1

fredag, 18. august 2006, 19:23

Hey alle ..

Ligger selvfølgelig herhjemme med bihulebetændelse på en skide fredag.. (suk), , nå, men tænkte om der var nogen der kunne komme med lidt dårlig opmuntring og skrive nogle jokes ?? :)

Kan da lige ligge lidt ud :

En sømand var lige kommet i land, og besluttede sig for at finde en luder.
Da de to ligger i sengen og hygger, siger luderen pludselig: 500 kr, eller jeg bider din pik af.
Der går et par sekunder og sømanden svarer: 1000 kr, eller jeg river skillevæggen ned i din forretning.. :D

en mere da :

Manden kom hjem fra arbejde og spurgte konen hvor båden, der plejer at stå ude i haven var blevet af. Konen svarer: naboen lånte den, du bruger den jo alligevel aldrig.
Der går to uger, og konen kommer hjem fra arbejde, og finder manden i sengen med naboens kone. Manden siger: tag det nu roligt, hun låner den bare, du bruger den alligevel aldrig.. :hb:

Nogen i havde hørt før?? nå, men kom da med nogen, så man kan få et smil på..

/natch

Min far har altid sagt, at man ikke får noget ud af at holde sin kæft.....

2

fredag, 18. august 2006, 20:39

Citeret

Originally posted by natch
Da de to ligger i sengen og hygger, siger luderen pludselig: 500 kr, eller jeg bider din pik af.
Der går et par sekunder og sømanden svarer: 1000 kr, eller jeg river skillevæggen ned i din forretning.. :D

...i don't get it? :boxed:

3

fredag, 18. august 2006, 20:46

Citeret

Originally posted by tAshDa

Citeret

gør jeg heller ikk :D

... Keep your head up, legs closed, eyez opeN!

4

fredag, 18. august 2006, 20:52

Citeret

Originally posted by DK-RedLion

Citeret

Citeret

gør jeg heller ikk :D

Me neither :D

5

fredag, 18. august 2006, 20:58

^^^
Hvorfor har den prostiturede sådan en?? Jeg forstår det ikke....

6

fredag, 18. august 2006, 21:00

forstår stadig ikk "joken"

:crazyeyes:

... Keep your head up, legs closed, eyez opeN!

7

fredag, 18. august 2006, 21:27

Fatter ikke den første, nummer 2 grinte jeg heller ikke meget af, standard humor vits =)

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

8

fredag, 18. august 2006, 21:30

Så prøver jeg lige med nogle ;)

Hvor kommer børnene fra?
-Mor, i dag spurgte læreren, om vi vidste, hvor de små børn kommer fra.
-Nå, hvad svarede i?
-Nogle sagde, de kom med storken, og andre mente, at de blev lavet på hospitalet.
-Jamen, du ved da godt, hvor lillebror er kommet fra. Sagde du ikke det?
-Nej, for jeg var flov over at sige, at vi er så fattige, at vi laver dem selv!

Øde Ø
Jens og Per strandede på en øde ø.
Der var ingen til at hjælpe dem og det eneste de havde var en tom cola-flaske,
et stykke papir og en blyant.
Så ville de lave en flaskepost, men idet de skulle til at proppe brevet i og sende det i havet, kigger Per på flasken og ubryder: "SHIT! Der står "FLASKE KUN TIL BRUG FOR LÆSKEDRIK!"

Blikkenslageren

Goddag, frue, De har ringet efter blikkenslageren?"

"Næh, det har jeg ikke. Hvad skulle det være?"

"Det var noget med et sprængt vandrør i kælderen."

"Vi har ikke noget sprængt vandrør i kælderen."

Blikkenslageren så på sin ordreseddel: "Er det ikke fru Nielsen?"

"Nej, familien Nielsen flyttede for et halvt år siden."

Blikkenslageren krøllede ærgerlig sin ordreseddel sammen: "Det er faneme godt gjort! Folk er ikke rigtig kloge, Så ringer de efter blikkenslageren og det haster som død og helvede, og før man er der, har de pakket deres lort og er flyttet!"

9

fredag, 18. august 2006, 21:34

Øde ø var egentlig bare plat... lyder som noget jeg ku finde på at sige i en ordentlig tåger :))

Blikkenslageren fatter jeg ikk :D Den er lige så langt ude som første joke :crazyeyes:

Men den med børnene er nu meget god :)

10

fredag, 18. august 2006, 21:54

gik og hørte p3 på arbejdet i dag og der var noget "vitse-tema" med "tjener!, der er et hår i min suppe!", hvor lyttere så kunne ringe ind og "bygge" videre på den...

Synes den her var god :D

Kunden: "Tjener! Der er et hår i min suppe"
Tjeneren: "Nå!, det må vi hellere få fisket op i en fart"
Tjeneren tager en ske op ad lommen og fisker håret op, og kunden ser til sin undren, en rød tråd der hænger ud af bukserne på tjenere...
Kunden: "Hvad bruger du den røde tråd til???"
Tjeneren: "Den er til når jeg skal pisse, så kan jeg hive sjoveren frem uden at røre ved den"
Kunden: "Godt tænkt, men hvad så når den skal ind igen?"
Tjeneren: "Det har jeg skeen til"

11

fredag, 18. august 2006, 22:23

hør her drenge.. hun bider hans lem af osv osv. han river "skillevæggen" ned, dvs. kødet mellem røven og skridtet .. ? get it .. COME ON :D !

12

fredag, 18. august 2006, 22:24

Citeret

hør her drenge.. hun bider hans lem af osv osv. han river "skillevæggen" ned, dvs. kødet mellem røven og skridtet .. ? get it .. COME ON :D !

jeg vidste ikke det hed en skillevæg..
nå, men den er ikke så sjov efter at have fået udpenslet den!

13

fredag, 18. august 2006, 22:35

Citeret

og hvis hun først har fået sat den skillevæg op som tashda snakker om op, så blir det nok ikke helt uden smerter at sømanden skal rive den ud :boxed: :crazyeyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Try-this" (18.08.2006, 22:37)

14

fredag, 18. august 2006, 22:57

Citeret

Citeret

jeg vidste ikke det hed en skillevæg..
nå, men den er ikke så sjov efter at have fået udpenslet den!

Det hedder også filetten :D

15

lørdag, 19. august 2006, 12:07

i må da være tabt bag en vogn drenge .. :P

Skillevæggen i hendes forretning ?? HUN er luder, det er hendes forretning hendes krop ?? forstået .. ? :D

16

lørdag, 19. august 2006, 12:38

Citeret

Originally posted by KarGa
Øde ø var egentlig bare plat... lyder som noget jeg ku finde på at sige i en ordentlig tåger :))

Blikkenslageren fatter jeg ikk :D Den er lige så langt ude som første joke :crazyeyes:

Men den med børnene er nu meget god :)

Familien Jensen siger det haster, også kommer blikkenslagren først et ½ år efter.

Det er en fornærmelse mod blikkenslagere og deres lange vente tider..

Got it? :ph34r:

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

17

lørdag, 19. august 2006, 14:38

To sandkorn sidder og snakker ude i ørkenen. Pludselig siger det ene: pis, jeg tror vi er omringet

18

lørdag, 19. august 2006, 19:42

lol drenge, jeres hjerner er vist lidt for døde idag ;)

Fiskeren siger 1000 kr, dvs han vil betale dobbelt, ellers!

Og det med blikkenslageren, det er jo velkendt at de altid kommer sent, ham her er så 6 måneder for sent på den og tror han er hurtig ;)

Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
Asrock x58 Extreme
OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

19

lørdag, 19. august 2006, 20:55

Citeret

Originally posted by Elmdulf
To sandkorn sidder og snakker ude i ørkenen. Pludselig siger det ene: pis, jeg tror vi er omringet

HAHAHA! Det er humor på højt plan! :p

* 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
* SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

20

lørdag, 19. august 2006, 21:47

Jeg læste i en buddistisk bog forleden at den bedste måde at opnå indre ro på er at gøre alle de ting man har påbegyndt færdige...
Nu har jeg drukket resten af rødvinen, baileyen, vodkaen, kahluaen og den halve kasse pils. Spist resten af pakken med pamol, valium, ketoganer og en æske fyldt med chokolade - og jeg tror de buddister har fat i noget: jeg er helt rolig nu.

2005=6029 .. 2003=13433 .. 2001=24k+ .. AQ3=73k+

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.