prøvet ude i gaden en gruppe fulde danskere.. hvad er forskellen på at en gruppe danskere og en gruppe indvandere bliver afvist?? find sku da et andet sted at gå i byen, det gør vi andre...

godnat

94

tirsdag, 22. august 2006, 21:03

Citeret

Shahid lad mig stave det: jeg gider ikke din slags i kan pisse hjem. At se en flok spassere står 9/11 og flage foran usa´s ambassade somom de var helte.. fuck dø nu. Er så træt at at hver gang der er noget i verdenen hvor en flok mullaer slår en masse uskyldige íhjel og fejre deres seje som de skal vise verden over... Hvor hader jeg alt det! Tja jeg er sku en af de soldater DK sender ud i verdenen og ih ja det er fedt at komme ud og i sin bedste tro, at ville hjælpe folk og smiler og deler mad ud men alt de gør at at pisse på en og skyde, jamen forventer de kys tilbage!! Jeg er så træt af at hører 2. generations indvandrere fortælle om hvor seje de vil værer, JAMEN så rejs sku de hjem og kæmp, kom nu rejs ned og får en riffel i hånden og når så vi eller ja endnu bedre amereikerne kommer og gennemhuller jer og jeres venners så råb: ALLAH akba...

Tager så et par ting i mig igen. Shahid du er ok, det mener jeg og jeg har flere "invrandre" venner. Men jeg har mine meninger, det er måske hårdere men sådan er det.. Mht til disko så syntes jeg sku det er helt fair at de afviser grupper af invandre.. enkelte fulde danskere eller som jeg har prøvet ude i gaden en gruppe fulde danskere.. hvad er forskellen på at en gruppe danskere og en gruppe indvandere bliver afvist?? find sku da et andet sted at gå i byen, det gør vi andre...

godnat

EDIT:

Jeg kan godt diskutere indvandrere muslimer etc., men det er ikke det denne tråd skal bruges til, eller jo, men i en anden sammenhæng, lad os få noget fornuftigt ud af denne diskussion:

Du skal give mig et GODT argument for hvorfor "fantasi" Shahid'en ikke må gå på disko, udgangspunkt i artiklen, altså at det er indvandrer der bevidst bliver holdt ude og din kommentar.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Rolis" (22.08.2006, 21:08)

95

tirsdag, 22. august 2006, 21:09

Gå alene i byen eller med en ven og ikke med dine 20 fætre! Er det agument nok?

Men jeg syntes så det er fint nok alle de indvandre bliver holdt ude hehe, ja hvad kan jeg sige, fint med mig, jeg skal nok sove hver nat uden bekymringer.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Nik.dk" (22.08.2006, 21:10)

96

tirsdag, 22. august 2006, 21:11

Tror bare vi stopper her. Som altid når disse emner bliver diskuteret er der mindst en der ikke kan finde ud af at holde et ordentligt sprog.

97

tirsdag, 22. august 2006, 21:30

Citeret

Gå alene i byen eller med en ven og ikke med dine 20 fætre! Er det agument nok?

Men jeg syntes så det er fint nok alle de indvandre bliver holdt ude hehe, ja hvad kan jeg sige, fint med mig, jeg skal nok sove hver nat uden bekymringer.

Så kan du sove lidt mere den næste uges tid, du er nemlig blevet udelukket i en uge jf. forum reglerne omkring racisme.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.