Plan over Energi internet

  • Er der en plan over hvilke områder vores energi selskaber starter op for lysnettet.
    Jeg ligger nemmelig i en by hvor der har været lagt lyslyder kabler ned for en god slat år siden. Men de har har aldrig været i brug?


    Sydvest Energi :D

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet 2 gange, sidst af RAC ().

  • Gå ind på lokale energi selskabs hjemmeside og find ud af det. I mit tilfælde er det energimidt.dk - hvis det er energi syd man er under, så er det energisyd.dk osv..

  • Quote

    Originally posted by RAC
    Er der en plan over hvilke områder vores energi selskaber starter op for lysnettet.
    Jeg ligger nemmelig i en by hvor der har været lagt lysnet kabler ned for en god slat år siden. Men de har har aldrig været i brug?


    Bor du i et område uden strøm eller mener du lysleder ?


    Hvis du mener det sidste, så kontakt dem der har lagt dem ned. De ved vel hvad de har tænkt sig med dem ?


    Ville også hjælpe hvis du fortalte hvilke område du bor i ... Kunne jo være der var nogen her inde der rent faktisk vidste noget om dit område.


  • Ja vups lysleder :D


    Kom sgu lige i tanke om det :D

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe