"Standup" til 60 års fødselsdag - Gode forslag søges

  • Da min gamle far nu snart bliver 60 år og han i den anledning har valgt at holde fest, ville jeg, og min papmors børn, finde på en skæg "gave" til min far.


    Jeg havde selv Gitte Brohus i tankerne, som optræder som en meget grim kone der fyrer et ret underholdende show af, hvor hun virkelig er i stand til, at få folk med på lidt af hvert.


    [Blocked Image: http://www.gittebrohus-booking.dk/gitte_brohus_1.jpg]


    Desværre er hun sygemeldt i oktober måned hvor fødselsdagen finder sted, og derfor har jeg brug for lidt hjælp til at finde frem til andre folk i samme genre.


    Så er der nogen der har oplevet noget i samme stil, eller har hørt om nogen, må de meget gerne give lyd fra sig, jeg vil nemlig gerne skåne min far for at jeg stiller mig op for at underholde.

  • hvad hed han ham der også legede tjener osv .....arte booking har ham og de skøre tjenere fx....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Tak for jeres forslag, men jeg tror ikke jeg har udtrykt mig klart nok. Jeg søger ikke en eller anden veletableret kunstner, for de er somregel ikke til at betale sig fra, og det er også derfor standup er i anførselstegn.


    Det der er så specielt ved Gitte Brohus og andre i den genre er, at hun får en masse informationer om personen der har fødselsdag, og så på den måde kommer og ta'r pis på personen. Som I kan se på billedet er hun klædt ud som en meget grim dame, og er derfor totalt malplaceret i et pænt selskab.


    Da jeg oplevede hende for et par år siden, fik hun bl.a. min amerikanske svoger til at spille ukulele uden strenge, og min onkel - som havde fødselsdag - skulle danse folkedans, og manden kan slet ikke danse.

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Tak for jeres forslag, men jeg tror ikke jeg har udtrykt mig klart nok. Jeg søger ikke en eller anden veletableret kunstner, for de er somregel ikke til at betale sig fra, og det er også derfor standup er i anførselstegn.


    Det der er så specielt ved Gitte Brohus og andre i den genre er, at hun får en masse informationer om personen der har fødselsdag, og så på den måde kommer og ta'r pis på personen. Som I kan se på billedet er hun klædt ud som en meget grim dame, og er derfor totalt malplaceret i et pænt selskab.


    Da jeg oplevede hende for et par år siden, fik hun bl.a. min amerikanske svoger til at spille ukulele uden strenge, og min onkel - som havde fødselsdag - skulle danse folkedans, og manden kan slet ikke danse.


    Jeg skal lige prøve og se om jeg kan få fat i nummer til dem som vi havde ude til en 50 års føsdag. Var to tjenere som egentlig bare fungerede som almindelige til at starte med også blev mere og mere sjove. Var virkelig underholdning og sjovt for alle aldre.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy