hjælp mig snyd "donron"

  • jeg købte for et par dage siden et lydkort af donron men i pakken mangler kabler som skulle følge med og kan ikke bruge kortet uden de kabler han svarer ikke på PM han er offline på msn han bor i kbh jeg har hans adresse men kan ikke finde ham på krak eller de gule sider med den er der nogen af jer der har et telefon nummer til ham ville jeg blive glad



    "et par dage menes mere end 5 "

  • well giv ham en chance...du fik også pænt lang tid da du ikke leverede det aftalte.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • du fik dit stik 1-2 uger efter


    ved godt det er 100år siden men haved ikke set det før nu, da jeg søgte på mit brugernavn


    dårlig stil ikke at update det.. i det hele taget dårlig stil

  • Nu da dette topic omhandler dig, kan jeg så spørge om donron og donron9 er den samme, og hvorfor 2 brugere`? :)

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Originally posted by CarStone
    Nu da dette topic omhandler dig, kan jeg så spørge om donron og donron9 er den samme, og hvorfor 2 brugere`? :)


    Han har skrevet i en anden tråd, at det var noget med et glemt password på den ældste profil.