Første gangs bestilling hos shg.

  • Jeg skulle prøve jeres alle sammens butik SHG.dk (Har aldrig prøvet at bestille noget der før)


    12-08-2006 Varene er bestilt og betalt.


    Det drejer jeg om følgene vare.


    Logitech G5.
    Steelpad Gamer Glove.
    Steelpad 5L.
    USB Cable A -> B 7 meter.


    .. Jeg blev lovet at de 3 først nævne ting ville blive langt til side, og den sidste vare ville være der om 3-4 dage. Fair nok, jeg gider ikke til at bøvle med at købe fra flere steder. Så ringer jeg så i dag d. 15-08-2006. For at spørge om jeg kunne få en nærmere leveringsdato af vide. Men nu er varen ikke bestilt i følge deres hjemmeside og han sagde "Vi kender ikke lerveringsdatoen" (Og jeg kan da godt fortælle hvorfor, det er nok fordi den ikke er bestilt som det fremgår af jeres hjemmeside)


    Flot shg. Det er os svært at bestille et kabel hjem.


    Nu venter jeg og ser hvor langtid der går. Fortsættes følger.


    Negative kommentare, Off topic, mundlort og andet sjovt kan sendes via. pm eller på HuleFanden@hotmail.com


    Over and out.


    PS. PostDanmark har os svigtet mig. Zepto sendte en CD til mig i Mandags og en mere i Fredags og jeg har stadig ingen af dem set.


    Fortsat god ferie .. (Os der stadig har :finger:)


  • Det kan det sagtens være, hvis deres leverandør ikke har den på lager.

  • Ikke for at forsvare SHG på nogen måde.


    Men leveringsdatoer (specielt når tingene IKKE er på lager) er blot kvalificerede bud/gæt på hvornår de kan have dem hjemme. Deres grosist(er) sælger jo ikke kun til SHG så de kan nautrligtvis også løbe tør for et produkt. Dette er SHG desværre ikke herre over.

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    Det kan det sagtens være, hvis deres leverandør ikke har den på lager.


    Så er det dumt at love jeg har det om 3-4 dage. Udover det er det os helhjertet at sige "Jeg kan ikke sige hvornår det kommer hjem" Intet bud eller mulig leveringsdato ..

  • Quote

    Originally posted by DXC
    Elsker den her...


    Tak lige det jeg havde brug for bare at whine ud :crazyeyes:'


    Jeg ved godt det er svært med leveringer (Tro mig jeg bliver flamet af de gamle koner når jeg er på arbejde i Fakta)


    Men jeg siger squ da ikke "Leverings datoen er ukendte på mælken" (Kig forbi om et par år)



  • mmh.. Vi har bare alle prøvet det :) . Men uanset er det selvfølgelig forkert at behandle sine kunder på den måde.

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    Så er det dumt at love jeg har det om 3-4 dage. Udover det er det os helhjertet at sige "Jeg kan ikke sige hvornår det kommer hjem" Intet bud eller mulig leveringsdato ..


    De kan i princippet ikke love dig andet end hvad deres leverandør gør. Jeg kan godt forstå du er frustreret, men der er nok ikke meget sælgeren kan gøre ved det.

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    Så er det dumt at love jeg har det om 3-4 dage. Udover det er det os helhjertet at sige "Jeg kan ikke sige hvornår det kommer hjem" Intet bud eller mulig leveringsdato ..


    Hvis leverandøren lover det, og til sidst svigter, så er det på ingen måde SHG's fejl.


    Quote

    Originally posted by DXC
    Elsker den her...


    Hehe.. det var et godt billede vi fik lavet på en kedelig vinteraften ;) Mig der tog billedet med min onkels gamle cam, og en irc mate der lavede resten ^^

  • Ja i går var varene ikke bestilt og det blev de heller ikke i den nærmeste fremtid. Og i dag er mine vare blevet sendt. *ROFLE* Flot de kommer nu, men lidt misledende information i går.

  • Quote

    Originally posted by PaW^
    Vi har opgraderet vores system, så det kan godt være at der har været nogle fejl et sted..


    Ok - blev godt nok skuffet i går :D haha - men godt varene kommer.