Avant spørgsmål..

  • Jeg har et lille spørgsmål ang. den popup-stopper i Avant Browseren...
    Er det muligt at trykke på en tast mens man trykker på et link der er lavet som et popup..


    Fx. inde på TV2's hjemmeside.. Under video sektionen.. Der, når man vælger en video, kommer den op i et lille popupvindue.. Men det gør den altså ikke i Avant.. For det blocker den..
    I den popup blocker jeg havde før, kunne man trykke på CTRL tasten når man ville trykke på et popuplink..

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    Jeg har et lille spørgsmål ang. den popup-stopper i Avant Browseren...
    Er det muligt at trykke på en tast mens man trykker på et link der er lavet som et popup..


    Fx. inde på TV2's hjemmeside.. Under video sektionen.. Der, når man vælger en video, kommer den op i et lille popupvindue.. Men det gør den altså ikke i Avant.. For det blocker den..
    I den popup blocker jeg havde før, kunne man trykke på CTRL tasten når man ville trykke på et popuplink..


    Tror det ikke. I mozilla ved jeg at du kan tilføje sites som godt må lave popups men den har jeg ikke kunne finde i Avant :(

  • efter hvad jeg har læst så kommer der vist en mere intelligent popup killer i løbet af et stykke tid til Avant .. glæder mig i hvert fald :)

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    Kedeligt.. Så må jeg tilbage til IE..
    For jeg vil ikke tilføje TV2.. De har mega mange popups som er pisse irriterende.. Men nogle af dem, skal man jo bruge.. :(


    Så da hellere Mozilla end IE ? ;)


    Du kan få internet explorer skins til Mozilla, så du har alle de fede ting fra Linux-verdenen men samtidig dit look fra IE :)

  • Quote

    Originally posted by PLauGe
    efter hvad jeg har læst så kommer der vist en mere intelligent popup killer i løbet af et stykke tid til Avant .. glæder mig i hvert fald :)


    Lyder nice ;)


    Der er desvære ikke så mange indstillingsmuligheder i den nuværende :(

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    Naah.. Det bliver IE med en god popup stopper ind til videre..


    Så må vi få vendt dig tilbage fra ''The dark side'' når Avant kommer med deres upgrade ;)

  • Du kan da bare slå det fra, når du trykker på linket der åbner vinduet.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless